K
Kerttu-Kyllikki
Vieras
Olin iltapäivällä kahvilassa, samaan aikaan siellä oli suht nuori (25-30-vuotias ) isä n. 4- ja 6vuotiaiden lastensa kanssa. Ne sitten siitä lähti, ja ihmettelin, kun ne ihan hetikohta tuli takasin. Istuin ihan kassan vieressä, joten kuulin, kuinka isä kysyi kahvilaan tulleelta tädiltä, että "sanoitko mun tytölle että potkaset sitä?"
Täti oli kiree ku viulunkieli, kovaan ääneen kailotti, että tyttö , siis se 4-vuotias, oli törmännyt häneen, joten kyllähän tuollaista lasta sietäisi potkaistakin!
Isä yritti keskustella ja saada jtn perusteluja tädin käytökselle, mut täti vaan meuhas, kuinka hän on sairas ihminen, kukaan ei hänelle mahda mitään, ja jos ette häivy siitä, niin hän potkaisee lapsia. Ihan pimeetä!
Isä oli koko ajan tosi asiallinen, pahoitteli, että tyttö oli tätiin törmännyt, ja lopulta poistuivat. Mä olin sen isä + sen lapsien puolesta ihan raivona, olis tehny mieli käydä leipomassa sitä tätiä lättyyn. Mut pointsit isälle, oli kyllä tosi pitkäpinnainen. :flower:
Täti oli kiree ku viulunkieli, kovaan ääneen kailotti, että tyttö , siis se 4-vuotias, oli törmännyt häneen, joten kyllähän tuollaista lasta sietäisi potkaistakin!
Isä oli koko ajan tosi asiallinen, pahoitteli, että tyttö oli tätiin törmännyt, ja lopulta poistuivat. Mä olin sen isä + sen lapsien puolesta ihan raivona, olis tehny mieli käydä leipomassa sitä tätiä lättyyn. Mut pointsit isälle, oli kyllä tosi pitkäpinnainen. :flower: