Tänään masentaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiin

Aktiivinen jäsen
05.10.2004
7 343
0
36
Tuntuu toivottomalta tää lapsen teko. Väsyttäiskin kamalasti, kun olin vatsataudissa pari päivää. Vieläkin mahaa nipistelee ja töihin pitäs mennä. Onneksi on vaan tää viikko töitä.

Miksi meille ei tule sitä lasta, kun muutkin niitä saavat? Tää on niin epäreilua! \|O

Sama fiilis täällä. Äsken kuulin täällä kaupungilla kun ihan pieni vauva itki, kyllä tuli ikävä sitä omaa syntymätöntä, saisinpa minäkin kuulla vauvamme itkun pian... meille kans , kun kerran muillakin on.. :'(

Ette ole ainoita jotka niin tuntee...itse herään melkein joka päivä hetkittäiseen masennukseen ja miettien miksi meille ei voida lasta suoda...kaikkien koettelemusten jälkeenkään...
Kaikki muut ympärillä kyllä lisääntyy ja itse saa vaan kuulla, "olipa helppoa tulla raskaaksi...voi, kyllä se vielä teilläkin onnistaa"
Eipä lohduta ei tuollaiset sanat...

Kohtukuolemasta vuosi ja tulin raskaaksi ja sekin meni kesken...
Vuoden saa yrittää ja sitten kun onnistaa niin kesken sekin...
Eli raskaaksi tulen vuosien yrityksen jälkeen, mutta kaikki menneet kesken... :'(

Väsyttää edelleen ihan kauheesti... Voiko tällanen väsymys olla normaalia?? Vatsatauti loppui lauantaina eli siitäki on jo kolme päivää. Töihin on oikein kiva mennä, mutta kun väsyttää niin, ettei silmät meinaa pysyä auki vaikka pari kuppia kahviakin on jo menny. Tekis mieli vaan nukkua päivät pitkät \|O *haukotus*

Yhteistyössä