Tänään oli mun viimeinen kauppareissu,en enää tän kuukauden aikana

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Savanna, etkö voisi jo lopettaa? Ite joudun kuiteskin joka kuukausi miettimään mitä voin ostaa ja jättää ostamatta kun ei rahat meinaa riittää vaikka kuinka yrittäisi niin ei tunnu oikein kivalta kun joku tulee tänne leuhkimaan kuinka on taas ostanut sitä ja tätä.

Mua se ei haittaa vaikka itse haen ruokani ruoka-avusta joka viikko.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
No,mä olen ehkä hullu mutta raskauden aikana pysyyn kotona ulkoilen monta kerta päivässä harrastan liikunta laitan itse ruokaa ja hemmotelen itseä :| ja mieskin sekä äiti ovat käskeneet siitä mulle kans :|

Hemmottelu tekee kaikille hyvää, ja raskaana ollessa tulee herkästi käytettyä sitä syynä. "hiero mun jalkoja - kun mä olen raskaanakin" :D Mutta pohjimmiltaan raskaus on olotila/elämäntilanne, ei sairaus

Mutta mua pidetään ihan vammaisena kun olen raskaana,jos mä kerron äidille että olen nostanut tuoli tänään tai siirtänyt sohvaa ,niin huuto tulee että korvat mee rikki,jos huudan niin sitten stressaan ei siitäkään saa ja mies ihan sama mieltä aina :/ niin sen takia musta tulee noin ahdistunut kun synnyttiin toista :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja upponalle:
Kyllä tulee köyhälle paha mieli näistä Savannan aloituksista. Itse mietin että mistä saisin rahat jotta voisin ostaa lapsilleni ne joululahjat joita he toivovat. Kummallakin siis vain yksi toive, lapsetkin jo tajunneet meidän rahatilanteen... :(

Mut onhan se kiva vaan ostella ja voivotella sitten palstalla kuinka on rankkaa kun tuli taas niin ja niin monta sataa tai tonnia tuhlattua. Toivottavasti osaat Savanna arvostaa tuota etuoikeutta joka sinulle on suotu. Kateellinen en suoranaisesti ole, enemmän kai surullinen.

Mutta hei, Savanna ja miehensä ovat työllään rahansa ansainneet. Siihen on Suomessa mahdollisuus kaikilla. Eikä se Savannan vika ole ettei sinulla ole rahaa, eihän? Eli et viitsisi syyllistää aiheetta.

Mä haluan myös vastata tähän... Ei ole Savannan vika, että jotkut ovat köyhiä, MUTTA ihminen voi miettiä, miten tuo asioitaan esille muille. Mietitäänpä vastaavanlaisia tilanteita:

Olisiko hienoa käytöstä sellainen, että terve tyyppi kehuskelisi alituiseen syöpää sairastavalle "Voi että, mä sitten olen niin terve, oi että kun mulla ei ole minkäänlaisia sairauksia, on tää elämä vaan niin hienoa, kun on terve" tai vaikkapa perheellinen kehuskelisi monta vuotta turhaan lasta yrittäville (siis lapsettomille ), "voi, kyllä tää äitinä olo sitten vaan on maailman parasta, lapset on kyllä elämän suola!"

Jep, eli siis pointtini on se, että MIKSI pitää asioilla leuhkia, koska sillä voi aiheuttaa turhaa pahaa mieltä usealle...?

Tämä on kuitenkin aihe vapaa palsta,jos alkaa ahdistaa,niin näet tuolla oikealla yläreunassa sellaisen punaisen neliön,missä on valkoinen ruksi.
Ei ahdista enää sen jälkeen :D

Hmmmm... muistanko väärin kun ennen savannan bannia sinulla oli mielestäni useampikin aloitettu ketjua savannaa koskien....? Eikä mitenkään hyvässä hengessä? Noh, niin se mieli muutuu....

Näinpä,mieli muuttuu :D

no näköjään :o

Savanna, etkö voisi jo lopettaa? Ite joudun kuiteskin joka kuukausi miettimään mitä voin ostaa ja jättää ostamatta kun ei rahat meinaa riittää vaikka kuinka yrittäisi niin ei tunnu oikein kivalta kun joku tulee tänne leuhkimaan kuinka on taas ostanut sitä ja tätä.

Kuten pohdittu jo aiemmin, ei liene Savannan vika että sinulla on tiukkaa? Ja Savanna tienaa itse työllään rahansa, kuten jokainen meistä voi tehdä. Miksi vedät mukaan sen, ettei sulla ole varaa? Miten Savanna olisi syypää siihen? Maailmassa sattuu ja kuulee paljonkin sellaista mikä ei kivalta tunnu, mutta kaikkea sitä ei pysty blokkaamaan pois. Elämään kuuluu pettymyksiä ja pahaa mieltäkin. Pitää vaan oppia elämään sen kanssa.

Ja hannamaria, ei kai se haitallistakaan ole, jos ottaa iisisti raskausajan ja vaikka raskaaksitulon yritysajan jos sellaiseen mahdollisuus on?

Kuten pohdittu jo aiemmin, ei liene Savannan vika että sinulla on tiukkaa? Ja Savanna tienaa itse työllään rahansa, kuten jokainen meistä voi tehdä. Miksi vedät mukaan sen, ettei sulla ole varaa? Miten Savanna olisi syypää siihen? Maailmassa sattuu ja kuulee paljonkin sellaista mikä ei kivalta tunnu, mutta kaikkea sitä ei pysty blokkaamaan pois. Elämään kuuluu pettymyksiä ja pahaa mieltäkin. Pitää vaan oppia elämään sen kanssa.

Ja hannamaria, ei kai se haitallistakaan ole, jos ottaa iisisti raskausajan ja vaikka raskaaksitulon yritysajan jos sellaiseen mahdollisuus on?

:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
miksi Savanna aika moni näistä sun aloituksista on valitusta siitä miten pajon olet tuhlannut? Eikä muulla ole merkitystä.

Ihan kuin leveilisit sillä miten palljon rahaa on on laittaa minnekkin. Hienoa jos menee hienosti.

No kun ei mene hienosti, vaan on morkkis kun purkaa ahdistusta shoppaamalla ja tajuaa, että enenpitkää tilanne räjähtää käsiin.

Kiva kuitenkin kun lähetit ton halaus-hymiön. Musta vaan tuntuu pahalta joka kuukausi varsinkin tämän vuoden puolella toi miettiminen miten rahan saisi riittämään koko kuukauden. Jospa se tästä iloksi vielä muuttuisi. Mielessä olisi ens vuoden puolella ruveta säästämään mutta nähtäväksi jää onnistuuko, halut on kovat mutta jos sähkön hinta ym kallistuu samaa tahtia kuin nyt niin haaveeksi jää.

ei tienenkään. Se on vaan jotenkin... Huvittava ajatus, että marssisi esimiehen juttusille ja sanoisi: "kuule, ollaan tässä pertsan kanssa ajateltu ruveta lisääntymään joten mä jään nyt sitten jo vapaalle tälleen hyvissä ajoin, n 1v ennen äitiyslomaa... "

No jos sen noin hölmösti kärjistäen esittää niin onhan se silloin huvittavaa. Mutta jos luit Savannan vastaukset, niin ei se noin mene ollenkaan. Mutta vinoillahan sinä haluatkin, eikö totta? Ja syynkin voi arvata.

Savanna,arvaa onko täällä sitten haloo kun joskus ilmoitat olevasi raskaana :xmas:

:laugh: :laugh: Mulle varma tiilataan ambulanssi :laugh:

hannamari:En ole raskaana ennen raskautta mä en yleensä käy töissä enkä juo,enkä tee monta muuta asioita vaan syön vitamiineja ja lapäilen,jos siis sunnitelen raskautta

jaa. Mää luulin että plussaaminen on sitä kun tikkuun tulee 2 viivaa... Mut ei ennen raskautta "normaalielämää" tartte muuttaa miksikään, töissä saa käydä ihan äitiyslomaan asti jos vaan jaksaa :whistle: Vitamiinit talvisaikaan varsinkin on kyllä kelle tajansa hyvä juttu;)

Riippunee ammatista...Raskaana olevalle stripparille ei varmaan ole niin hirveesti töitä...
Ja kun viimeksi Savannan duuni loppui siihen, että pää ei kestänyt, niin tuskin hän raskaaksi aikoessaan töitä jatkaa, kun se pää ei palstatarinoiden mukaan kestä raskauttakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Huomannut:
miksi Savanna aika moni näistä sun aloituksista on valitusta siitä miten pajon olet tuhlannut? Eikä muulla ole merkitystä.

Ihan kuin leveilisit sillä miten palljon rahaa on on laittaa minnekkin. Hienoa jos menee hienosti.

No kun ei mene hienosti, vaan on morkkis kun purkaa ahdistusta shoppaamalla ja tajuaa, että enenpitkää tilanne räjähtää käsiin.

Ai mulla ei mee hyvin? :D Mulla nyt onneks kaikki hyvin ja paljon asioita käsitelty ja näen elämää ihan erilailla kuin ennen,kun ennen ei ollut tukea ja kenen kaa puhua ja nyt on kaikki ja ymmäsrin siitä elämää ja ole tytyväinen,eikä ahdistusta ole ollenkaan,en muista edes milloin söin opamoxia viimeks

Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:

Jaa jaa.Sä tunnet Savannan paremmin kuin sen mies.
Ehei, mä vaan ole lukenu palstaa tarpeeksi kauan. Voi tietty olla, että ne saa Virosta jotain mafiamania pappan perikunnalta, sillä meiningillä toi elämäntapa onnistuu, mutta ei stripparin ja pikkupomon palkoilla.

Jos saa hepslaakin kun siirtää pöytää ja on huolissaan KAIKESTA, niin ei tuo kärjistys kovin pitkälle mennyt...

Niin. Sama asiahan se on, siirtää pöytää raskaana ollessaan kuin kertoa pomolle että aikoo yrittää vauvaa joten jäisi jo 1 v etukäteen äitiyslomalle. Todellakin. Mitenköhän en heti huomannut asioiden samankaltaisuutta...

Ai mulla ei mee hyvin? :D Mulla nyt onneks kaikki hyvin ja paljon asioita käsitelty ja näen elämää ihan erilailla kuin ennen,kun ennen ei ollut tukea ja kenen kaa puhua ja nyt on kaikki ja ymmäsrin siitä elämää ja ole tytyväinen,eikä ahdistusta ole ollenkaan,en muista edes milloin söin opamoxia viimeks

Miksi sä sitten edelleen shoppaat tavaroita mitä et tarvi ja mietit mihin voisit kotoa paeta omaa surkeaa elämääs lasten kanssa, kun on vapaata? Kaikki ei todella ole hyvin, tai sitten sä pidäty palstalla jotain ihme roolia, josta et halua luopua, etkä ole oikeasti lainkaan se, mitä palstalla esität. (Huomiohakuinen persoonallisuushäiriö ehkä, sopisi sekä strippaukseen, että palstakäyttäytymiseen)

Alkuperäinen kirjoittaja Huomioitsija:
Savanna,arvaa onko täällä sitten haloo kun joskus ilmoitat olevasi raskaana :xmas:

:laugh: :laugh: Mulle varma tiilataan ambulanssi :laugh:

hannamari:En ole raskaana ennen raskautta mä en yleensä käy töissä enkä juo,enkä tee monta muuta asioita vaan syön vitamiineja ja lapäilen,jos siis sunnitelen raskautta

jaa. Mää luulin että plussaaminen on sitä kun tikkuun tulee 2 viivaa... Mut ei ennen raskautta "normaalielämää" tartte muuttaa miksikään, töissä saa käydä ihan äitiyslomaan asti jos vaan jaksaa :whistle: Vitamiinit talvisaikaan varsinkin on kyllä kelle tajansa hyvä juttu;)

Riippunee ammatista...Raskaana olevalle stripparille ei varmaan ole niin hirveesti töitä...
Ja kun viimeksi Savannan duuni loppui siihen, että pää ei kestänyt, niin tuskin hän raskaaksi aikoessaan töitä jatkaa, kun se pää ei palstatarinoiden mukaan kestä raskauttakaan.

Uih,kun minusta tiedetään noin hyvin ;)
viimeks lopetin työt kun olin ihan pohjalla ja se oli mulle raskasta vaikka mitä mulle oli raskasta,mutta raskaus on mun paras aika elämässä aina,jos vaan ei käy samalailla että sairastun ahdistukseen,niin kuin viimeks kolme viikkoa ennen synnytystä ja ahdistus iski mua

joilla ei ole koulutusta ja ovat sattuneet saamaan hyväpalkkaisen duunin, kehuskelevat sillä. Ne, joilla on kunnon koulutus ja ansaitsevat hyvin, eivät kehuskele.

Tämä on vaan huomio OMASTA tuttavapiiristäni...:whistle:

ja mietit mihin voisit kotoa paeta omaa surkeaa elämääs lasten kanssa, kun on vapaata?

Siis mitä mitä mitä??? Haista kuule jo ..., se asiahan ei mennyt likimainkaan noin!!! Prkl että pistää vihaksi kun tullaan höpöttämään täyttä pjaskaa.

Pysykää edes totuudessa, niin ala-arvoista ja halpamaista esittää täysin virheellisiä väittämiä! Sietäisit hävetä.

ja mietit mihin voisit kotoa paeta omaa surkeaa elämääs lasten kanssa, kun on vapaata?

Siis mitä mitä mitä??? Haista kuule jo ..., se asiahan ei mennyt likimainkaan noin!!! Prkl että pistää vihaksi kun tullaan höpöttämään täyttä pjaskaa.

Pysykää edes totuudessa, niin ala-arvoista ja halpamaista esittää täysin virheellisiä väittämiä! Sietäisit hävetä.

Olitkos palstalla tässä edellispäivänä, kun S. mietti mihin menee, kun on viikko lomaa, jokapäiväksi tarvitaan jotain oikein extra menoa. Ja seuraavana päivänä oli niin kamalaa olla kotona lasten kanssa.

Miksi sä sitten edelleen shoppaat tavaroita mitä et tarvi ja mietit mihin voisit kotoa paeta omaa surkeaa elämääs lasten kanssa, kun on vapaata? Kaikki ei todella ole hyvin, tai sitten sä pidäty palstalla jotain ihme roolia, josta et halua luopua, etkä ole oikeasti lainkaan se, mitä palstalla esität. (Huomiohakuinen persoonallisuushäiriö ehkä, sopisi sekä strippaukseen, että palstakäyttäytymiseen)

:laugh: :laugh: Tiedätkö ettei mulla ole kaalusteita vielä siis kaikki mitä tänne tarvi,kun mä ostaana aika kallit jos ostaan aina,sitten vielä mä olen tarvinut pitkää takki ja rakastan pukeutus lapsia ja itseä ja ostaa meikkejä ja vaikka mitä että ulkonäkö olisi tip-top ;) sekä ostin tänään juoksumatto joka tarvitsen oikeasti,ei mulla ole paljon turhia tavaroita vaikka niitäkin olen hankinut,mutta voit saa toki ajattella näinkin,mua ei haita mitään ja ainakin mun mies mua tunne niin kuin Black Diamond sanoinkin ja jos mulla olisi jotain vialla tai masennusta ahdistusta,ei hän olis kestänyt kun hän on aina kovin huolissaan lapsista,niin hän olisi lähetänyt mua jonnekin,valitetavasti mutta onneks :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Ne:
joilla ei ole koulutusta ja ovat sattuneet saamaan hyväpalkkaisen duunin, kehuskelevat sillä. Ne, joilla on kunnon koulutus ja ansaitsevat hyvin, eivät kehuskele.

Tämä on vaan huomio OMASTA tuttavapiiristäni...:whistle:

Meilläpä on toisin. Meillä ystävät on ystäviä ja iloitsee mukana jos joku on työstään ja palkastaan onnellinen. Kenenkään ei tarvitse vähätellä sen pelossa että leimataan leuhkaksi, kun kukaan ei ole kateellinen vaan ollaan toisen onnesta iloisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lue jokapäivä pasltaa:

Olitkos palstalla tässä edellispäivänä, kun S. mietti mihin menee, kun on viikko lomaa, jokapäiväksi tarvitaan jotain oikein extra menoa. Ja seuraavana päivänä oli niin kamalaa olla kotona lasten kanssa.

lasten kans on aina pirun rasittava ;) onneks ei sulla mutta mulla,eikä mun elämää tarvi kutsua surkeaks,kun mulla ainakin on jo melkein kaikki mitä haluan,lapset,oma koti,mies ja monta muuta asioita

Olin ja luin! Ja nimen omaan kyse oli siitä, että normaalisti ollaan aina kotona ja vietetään tavallista arkea ja nyt olisi lomaviikolle haluttu extrakivaa. Eikä kyse todellakaan ollut siitä että lasten kanssa olisi kamalaa vaan siitä, että se tavallisen arjen sijaan voisi kerrankin keksiä jotain erilaista! Että älä edelleenkään jauha pjaskaa, tuo on halpamaista!!!

lasten kans on aina pirun rasittava ;) onneks ei sulla mutta mulla,eikä mun elämää tarvi kutsua surkeaks,kun mulla ainakin on jo melkein kaikki mitä haluan,lapset,oma koti,mies ja monta muuta asioita

ja ehkä sulla on todellakin surkea elämää kun luet joka päivää Savanna eli mun aloituskia sekä olet noin agressivinen,kun ei normaali tytyväinen ihminen ole tommonen

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä