Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä tulee köyhälle paha mieli näistä Savannan aloituksista. Itse mietin että mistä saisin rahat jotta voisin ostaa lapsilleni ne joululahjat joita he toivovat. Kummallakin siis vain yksi toive, lapsetkin jo tajunneet meidän rahatilanteen...
Mut onhan se kiva vaan ostella ja voivotella sitten palstalla kuinka on rankkaa kun tuli taas niin ja niin monta sataa tai tonnia tuhlattua. Toivottavasti osaat Savanna arvostaa tuota etuoikeutta joka sinulle on suotu. Kateellinen en suoranaisesti ole, enemmän kai surullinen.
Mutta hei, Savanna ja miehensä ovat työllään rahansa ansainneet. Siihen on Suomessa mahdollisuus kaikilla. Eikä se Savannan vika ole ettei sinulla ole rahaa, eihän? Eli et viitsisi syyllistää aiheetta.
Mä haluan myös vastata tähän... Ei ole Savannan vika, että jotkut ovat köyhiä, MUTTA ihminen voi miettiä, miten tuo asioitaan esille muille. Mietitäänpä vastaavanlaisia tilanteita:
Olisiko hienoa käytöstä sellainen, että terve tyyppi kehuskelisi alituiseen syöpää sairastavalle "Voi että, mä sitten olen niin terve, oi että kun mulla ei ole minkäänlaisia sairauksia, on tää elämä vaan niin hienoa, kun on terve" tai vaikkapa perheellinen kehuskelisi monta vuotta turhaan lasta yrittäville (siis lapsettomille ), "voi, kyllä tää äitinä olo sitten vaan on maailman parasta, lapset on kyllä elämän suola!"
Jep, eli siis pointtini on se, että MIKSI pitää asioilla leuhkia, koska sillä voi aiheuttaa turhaa pahaa mieltä usealle...?