TAMPESTER!!

ei tunnu löytyvän millään kaikille sopivaa lauantaita sitten millään, mut jos nyt sovittais 13.8.? mennään porukalla syömään ja ehkä myös jatkaan iltaa ;)

ruokapaikka vaihtoehdoiksi voisin heittää vaik sevilla, the grill, amarillo, pancho villa, äänestäkää siitä tai heittäkää oma ehdotuksenne kehiin, pikkuväkihän laittoi jo aiemmin hyvän linkin mistä noita ravintoloita löytyis. itse olisin rillon tai pancho villan kannalla :p
 
-Tumpula-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.06.2005 klo 18:38 NeitiNasu kirjoitti:
Rakkaat karvakorvat, muistuttakaa mua lähempänä ajankohtaa tekstiviestein tästä tapaamisesta (Marup? Tumpula?) kun täällä tulee enää harvemmin vierailtua. Please!! :'( ;)
Kyllä mä muistutan, kultaseni! :D
 
kivaa, että jo kovin moni on innostunut matkaan =)
eli siis koska muita ehdotuksia ei ole heitelty näemme keskustan uudessa pancho villassa, siinä plevnan nurkilla, 13.8. klo 17 varaan sieltä meille pöydän likempänä tuota ajankohtaa niin saa jokaisen ilmottautumisen mukaan ja mahdutaan sitten mukavasti.
 
yrttitarhurikatti
No mä sit joudun perua alustavat lupaukseni :/ Tuli vaan mieleen että kyseessähän on tietenkin se kesän AINOA lauantai jolle päivälle on jo sovittu menoa :kieh: Eli tää äitee ei sitten näytä koskaan pääsevän minnekään ilman tota perillistä....no toisaalta VASTAHAN mä VUOSI sitten olin syömässä ilman lasta :whistle:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2005 klo 14:07 Ujo mutta uskalias kirjoitti:
Olettekos te kaikki jo vanhoja tuttuja tuolla tapaamisessa vai mahtaakohan sinne uskaltautua uppo uusi ihminen mukaan...?!
Juu mukaan vaan, osa tuttuja jo ennen palsta-aikaa ja osa tullut tapaamisilla tutuiksi, mutta kaikkia en ainakaan minä tunne ja uudet naamat tervetulleita =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2005 klo 14:07 Ujo mutta uskalias kirjoitti:
Olettekos te kaikki jo vanhoja tuttuja tuolla tapaamisessa vai mahtaakohan sinne uskaltautua uppo uusi ihminen mukaan...?!
Samaa olen pohtinut tämän ujon mutta uskaliaan kanssa että oletteko kaikki jo ennestään tuttuja ja mahtuuko mukaan vielä yksi mamma ihminen??
 
Pikkuväki harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2005 klo 22:27 Tikrutikru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.06.2005 klo 14:07 Ujo mutta uskalias kirjoitti:
Olettekos te kaikki jo vanhoja tuttuja tuolla tapaamisessa vai mahtaakohan sinne uskaltautua uppo uusi ihminen mukaan...?!
Samaa olen pohtinut tämän ujon mutta uskaliaan kanssa että oletteko kaikki jo ennestään tuttuja ja mahtuuko mukaan vielä yksi mamma ihminen??


ei olla kaikki entuudestaan tuttuja, mukaan vaan rohkeesti!! :wave:
 

Yhteistyössä