Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
🤣 😎

Saat tietty leikkiä mun nahkanuijalla mielin määrin mut se on kyl kiinni muussa kohtaa kuin mun kädessä, mut sun kädessä (aluksi vaan, myöh toisaalla sussa) se olis kyllä uljaimmillaan 🔝

🧌
Ihan lievä varoitus, että mun tyttöaivot lumoutuu tuollaisesta interaktiivisesta lelusta niin pahoin ettet saa sitä kohta enää takaisin ja sillä on pian lempinimi 😄 ja se lempinimi on söpö ja tyttömäinen kuten kaikilla mun leluilla 😇🎠🎀💖
-🧚‍♀️

Ihan lievä varoitus, että mun tyttöaivot lumoutuu tuollaisesta interaktiivisesta lelusta niin pahoin ettet saa sitä kohta enää takaisin ja sillä on pian lempinimi 😄 ja se lempinimi on söpö ja tyttömäinen kuten kaikilla mun leluilla 😇🎠🎀💖
-🧚‍♀️
Voi sie sexy 🧚🏻‍♀️ 😍

Mutqu se on aina mussa kii ni et voi ottaa sitä kyytiis ilman mua kun siinä ei oo irrotuskerteitä niinqu jossain muussa jämäkässä teräksen kovassa pultissa.

Ps. ei sille voi millään antaa tyttömäistä lempparia millään antaa kun se on niin STUD 🐎

Onkos tän jälkeen parempaa ehdotusta mun miehekkäälle 🤫:kkeelle?

🧌

Moni ei vaan jaksa eriäviä mielipiteitä tai toisenlaiselta näyttävää kaipausta. Heillä on se oma mitä he haluavat nähdä siellä. Se ei aina tarkoita, että toinen olisi tehnyt mitään väärää.

Voi sie sexy 🧚🏻‍♀️ 😍

Mutqu se on aina mussa kii ni et voi ottaa sitä kyytiis ilman mua kun siinä ei oo irrotuskerteitä niinqu jossain muussa jämäkässä teräksen kovassa pultissa.

Ps. ei sille voi millään antaa tyttömäistä lempparia millään antaa kun se on niin STUD 🐎

Onkos tän jälkeen parempaa ehdotusta mun miehekkäälle 🤫:kkeelle?

🧌
Voit säkin tulla mukaan jos osaat olla kiltisti kun mä ja mun lelu leikitään 😇😊 Sen nimi on jo Prinsessa Taikamuisku koska se on niin ihana ja pussailtava ja nimeä ei voi vaihtaa. Paitsi jos osoitat että sen luonne on niin miehinen ettei mulle jää muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa nimi, mutta oon itsepäinen nimiasioissa joten sun pitää vakuuttaa useasti ja kunnolla. -🧚‍♀️

Tosin, ymmärrän kyllä, että ihmisillä on rankkoja kokemuksia ja halu purkautua. Näin ulkopuolisena vaan ne vetävät alas ja välillä sitä pelkää, että joku tuntematon olisi yhdistänyt ne minuun (tiedän täysin järjetöntä) tai puolituntematon kiusaisi tms.

Yhteistyössä