Ja kysyttiin et kumpiko kieltäytyy useammin?
kieltäytyykö mies koskaan?
jos mies kieltäytyy onko oikeasti jokin vikana?
Mitäs mieltä olette?
kieltäytyykö mies koskaan?
jos mies kieltäytyy onko oikeasti jokin vikana?
Mitäs mieltä olette?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:No tottakai saa kieltäytyä.
Ja jos mies kieltäytyy, ei tarvi olla yhtään sen enempää vikana kun naisenkaan kieltäytyessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Joillain on semmonen hassu käsitys, että jos saa kieltäytyä, seksi loppuu kokonaan. Eihän se lopu, vaan päinvastoin, kun SAA harrastaa seksiä, eikä ole pakko, niin se on paljon kivempaa. Toinen voi aaqmupäivällä kieltäytyä mutta suostua kumminkin iltapäivällä.
Jos se ois mulle minkäänlainen velvollisuus, en varmasti haluaisi sitä, koska velvollisuudet ei ole hauksoja vaan ahdistavia. Millä voi ikinä tietää, haluaako toinen, jos sen on pakko aina kumminkin suostua?
Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Saa kieltäytyä, mutta täydellinen seksielämän kuihtuminenkaan ei kerro aina siitä, että kaikki olisi hyvin. Mies saa kieltäytyä ilman, että hänessä olisi jotain vikaa
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:sit oli tapaus jossa parisuhde ollut muistaakseen jotain 16-v, viimeisenn kolmeen vuoteen viisi kertaa seksiä......toinen jaksaa odottaa et seksiä vielä alkaisi saamaan.....vappu kysyi et muilta soittajilta et uskooko he että asia vielä korjaantuu? Vappu itse ei uskonut.. mitä mieltä olette?
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Saa kieltäytyä, mutta täydellinen seksielämän kuihtuminenkaan ei kerro aina siitä, että kaikki olisi hyvin. Mies saa kieltäytyä ilman, että hänessä olisi jotain vikaa
mutta kieltäytyykö mies yleensä?
Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Mies saa kieltäytyä ilman, että hänessä olisi jotain vikaa
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:sit oli tapaus jossa parisuhde ollut muistaakseen jotain 16-v, viimeisenn kolmeen vuoteen viisi kertaa seksiä......toinen jaksaa odottaa et seksiä vielä alkaisi saamaan.....vappu kysyi et muilta soittajilta et uskooko he että asia vielä korjaantuu? Vappu itse ei uskonut.. mitä mieltä olette?
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Mies saa kieltäytyä ilman, että hänessä olisi jotain vikaa
Mies kieltäytyy jos ei ole terve tai nainen ei ole innostava. Miehillä ei esiinny naisille tyypillistä hormonaalista haluttomuutta, joten jotain on pielessä jos edes pikainen ei kelpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:Mies saa kieltäytyä ilman, että hänessä olisi jotain vikaa
Mies kieltäytyy jos ei ole terve tai nainen ei ole innostava. Miehillä ei esiinny naisille tyypillistä hormonaalista haluttomuutta, joten jotain on pielessä jos edes pikainen ei kelpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Mies kieltäytyy jos ei ole terve tai nainen ei ole innostava. Miehillä ei esiinny naisille tyypillistä hormonaalista haluttomuutta, joten jotain on pielessä jos edes pikainen ei kelpaa.
Eli minun mieheni on välillä sairas tai en ole haluttava.![]()
Otatko huomioon, että joskus ihminen voi olla lopen uupunut ja kaipaa unta?
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Mies kieltäytyy jos ei ole terve tai nainen ei ole innostava. Miehillä ei esiinny naisille tyypillistä hormonaalista haluttomuutta, joten jotain on pielessä jos edes pikainen ei kelpaa.
Toki, stressi ja uupumus menee henkisen terveyden piikkiin.. miestä on luokiteltava sairaaksi kun on niin uupunut että vietit ei toimi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiljalleen:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Mies kieltäytyy jos ei ole terve tai nainen ei ole innostava. Miehillä ei esiinny naisille tyypillistä hormonaalista haluttomuutta, joten jotain on pielessä jos edes pikainen ei kelpaa.
Toki, stressi ja uupumus menee henkisen terveyden piikkiin.. miestä on luokiteltava sairaaksi kun on niin uupunut että vietit ei toimi![]()
niin just mietin et miten väsynyt miehen pitääkin olla et ei jaksais seksiin?