Tän viikon pudotus -1,1 kiloa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Kokonais pudotus kahdessa viikossa -4 kiloa.
Pääsisköhän ensiviikolla hamekauppaan? Mä kun tein itteni kanssa diilin, että kun 5 kiloa on pudonnu, pääsee hamekauppaan ja 10 kilosta pääsee uimapuku kauppaan :D

Painonvartijoiden pisteillä.
Olen pudottanu siellä joskus 10 kiloa, mut yllättäen kun ryhmä loppu, eikä kukaan enää vahtinu muo, ne hiipi takaisin :snotty:
Sikäli kummallista, kun mun mielestä se on oikeesti helppoa! Aina saa syödä, kun tekee jotain mieli, merkitystä on vaan sillä mitä syö.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Painonvartijoiden pisteillä.
Olen pudottanu siellä joskus 10 kiloa, mut yllättäen kun ryhmä loppu, eikä kukaan enää vahtinu muo, ne hiipi takaisin :snotty:
Sikäli kummallista, kun mun mielestä se on oikeesti helppoa! Aina saa syödä, kun tekee jotain mieli, merkitystä on vaan sillä mitä syö.

saako nuo pisteet ym. ekalla kerralla? Saako niitä muualta?
Mulla niin pitkä matka ryhmään, etten joka viiko viitsisi kulkea

Mullakin on ryhmään 45 kilsaa ja olen sopinu vetäjän kanssa, että voin olla välillä pois ilmoittamatta, eikä tarvi maksaa siitä viikosta.
Ekalla kerralla saa ohjeet ja sitten joka viikko lisämateriaalia, joka on osin omien tarpeiden mukaan valittua.

Mulla pudotus tammikuun alusta 5,1kg.
Aika ihme, vaikka loppiaisen tienoilla vetäsin melkeen yksinäni piparkakkutalon nassuuni.:D
Noh, ehkä mussa on tota pudotettavaa niin paljon, että ei yks piparkakkutalo tunnu missään.:D
Mä en oo mihinkään kauppaan itteeni päästämässä vielä aikoihin. Laivareissulle tosin helmikuun lopussa. Jospa olis vaikka kymppi rikki siihen mennessä.. :whistle:

Hyvä hyvä :)
Mulla 3 viikon saldo -3,2kg. Laihdutan 5kg:n erissä niin motivaatio säilyy, aina kun vitonen menee rikki niin palkitsen itseni...Tavoite toukokuun loppuun mennessä vielä -11,5kg.

Yhteistyössä