H
hansu
Vieras
..päivä....pääsen klo 16.00 töistä, mietin jo päivällä mitä
teen illalla, tuun kotiin töistä, käyn suihkussa pesen kullini
kaks kertaa edestä ja takaa, kiilto silläkin on ,mitä se tekee
illalla!, ajan parran vain yläkerrasta, laitan bokserit jalkaan,
tyylikkäät vaatteet päälle, että naiset huomaa mut!,hajuvet- tä sinne sun tänne, myös perseeseen!, haluan mennä paanalle! kattoon komeita, seksikkäitä naisia ja
tiedättekö minkä takia, haluan panna niistä jokaista! suu-
rella kyrvälläni! antaa munalle perjantai nautinto!! jippii,
naiset käy kuumana ympärilläni...kenen otan, kenelle käy
huonompi tuuri!! juuri jus tänään, olen loistavassa vedossa, illan päätapahtumaan, tyydyttämään isoa kulliani
joka on viikon tätä odottanut, ""panoa"" isolla P:llä , naisen
karvaiseen märkään PILLUUN, joka jokaisella työnnöllä kiljuu
missä sää oot ollut nää 30-vuotta kun sua oon odottanut, sanoin hänelle naidessa, että en ollut vielä syntynytkään silloin!!! vauhti kiihtyy myös mulla ja naitavaa komiaa naista...silloin tapahtuu PAMAUS, laukeamme molemmat
rajusti, hän repii selkänahkani verille ja minä taasen pistän
niin pohjaan kuin mahdollista, räjäytän pankin lihaan!!!! minne se kyrpä kuuluukin homot! pilluun! siinä liha kohtaa toisensa rajusti, niinkuin naidessa pitääkin, on hiljaista hetken aikaa, katsomme silmiin toisiamme vain sinä ja minä,
nainen ja mies tyydytettyinä, pehmeästi halallein, suudellen,
kuiskutellen!!...on aika palata arkeen, laittaa kalu piilon ja ajatella maanantaita, tulevaa arkee..työpäivää ja seuraavaa perjantaita....ja seuraavaa...naista...löytyykö..
se täältä!!! ehkä...
teen illalla, tuun kotiin töistä, käyn suihkussa pesen kullini
kaks kertaa edestä ja takaa, kiilto silläkin on ,mitä se tekee
illalla!, ajan parran vain yläkerrasta, laitan bokserit jalkaan,
tyylikkäät vaatteet päälle, että naiset huomaa mut!,hajuvet- tä sinne sun tänne, myös perseeseen!, haluan mennä paanalle! kattoon komeita, seksikkäitä naisia ja
tiedättekö minkä takia, haluan panna niistä jokaista! suu-
rella kyrvälläni! antaa munalle perjantai nautinto!! jippii,
naiset käy kuumana ympärilläni...kenen otan, kenelle käy
huonompi tuuri!! juuri jus tänään, olen loistavassa vedossa, illan päätapahtumaan, tyydyttämään isoa kulliani
joka on viikon tätä odottanut, ""panoa"" isolla P:llä , naisen
karvaiseen märkään PILLUUN, joka jokaisella työnnöllä kiljuu
missä sää oot ollut nää 30-vuotta kun sua oon odottanut, sanoin hänelle naidessa, että en ollut vielä syntynytkään silloin!!! vauhti kiihtyy myös mulla ja naitavaa komiaa naista...silloin tapahtuu PAMAUS, laukeamme molemmat
rajusti, hän repii selkänahkani verille ja minä taasen pistän
niin pohjaan kuin mahdollista, räjäytän pankin lihaan!!!! minne se kyrpä kuuluukin homot! pilluun! siinä liha kohtaa toisensa rajusti, niinkuin naidessa pitääkin, on hiljaista hetken aikaa, katsomme silmiin toisiamme vain sinä ja minä,
nainen ja mies tyydytettyinä, pehmeästi halallein, suudellen,
kuiskutellen!!...on aika palata arkeen, laittaa kalu piilon ja ajatella maanantaita, tulevaa arkee..työpäivää ja seuraavaa perjantaita....ja seuraavaa...naista...löytyykö..
se täältä!!! ehkä...