Tänään selvis aika jännällä tavalla, et mun exän nyksä stalkkaa mun blogia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sinisulka

Aktiivinen jäsen
14.01.2011
2 672
0
36
46
Maapallo:)
Tuli kesken työvuoron käymään mun exän luona, että oonko tosissaan siellä saunassa ja olinhan mä :D Mut ei siinä mitään, sit se sanoi vaan, et toivottavasti en yöksi jää :D No en jäänyt...ystävänpalveluksena sain vain käyttää mun rakkaan exän saunaa ja that´s it. Mut pitääpä sit miettiä vähän enemmän, että mitä kerron siellä mun tunteista, etten suututa sitä...ihan reiluja ihmisiä ne on molemmat, olis kai tullut mun kanssa se nyksä saunomaan, jos sen ei olis pitänyt palata töihin.

Mä niin toivon,et exän nyxä kuulee sinisulan paneskelleen exänsä kanssa..
Sinisulka ja sen exä ovat todella itsekkäitä ja raukkamaisia ihmisiä..(olettaen tän todeksi).
Ansaitsisivat toisensa..

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25611979:
Mä niin toivon,et exän nyxä kuulee sinisulan paneskelleen exänsä kanssa..
Sinisulka ja sen exä ovat todella itsekkäitä ja raukkamaisia ihmisiä..(olettaen tän todeksi).
Ansaitsisivat toisensa..

Tai sitten ap näkee harhoja

Olen oikeesti niin surullinen sun tyhjästä elämästä, joka ei pyöri kun sun, exän ja sen nyxän ympärillä... :( Kannattasko hakeutua hoitoon, ennen ku sekoot tuohon touhuun? Ei se sun tenavakaan voi oikeesti voida hyvin, kun sillä on noin sekopää äiti....

Eihän toi blogin teksi oo totta? Tän on pakko olla joku feikki! Ei oikeesti tollasii ihmisii oo, ei ainakaa yli 30v! Ymmärtäisin jotenkin jos kirjottaja olis sen 15-17v........

Niinpä. Jos sinisulka on trolli, kuten uskon, niin pitää olla jo jollain tavalla häiriintynyt, jos jaksaa palstapöljäilyn lisäksi kirjoittaa jotain huttublogia.

Jos taas sinisulka ei ole trolli, vaan todellinen henkilö, niin hanki hyvä ihminen itsellesi ammattiapua!

Ja jos on trolli, sitä suuremmalla syyllä apua äkkiä ettei ala itse uskomaan omia juttujaan! :O

pelottavaa sekin on et hän on vissii alunperi bloginsa tänne antan kaikkien luettavaks..

ei vaan tämä neito usko et voi koko henkilö olla aito..

Edelleen romaani kirjotusta odottelen / saippuasarjaa nimeltään "kuinka exän exä stalkkaa exän nyxää ja kirjottaa siittä blogia"

[QUOTE="piupau";25612407]Eihän toi blogin teksi oo totta? Tän on pakko olla joku feikki! Ei oikeesti tollasii ihmisii oo, ei ainakaa yli 30v! Ymmärtäisin jotenkin jos kirjottaja olis sen 15-17v........[/QUOTE]

Veit jalat suustani..siis 30+ ?!? :o Ihan teinikamalta kuulostaa

• Tykkää
Reactions: Nanna85

Yhteistyössä