Kahvilassa kuultua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerttu-Kyllikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerttu-Kyllikki

Vieras
Olin iltapäivällä kahvilassa, samaan aikaan siellä oli suht nuori (25-30-vuotias ) isä n. 4- ja 6vuotiaiden lastensa kanssa. Ne sitten siitä lähti, ja ihmettelin, kun ne ihan hetikohta tuli takasin. Istuin ihan kassan vieressä, joten kuulin, kuinka isä kysyi kahvilaan tulleelta tädiltä, että "sanoitko mun tytölle että potkaset sitä?"
Täti oli kiree ku viulunkieli, kovaan ääneen kailotti, että tyttö , siis se 4-vuotias, oli törmännyt häneen, joten kyllähän tuollaista lasta sietäisi potkaistakin! :o Isä yritti keskustella ja saada jtn perusteluja tädin käytökselle, mut täti vaan meuhas, kuinka hän on sairas ihminen, kukaan ei hänelle mahda mitään, ja jos ette häivy siitä, niin hän potkaisee lapsia. Ihan pimeetä!

Isä oli koko ajan tosi asiallinen, pahoitteli, että tyttö oli tätiin törmännyt, ja lopulta poistuivat. Mä olin sen isä + sen lapsien puolesta ihan raivona, olis tehny mieli käydä leipomassa sitä tätiä lättyyn. Mut pointsit isälle, oli kyllä tosi pitkäpinnainen. :flower:

KYllä oli isällä pitkät hermot! Voi vaude! Hattua nostan hänelle!

Tosin täs kerran yks vanhempi mies alko raivoomaan mulle eko-pisteen luona... Mentiin samaan aikaan siihen ja tää mies kaarsi autollaan meidän eteen ja jätti auton käyntiin. Mua ärsytti se, varsinkin ku niitä pakokaasuja meni sit suoraan vaunuihin. Tupisin, että nyt menee pakokaasut suoraan vaunuihin ja siitäkö tää ukko sekos! Uskomatonta miten hän huus mulle ja tuli oikeesti niin lähelle, että sylki lensi mun päälle kun hän paatosti, melkein rinnuksissa kiinni. Mä pidin malttini kerrankin ja vastailin täysin asiallisesti hänelle. Mutta kyllä tuli paha mieli. Ois kannattanu pitää mun oma suuni kiinni eikä tupista alun alkaen..

Alkuperäinen kirjoittaja Ievana:
Sairaita ihmisiä on moneen lähtöön. Yleensä ei kannata jäädä sellaisten kanssa väittelemään...

Niinpä. Ois tehny miele mennä sanomaan sille isälle, että anna olla, ei toi tajuu. :/

Niin siinä omalla kohalla sit kävi et ku siit menin kauppaan niin koko kauppareissun ajan nielin kyyneliä ja samoin kotimatkalla.. Ja kun menin suoraan vanhempien luo ja kerroin äidille niin itkuhan siinä pääsi! :snotty:

Tollasta tulee varmaan sattumaan vielä enemminkin :( En nyt tiedä kyseisen tädin ikää, saattoi olla muutenkin ei-niin-normaali. Mutta kunhan noi suuret ikäluokat ikääntyy, vastaan tulee paljon alkavia dementikkoja, jotka saattaa päästellä suustaan mitä sattuu. Eivätkä ymmärrä oman käytöksensä rajoja ollenkaan. :(

Yhteistyössä