Frau Marhs :hug: kyllä se siitä. Mulla ainakin on usein käynyt laihiksella niin, että alkuun ei tapahdu mitään, tai paino jopa nousee, mutta kun sitkeesti vain jatkaa
eikä anna periksi , niin kyllä siitä lähtee laskusuuntaan. Jos sulle on vaikka tullut paljon lihasta, sehän on painavampaa kuin läski, sanotaan.
Juoksulenkeillä voisi käydä itsekin, mutta laiskuus voittaa usein. Siksi käyn mieluummin jumpassa, siellä ei voi lusmuilla eikä luovuttaa kesken kaiken, sillä on ryhmäpaine.

Muutenkin tulee helpommin ylitettyä oma mukavuuskynnyksensä eli hikoiltua oikein kunnolla, kun joku (jumpan vetäjä) karjuu siinä samalla, että pumppaa, pumppaa, tiukka rutistus, vatsa sisään jne. Kai mä saan siitä adrenaliinia tai jotain. Voi kiristellä hampaitaan ja miettiä mielessään, että "mähän sulle pumppaamiset näytän!"
Uusi viikko on lähtenyt käyntiin nihkeästi. Ehdin jo syödä suklaapatukan. :ashamed: Toisaalta en ole vielä syönyt juuri muuta, joten ei tää päivä vielä kokonaan pilalla ole. Uskon, että saan kyllä pidettyä itseni kurissa, sillä nyt on laihdutusmotivaatio korkeammalla kuin kertaakaan sitten lapsen syntymän. Ku mä olen päättänyt, että nyt saa läskit kyytiä, niin nehän saa. :kieh: