Olen päättänyt antaa miehelleni aina seksiä, kun hän haluaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Lapsia on kaksi ja miehellä kolme.

Minä luotan siihen, ettei terveessä suhteessa ole niin kusipäistä miestä, joka haluaisi seksiä, jos näkee, että tilanne on mahdoton.

:D kun miestä alkaa haluttaa, niin se samalla menettää todellisuudentajunsa! Eli ei se ole "kusipäisyydestä" kiinni, vaan hormoneista joille se ei järjellä mahda mitään.

Kyllä meilläkin harrastetaan, vaikka mua ei aluksi haluttaisikaan, en raaski kieltää miheltäni sitä :heart:

Hyvä päätös :)

Joku on viisaasti sanonut, että seksi on kuin pizzaa. Se on hyvää ja vaikka olisi toisinaan vähän huonompaakin, on se sentään kuitenkin pizzaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Asiaa:
Tuollaisesta ei seuraa mitään hyvää...

"Kun nainen saa orgasmin miehen kanssa, hän vain tekee yhteistyötä patriarkaalisen järjestelmän kanssa, erotisoiden omaa sortoaan"

Anticlimax: A feminist perspective on the sexual revolution. Washington Square, N.Y: New York University Press, 1991

Kirjoittaja on varmaan niitä naisia, jotka hyppäävät jyrkänteeltä alas miehen kieltäessä osoittaakseen ettei tottele miestä. Vahva nainen tekee oman mielensä mukaan antamatta muiden manipuloida.

Seksi sellaisen naisen kanssa ei kiinnosta, joka antaa jostain muusta syystä kuin omasta halusta. Miehestä tuntuu mukavalta kun saa naisen syttymään ja parasta on se kun saa naisen nauttimaan paljon. Seksi velvollisuudentunnosta on puuta.

Alkuperäinen kirjoittaja 1:
Niin, miehesi ei käyttäydy huonosti. Joidenkin miehet käyttäytyy törkeästi joten ei siinä paljon seksit innosta, edes kiristysvälineenä. Ei vaan kiinnosta. Eli teillä toimii parisuhde, ole siitä onnellinen. Silloin se seksikin toimii. Jos ei parisuhde ole kondiksessa niin ei se seksikään siinä auta.

Juuri näin.

En ymmärrä mikä tässä nyt on niin outoa tai kamalaa tms. Minusta ois ihan ok jos molemmat osapuolet parisuhteessa voiski joskus tosiaan aatella et voi sitä seksiä harrastaa vaikkei aina heti niiiiin innostunut olis,siinähän sitä innostuu kun rupeaa. Tottakai jokaisella on oikeus kieltäytyä mutta eikö joskus voisi silti suostua vaikkei niin kamalat halut oiskaan just sillon..