Tänään alkaa laihis! Onko muita mukaan lähtijöitä??? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kääk! Ihan unohin käydä perjantaina puntarilla.
Kävin sitten äsken ja tulokset tässä

Paino: 80,2kg (70kg) *** -1kg

Nyt sit olisi niiku 79,2 :|

Muita mittoja en nyt laita, kun ei tuo 1kg missään näy.
Paljon on vielä matkaa tuonne tavoitepainoon. (toivottavasti ei kauhiasti nousis enään) Ja viikolla ei oikein tullut mitään liikuntaa harrastettua, paitti perjantaina olin vähän danssaas :whistle:
Noh jos sitä söis tänäänkin vain salaattia ja huomenna sitten ulos reippailemaan tytönka. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
ÄÄÄÄ!!!! |O |O |O |O
Mäkin kävin joo :ashamed:

oliko se viimeks 77.3kg ja nyt 79.7kg :'( :ashamed:
Eli toisin sanoen mä tulin perkeleeesti takapakkia! :O
onks se sit +2.4kg!!
Nyt masentaa ja paljon... Mä en edes alottaessa painanu näin paljoo :(

OUTS! :o Olen todella huono lohduttaja, mutta voin sanoa että kyllä se siitä laskee (ainakin kovalla dietillä :snotty: ) :hug:

Frau Marhs :hug: kyllä se siitä. Mulla ainakin on usein käynyt laihiksella niin, että alkuun ei tapahdu mitään, tai paino jopa nousee, mutta kun sitkeesti vain jatkaa eikä anna periksi , niin kyllä siitä lähtee laskusuuntaan. Jos sulle on vaikka tullut paljon lihasta, sehän on painavampaa kuin läski, sanotaan. ;)

Juoksulenkeillä voisi käydä itsekin, mutta laiskuus voittaa usein. Siksi käyn mieluummin jumpassa, siellä ei voi lusmuilla eikä luovuttaa kesken kaiken, sillä on ryhmäpaine. :D Muutenkin tulee helpommin ylitettyä oma mukavuuskynnyksensä eli hikoiltua oikein kunnolla, kun joku (jumpan vetäjä) karjuu siinä samalla, että pumppaa, pumppaa, tiukka rutistus, vatsa sisään jne. Kai mä saan siitä adrenaliinia tai jotain. Voi kiristellä hampaitaan ja miettiä mielessään, että "mähän sulle pumppaamiset näytän!" :)

Uusi viikko on lähtenyt käyntiin nihkeästi. Ehdin jo syödä suklaapatukan. :ashamed: Toisaalta en ole vielä syönyt juuri muuta, joten ei tää päivä vielä kokonaan pilalla ole. Uskon, että saan kyllä pidettyä itseni kurissa, sillä nyt on laihdutusmotivaatio korkeammalla kuin kertaakaan sitten lapsen syntymän. Ku mä olen päättänyt, että nyt saa läskit kyytiä, niin nehän saa. :kieh:

O-ou, Frau Marhs, mutta nyt kun on tullut pieni takaisku niin on entistä kovempi tahto saada paino alas! Näin ainakin meillä :D

Mutta mulla on kans lähteny viikko aika nihkeesti liikkeelle.. On tullut tänään syötyä vähän miten sattuu, mutta onneksi on vielä illalla puolentoista tunnin jumppa luvassa :) Sain inspiraation ryhtyä jumppaamaan ja liityin heti paikalliseen ryhmään, saa nähdä kauan innostus pysyy yllä :laugh:

No minäpä tulen kertomaan mun mahtavat tulokset ennen kuin lähdetään kokkoa katsomaan :D

Aloituspaino: 87.5kg
Tavoitepaino: 70-75kg
Paino nyt: 84.9kg

Viikkopudotus: -1,6kg!!
Kokonaispudotus: -2,6kg

Ja ensimmäinen välietappi takana! Kyllä on tyytyväinen olo nyt :) Tämän kunniaksi aijon pitää syömisen kohtuudessa myös tänään, vaikka herkut onkin jo valmiina.

:flower: Hyvää jussia kaikille! :flower:

Hienoa banaaana! :flower:

Mä en käynyt perjantaina puntarilla. En uskaltanut. :ashamed: Ollaan sairasteltu viikon verran koko perheen voimin, ja siinäpä on sitten itsekin tullut syötyä vähän mitä sattuu. Osittain mässytin silkkaan ketutukseen, kun meni juhannuksen reissusuunnitelmat mönkään. :( Liikuntaa oli viimeksi maanantaina. Tämä minun viikko 3 oli siis ihan totaalista takapakkia, huomisesta alkaen yritän taas laittaa itseni kuriin. Nyt saisi joku komentaa mua oikein kunnolla.. :)

Missäs meidän ketjun kaikki muut ovat? Miten menee? :attn:

Hellurei!en olekaan kirjoitellut tänne alun jälkeen.. onnea kaikikille pudottaneille! mulla paino pysynyt samoissa lukemissa eli 66 kg. ..viikonloput lipsuu herkuttelun puolelle ja viikolla yritetään kiristää.. tarttis miettiä vähän kovempaa kuria tuon ruokailun suhteen...vanhat vaatteet ei mahdu..masentaa...ostin uudet "läskifarkut" mies sanoi että peppu näyttää niissä hyvältä... mutta ei se lohduta jos itse tuntee itsensä lylleröksi..tää ei vain ole mun oma paino! jumpparyhmät alkaa täällä vasta syksyllä joten lenkille!

Mä heräsin kuudelta ja kävin hölkkälenkillä :)
Mulla toi paino ois nyt sitten 78.3 eli pudotusta nolla... :$ :ashamed:
No, aloin nyt tiukalle EI KARKKIA OLLENKAAN kuurille josko se auttais ja liikuntaa pitää ehdottomasti lisätä!!!

TSEMPPIÄ KAIKILLE!! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

En mä ainakaan ole kadonnut, täällä vielä! :wave: On vain ollut niin kiirettä, että en ole ehtinyt käydä palstalla kovin usein.

Perjantain punnitus oli masentava: tasan 82,0kg . Edelleen :kieh: Eli paino pudonnut 4vkon sisällä vain 1,7kg , ja sekin pudotus oli ekan viikon aikana, sen jälkeen on jumittanut. Ei ole hyvin lähtenyt tämä mun laihdutus käyntiin, mutta tästä on hyvä jatkaa. Tänään jatkuu viikonlopun syöminkien jälkeen taas tiukempi linja. Kauheasti en kyllä aio liikuntaa harrastaa, ennen kuin tämä pahin helle hellittää, huh.

Onko muita vielä mukana? Mietin, että jos tämä ketju on lopahtamassa, niin voisimmehan me loput sinnittelijät hypätä mukaan tuonne hiljattain perustettuun Tahdomme laihtua, laihduttaa, tai mikä se nyt olikaan -ketjuun? :)

Täällä yksi laihduttaja ilmoittautuu mukaan :)
Olen oikeastaan jo aloittanut tuossa toukokuussa laihduttamisen ja silloin vaaka näytti 82kg, pituutta mulla 172cm.
Nyt vaaka näytti tänä aamuna tasan 78kg, joten n. 4kg 2kk aikana.
Nyt olen vaan taas onnistunut kartuttamaan pari kiloa lisää, tuossa kesäkuun aikana paino tippui jopa alle 76kg, mutta nyt olen taas kesähelteiden innoittama mennyt syömään herkkuja :/

Nyt on kuitenki uusi hurmos päällä, ja tavoitteena todellakin tiputtaa paino ainakin 65 kiloon.
Olen joskus vuosia sitten painanutkin alle 60kg, mutta raskauskilot (joita tuli jopa yli 10kg) taitavat olla edelleen vyötäröllä ja syömällä olen tainnut pikkuhiljaa saada loput kiloistani kasaan.

Mutta yllättävän helposti kiloja saa pois varsinkin syömällä oikein. Joku 5kg sain pois 2kk aikana, joten tyytyväinen oli. Harmi vaan ku puhti loppui hetkeksi :D
Laihdutin oikeastaan katsomalla mitä suuhuni laitan eli laskin/seurasin syömieni ruokien kalorimääriä. Yleensä päivässä tuli sellainen 1200kaloria ja sillä jo laihtui ja sitten liikuntaa päälle.
Sokerihimoon (joka iltaisin usein iski) ostin mansikkakeittoa, oli muuten todella makean makuista mutta kaloreita vaan 8/1 dl. Joten sitä tuli juotua jos makeanhimo yllätti.

Täällä ollaan :wave:
Viime viikolla lähdimme saareen ja unohdin aamusta tänne tulla :snotty:
Nyt on kuntoiltu ja syöntiä tarkkailtu B)

Ja vaakakin näytti +700g :'(
No ei auta kuin vaan ponnistella lisään.

Nyt menen jatkamaan suurinta pudottajan katsomista :snotty:

Yhteistyössä