TAMPESTER!!

Heippis!

Mukaan olisin lähdössä! :wave: Meillä ei ole tällä hetkellä kotikonetta (kovalevy kerpele.. :headwall: ), joten voisikohan ÄitiMaa, Marup, HeidiH, tai joku muu ystävällisesti ilmoitella tapaamisajankohdasta, -paikasta yms. puhelimitse. Tuhannet kiitokset ja tapaamisiin! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 22:07 Mariam kirjoitti:
Heippis!

Mukaan olisin lähdössä! :wave: Meillä ei ole tällä hetkellä kotikonetta (kovalevy kerpele.. :headwall: ), joten voisikohan ÄitiMaa, Marup, HeidiH, tai joku muu ystävällisesti ilmoitella tapaamisajankohdasta, -paikasta yms. puhelimitse. Tuhannet kiitokset ja tapaamisiin! =)

minä voin ilmoitella :D kun sinne pitäis kyllä päästä....mur jos en pääse!!!
 
Voi ei, täällä toinen joka joutuu peruuttamaan tulonsa :\|
Lupauduin "työkeikalle" ja teen myöhäisen iltavuoron, joten en ehdi edes loppuillasta paikalle, toiv. seuraavalla kerralla pääsen mukaan ja pitäkää hauskaa :wave:
 
harmailen nyt
Minä se kans mietin, että kuinka paljon porukka tuntee toisiaan ennestään? Että miten sujuu tapaaminen tämmöseltä ujonpuoleiselta, riittääkö kaikille juttuseuraa vai istutaanko "omissa porukoissa"? :whistle: näinkin tyhmiä miettii tämä pieni pää :) mutta tosiaan, olisi kiva kyllä saada uusia tuttavuuksia, että jos vaikka uskaltautuisin mukaan ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 07:37 harmailen nyt kirjoitti:
Minä se kans mietin, että kuinka paljon porukka tuntee toisiaan ennestään? Että miten sujuu tapaaminen tämmöseltä ujonpuoleiselta, riittääkö kaikille juttuseuraa vai istutaanko "omissa porukoissa"? :whistle: näinkin tyhmiä miettii tämä pieni pää :) mutta tosiaan, olisi kiva kyllä saada uusia tuttavuuksia, että jos vaikka uskaltautuisin mukaan ;)
Samoja juttuja minäkin olen miettinyt ja mieskin yllytti että mukaan vaan niin voi saada uusia tuttavuuksia ja luulisin että meillä kaikilla kyllä riittää juttua kun ainahan voi vaikka puhua lapsisata ;) Ei muutakun mukaan niin minäkin aion tehdä vaikka en ennestään tunnekaan ketään :p
 
harmaana taas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 10:05 Tikrutikru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 07:37 harmailen nyt kirjoitti:
Minä se kans mietin, että kuinka paljon porukka tuntee toisiaan ennestään? Että miten sujuu tapaaminen tämmöseltä ujonpuoleiselta, riittääkö kaikille juttuseuraa vai istutaanko "omissa porukoissa"? :whistle: näinkin tyhmiä miettii tämä pieni pää :) mutta tosiaan, olisi kiva kyllä saada uusia tuttavuuksia, että jos vaikka uskaltautuisin mukaan ;)
Samoja juttuja minäkin olen miettinyt ja mieskin yllytti että mukaan vaan niin voi saada uusia tuttavuuksia ja luulisin että meillä kaikilla kyllä riittää juttua kun ainahan voi vaikka puhua lapsisata ;) Ei muutakun mukaan niin minäkin aion tehdä vaikka en ennestään tunnekaan ketään :p
Näin on, täytyypi sitten minunkin uskaltaa ;) ja kiva että siellä on muitakin ensikertalaisia niin ei tunnu sit niin orvolta :) täysin varmaa ei ole pääsenkö, mut kyl täytyy yrittää, ois niin kiva saada uusia tuttavuuksia ja päästä höpiseen muitten äiti ihmisten kanssa :) yritän tässä samalla keksiä itselleni nimimerkkiä, niin ei tarttis harmailla :whistle:
 
kaikki vaan reippaasti mukaan, hiljaisia hetkiä on turha pelätä, ennemminkin sitä kuinka saada suunvuoro :D
itse lähden tästä lomailemaan ja palaan ruotuun elokuun alussa, olisi kiva jos siihen mennessä olisi jonkinmoinen suht varmojen lähtijöiden nippu niin varaan meille pöydän sieltä keskustan pancho villasta :)

aurinkoisia ja helteisiä lomasäitä kaikille B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 10:05 Tikrutikru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 07:37 harmailen nyt kirjoitti:
Minä se kans mietin, että kuinka paljon porukka tuntee toisiaan ennestään? Että miten sujuu tapaaminen tämmöseltä ujonpuoleiselta, riittääkö kaikille juttuseuraa vai istutaanko "omissa porukoissa"? :whistle: näinkin tyhmiä miettii tämä pieni pää :) mutta tosiaan, olisi kiva kyllä saada uusia tuttavuuksia, että jos vaikka uskaltautuisin mukaan ;)
Samoja juttuja minäkin olen miettinyt ja mieskin yllytti että mukaan vaan niin voi saada uusia tuttavuuksia ja luulisin että meillä kaikilla kyllä riittää juttua kun ainahan voi vaikka puhua lapsisata ;) Ei muutakun mukaan niin minäkin aion tehdä vaikka en ennestään tunnekaan ketään :p
Miekin ekaa kertaa tähän puuhaan mukaan lähden, että meitähän on sitten aiak liuta siellä ujoilemassa :wave: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.07.2005 klo 17:36 ÄitiMaa kirjoitti:
kaikki vaan reippaasti mukaan, hiljaisia hetkiä on turha pelätä, ennemminkin sitä kuinka saada suunvuoro :D
itse lähden tästä lomailemaan ja palaan ruotuun elokuun alussa, olisi kiva jos siihen mennessä olisi jonkinmoinen suht varmojen lähtijöiden nippu niin varaan meille pöydän sieltä keskustan pancho villasta :)

aurinkoisia ja helteisiä lomasäitä kaikille B)
Tässäpä tietoa siitä mihin mennessä pitää ilmoittautua.
 

Yhteistyössä