Tamperelaiset kertokaa hyviä paikkoja missä yöpyä hotelleja ym...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja essi2008
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

essi2008

Jäsen
14.04.2007
678
0
16
Kertokaapa missä on hyvä majoittua Tampereella ja olisi köyhän perheen kukkarolle sopiva ja että maalaiset tollot osaisivat siihen eli olisi "helpolla" paikalla. Mielellään edullinen, mutta ei mikään "läävä" vaan siisti, hyvä ja halpa...nyt Tamperelaiset ja muutkin vinkkejä ja linkkejä myös kaipaisin!

no omenahotelli taitaa olla paras (lue -> halpa), sinne mahtuu 4 henkeä ja niis on minijääkaappi+mikro. netistä löydät lisää tietoa. muut hotellit taitaa ollakin sit samaa hintatasoa keskenään.. tosin saattaahan sitä päästä vaikka sokoshotelliin (villa tammer tai ilves) s-etukortilla halvemmalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
noh....mitäs sä täällä nyt...onkos ne tytön vaatteet viellä siinä olohuoneen lattialla....että tyttö saa ne aamulla sekottaa taas :laugh: :ashamed: :p

Nyt menee ohi...mulla ei oo yhtään tyttöä....ellen itse sekoita omia vaatteitani :ashamed:

Täällä on myös tollanen Mango hotelli joka on kai suhteellisen halpa (ja huoneet mitä netistä näkee on kyl upeita). Se vaan on sitten vähän syrjemmässä, hatanpäällä.
http://www.mangohotel.fi/

Mango ei onneksi livenä ollut yhtä kultainen, kun noissa kuvissa :D Ei se huono ollut, ihan sellainen normihotelli. Miinuksena ehkä se, että aamupalaa laittamassa ollut henkilö ei osannut sanaakaan Suomea. Ja vaikka se nyt on ehkä vähän sivussa, niin se on kuitenkin helpolla paikalla. Sen lähellä on myös hotelli Ville, joka siis ei ole mikään luksuspaikka :D mutta erittäin edullinen +huoneissa on vähintään vedenkeitin+jääkaappi, joissain myös keittiö.

Muoks. Mangossa kahden hengen huone oli noin 80 euroa, Kaupissa samanlainen reilu 90 euroa, Ompussa vaihtelee hinta, Villessä muistaakseni noin 45 euroa, "normihotelleissa" kahden hengen huone vaihtelee aika usein 100-190 euron paikkeilla, joskus on sellaisia 70-80 euron tarjouksia mutta aika harvoin (tai on niitä koko ajan joissain ketjuissa, mutta huoneita on aina rajoitettu määrä).

Mä olin Pinjassa, 1hh ja se oli sellainen edullinen tarjous. Mutta se huonekin tosiaan.. ikkunan takana oli terassi ihan suoraan, ja vessassakin ikkuna, jonka ansiosta kattotasanteen portailta oli ihan suora näköyhteys suihkuun ja pöntölle :D eikä tosiaan mitään verhoa...

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Sokos hotelli Ilves.... http://www.sokoshotels.fi/SokotelWeb/Sokotel.portal?_nfpb=true&_pageLabel=Sokotel_hotellit_hotelliesittely&hotelId=533471371 allas-osasto ja 5 baaria :p

Mä en suosittele Ilvestä,just viikonloppuna oltiin sie on ensinnäki aika kallis ja toiseksi ravintolasta kuuluu kauhia jympyte.Ja mun mielestä on jotenki hienosto hotelli.Ja useas oon tampereella ollu et on mihin vertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mango ei onneksi livenä ollut yhtä kultainen, kun noissa kuvissa :D

KIITOS :flower:
Mä oon kuolannu päästä sinne kun noi kuvat oon kattellu mut ei sit tartte vissiin sen takia menä kun kotonakin voi nukkua :laugh: :D

En tiedä olisko jossain toisessa huoneessa glitterimpää, meillä oli aika hillitty huone :D Se ei kyllä ollut yhtään oranssi, tummat huonekalut ja sängyllä sellaiset hillityn kultaiset päiväpeitteet ja tyynyt. Meillä oli se standardi kahden hengen huone.

Voisin mennä toistekin.

Alkuperäinen kirjoittaja essi2008:
Kertokaapa missä on hyvä majoittua Tampereella ja olisi köyhän perheen kukkarolle sopiva ja että maalaiset tollot osaisivat siihen eli olisi "helpolla" paikalla. Mielellään edullinen, mutta ei mikään "läävä" vaan siisti, hyvä ja halpa...nyt Tamperelaiset ja muutkin vinkkejä ja linkkejä myös kaipaisin!

Me oltiin Hostel Sofiassa pari viikkoa sitten. Yö oli jotain 20 egee per nuppi. Neljän hengen huoneessa yövyimme. Siisti paikka, mukava henkilökunta, hyvä sijainti (tuomiokirkkoa vastapäätä). Aamupalalle kannattaa mennä esim. läheiseen vohvelikahvilaan, josta saa TAIVAALLISIA makeita ja suolaisia vohveleita.