tän palstan ihmiset on kyllä joskus vähän ristiriidassa sanomisiensa kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siis?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siis?

Vieras
esim åboriginaali kun sanoi että hänen lapsensa ovat joskus hereillä kun itse ottaa päikkäreitä...ja åbon nuorinhan on jotain 3v. niin, se tuomittiin se teko. kuinka mahda nukkua ja lapset hereillä...

ja yks ilta lasten nukuttamiseen väsynyt äiti kirjoitteli kuinka ei saa kolmea lastaan nukkuu, nuorin 2v. niin mitä?! sille sanottiin että käy itse nukkuu, kyllä ne lapset pärjää ja käy sitte omin neuvoin maate kun käyvät???

what???????

Alkuperäinen kirjoittaja siis?:
esim åboriginaali kun sanoi että hänen lapsensa ovat joskus hereillä kun itse ottaa päikkäreitä...ja åbon nuorinhan on jotain 3v. niin, se tuomittiin se teko. kuinka mahda nukkua ja lapset hereillä...

ja yks ilta lasten nukuttamiseen väsynyt äiti kirjoitteli kuinka ei saa kolmea lastaan nukkuu, nuorin 2v. niin mitä?! sille sanottiin että käy itse nukkuu, kyllä ne lapset pärjää ja käy sitte omin neuvoin maate kun käyvät???

what???????

No päiväsaikaan lapsen hilluttelee ympäri taloa, missä on vaaroja. Yöllä ovat sängyssä, ja todennäköisesti väsyneitä. Harvemmin ne enää jaksaa lähteä ympäri taloa seikkailemaan, ja luulisin, että sen kuulisi jos joku 2-vuotias kiipeilemään pinnarista ulos.

Oootko aatellu, ett alotuksiin voi vastata eri ihmiset, joten mielipteetki voi vaihdella. Ja asiayhteydestäkin on usein kii(esim. tupakointi on jotenkipäin sallitumpaa huumeäidiltä, ku yrittää olla erossa huumeista raskaudenajan, mut tupakoi, kun taas "tavis"äidin tupakointi on tappotuomion paikka).

Yhteistyössä