Tampereen uusi kirppari + ensimmäinen "Nähtyä"-aloitukseni

Onkos moni jo varannut pöydän Kyttälän Kirppikseltä? Siellähän oli nyt alkuun vaan 20 euroa / viikko, kun esim. Radiokirppiksellä on edelleen sen 36 euroa.

Kävin itse tänään maksamassa pöytäni ja hakemassa lappuja, ja oli kyllä niin raivostuttava naisihminen siinä edessä. Saatiin varmaan 10 minuuttia odottaa pelkästään sen takia kun se valitti ihan kaikesta, ja ruikutti että hän pyysi pöydän kassojen läheltä - ja se pöytä oli oikeasti kassojen lähellä - ja että eihän valvontakamera kuvaakaan juuri sitä pöytää - vaan kuvaa siihen lähemmäksi ovea kuten yleensä - ja miten hän nyt voi tuoda 1800-luvun lasimaljakoita myyntiin kun ne voi joku varastaa tai rikkoa.. ja sitä puitiin sitten ties kuinka kauan.

Ei kirpparille tuoda niin arvokasta tavaraa. Lasivitriinikin tuolla oli tarjolla, mutta eukko meuhkasi että siitä menisi kaikki tila pelkästään hänen tavaroilleen. Ja jos pöydän otti nyt 2 viikoksi niin vuokra-aika päättyy tietenkin 23.12. ja pitää aatonaattona käydä tyhjentämässä pöytä - onko sitten pakko ottaa sitä kahta viikkoa? Huoh. Miksi kaikesta pitää tehdä niin vaikeaa? Myyjän hermot kyllä kestivät hienosti, itse olisin varmaan sanonut jotain harkitsematonta.

Anteeksi jos kyseessä oli joku palstalainen - oli pulla uunissa ja puheista päätellen lisää jälkikasvua kotona.. Huh, sainpas purkaa. Ärsytti niin paljon, ja ärsyttää kun en ikinä voi sanoa kellekään hankalalle ihmiselle että menisi pois siitä kun muut saavat odottaa hänen hankaluutensa takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Oon funtsinut että ottais sieltä pöydän kun nyt mulla on ollut Ilonassa viikon pöytä ja myynti oli hurjat 26 euroa. :(
Siellä on nyt joulu- ja tammikuun sen 20 euroa mutta helmikuussa tulee kai normaalihinnat, taisi olla 29 euroa.
Ok. Jos noi samat kamat veis sinne... Pitäis vaan hinnotella uusilla lapuilla ne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äititys ja onni:
Mulla toista viikkoa paikka Ilona ja aikas vähän kanssa mennyt,naisten vaate mennyt ja vähät mitä lasten on ei oo mennyt ... :eek:
Ja mulle se kassantäti sanoi, että on TOOOOOOSI harvinaista, että viikon tilitys on alle 50 euroa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Oon funtsinut että ottais sieltä pöydän kun nyt mulla on ollut Ilonassa viikon pöytä ja myynti oli hurjat 26 euroa. :(
Siellä on nyt joulu- ja tammikuun sen 20 euroa mutta helmikuussa tulee kai normaalihinnat, taisi olla 29 euroa.
Ok. Jos noi samat kamat veis sinne... Pitäis vaan hinnotella uusilla lapuilla ne.
Joo, tuolta tulee viivakoodilappuja muutama arkillinen mukaan. Tammikuussa ainakin oli vielä jonkin verran tilaa, joulukuu taitaa olla aika täynnä. Tai niin ainakin käsitin sen miehen puheista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja s:
niin ja eilen radiokirpalla bongattu lappu, jossa luki et ne nostaa pöytähinnan 39e/6vrk. Musta allkaa mennä jo törkeen hintaseksi.
Se on jo paljon. Äitini kertoi että Radiokirppiksestä on muutenkin viime aikoina valitettu paljon, en tiedä sitten mistä syystä ja mistä se oli niin kuullut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
niin ja eilen radiokirpalla bongattu lappu, jossa luki et ne nostaa pöytähinnan 39e/6vrk. Musta allkaa mennä jo törkeen hintaseksi.
Se on jo paljon. Äitini kertoi että Radiokirppiksestä on muutenkin viime aikoina valitettu paljon, en tiedä sitten mistä syystä ja mistä se oli niin kuullut.
Aamulehdessä on ollut paljon valituksia. Palvelu on töykeää, töissä on liian vähän henkilökuntaa, kaikki on maksullista (jopa pöydän varaaminen), tilat on likaiset, jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
niin ja eilen radiokirpalla bongattu lappu, jossa luki et ne nostaa pöytähinnan 39e/6vrk. Musta allkaa mennä jo törkeen hintaseksi.
Se on jo paljon. Äitini kertoi että Radiokirppiksestä on muutenkin viime aikoina valitettu paljon, en tiedä sitten mistä syystä ja mistä se oli niin kuullut.
Aamulehdessä on ollut paljon valituksia. Palvelu on töykeää, töissä on liian vähän henkilökuntaa, kaikki on maksullista (jopa pöydän varaaminen), tilat on likaiset, jne.
Ai jaa, no se selittää paljon. En oo itekään oikein tykännyt siitä, mutta oon käyttänyt sitä kun oon ajattellut että siellä käy paljon porukkaa niin menee tavarat kaupaksi. Ihan kohtalaisesti on mennytkin, mutta ei ole montaa kymppiä jäänyt käteen sen pöytävuokran jälkeen. Ajattelin että tuo uusi on kuitenkin keskustassa niin voisi vetää porukkaa, saa nähdä sitten miten käy.
 
toinen
Alkuperäinen kirjoittaja :
Oon funtsinut että ottais sieltä pöydän kun nyt mulla on ollut Ilonassa viikon pöytä ja myynti oli hurjat 26 euroa. :(
Mulla oli Ilonassa (pöytävuokran jälkeen) myynti 22 euroa. En tiedä, miksei kauppa oikein käynyt, yleensä mun tavarat menee hyvin kaupaksi. Ihmiset ei varmaan oikeen osaa käydä siellä.
 
c
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
niin ja eilen radiokirpalla bongattu lappu, jossa luki et ne nostaa pöytähinnan 39e/6vrk. Musta allkaa mennä jo törkeen hintaseksi.
Se on jo paljon. Äitini kertoi että Radiokirppiksestä on muutenkin viime aikoina valitettu paljon, en tiedä sitten mistä syystä ja mistä se oli niin kuullut.

Radiokirppiselle EHKÄ tulossa pääsymaksu.
valiettu siksi koska siellä on vittumoisia myyjiä tiskin takana.


http://www.aamulehti.fi/moro/uutisellista/radiokirppis-harkitsee-paasymaksua/159847
 
tyytyväinen
Vaikka radiokirppiksellä oliskin surkea palvelu, niin kauppa siellä käy erinomaisesti myyjän kannalta. Olen ottanut pöydän monestakin kirppiksestä ja ehdottomasti paras myynti on aina Radiokirppiksellä. Se on niin vilkas paikka että kauppa käy väkisinkin.

Ja itseasiassa myös parhaat löydöt teen ko. kirpparilta. Melkein mitä tahansa sitten etsinkin, lähes aina se löytyy juuri radiokirppikseltä.

Mun on jotenkin vaikea uskoa, että oikeeesti tulis tota pääsymaksua. Tosi moni äänestäis jaloillaan eikä kauppa enää sen jälkeen kävis entiseen malliin. En usko, että omistaja haluaa ottaa sellaista riskiä.
 

Yhteistyössä