Tampereen ravintoloista kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kookosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kookosta

Aktiivinen jäsen
02.02.2007
18 491
0
36
Kertokaapas mikä olisi sellainen ravintola jossa voisi istuskella rauhassa ja siemailla ruoan kanssa viiniä, eli ei tyyliin mäkkärissä hampurilaisen kanssa vinkkua.
Haraldista ukon kanssa tykätään ja se onkin tuollainen "siemailu paikka", mutta olisi kiva käydä jossain uudessa paikassa kun saadaan pitkästä aikaa ihan vaan kahden kesken lähteä iltpäivää/iltaa viettämään =)

Antika on mun suosikki, kreikkalainen ravintola tammelassa.
Joitakin kreikkalaisia erikoisuuksia ja mm. erittäin hyvä pippuripihvi! :p
Coussiccaa myös suosittelen kokeiltavaksi, siellä kun kerran käy, niin on pakko mennä uudestaan ja uudestaan..

En oo käyny Tampereella ku kahdessa ravintolassa syömässä, Knossoksessa ja The Grillissä, ja molemmista oon tykännyt tosi paljon.

Ai mutta oonhan mä Plevnassakin käynyt, mutta mun makuun ainakin se oli turhan meluisa ja jotenkin ahdas vaikkakin iso paikka. Ruokakaan ei oikein napannut.

Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
meiän mielestä PARAS SAFKAPAIKKA ON COYOTE hämeenkadulla. henkilökunta ihan paras ja safkat hyviä. suosittelen :p :p

http://www.coyote.fi/index.php

joo tää onkans tosi hyvä. trendikäs =) tosin kalliit juotavat oli. ainoo kerta tosin kun mä tarjosin.

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
meiän mielestä PARAS SAFKAPAIKKA ON COYOTE hämeenkadulla. henkilökunta ihan paras ja safkat hyviä. suosittelen :p :p

joo tää onkans tosi hyvä. trendikäs =) tosin kalliit juotavat oli. ainoo kerta tosin kun mä tarjosin.

Mutta tarkotus oli etsiä vissiin seurusteluravintolaa, ei lärvien vetopaikkaa :D siihen soveltuis sit muuten alet :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:

Mutta tarkotus oli etsiä vissiin seurusteluravintolaa, ei lärvien vetopaikkaa :D siihen soveltuis sit muuten alet :D :D

paitsi et niihin ei ikinä mahdu...kun oli vanha ale sinne mahtu aina vaikka olikin ihan täynnä =) mä boikotoin noita muita aleja...haluu vanhan pikajunan takasin! ja räpis,kiiitooos...

Joo, siis tarkoitus olisi tosiaan mennä ensin elokuviin ukon kanssa ja sitten syömään ja ruoan kera pikkusen viiniä siemailla ja kiltisti kotiin ihan ihmisten aikoihin.
Ja huomenna päästään, kiitos äiteen =)

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Joo, siis tarkoitus olisi tosiaan mennä ensin elokuviin ukon kanssa ja sitten syömään ja ruoan kera pikkusen viiniä siemailla ja kiltisti kotiin ihan ihmisten aikoihin.
Ja huomenna päästään, kiitos äiteen =)

pitäkäähän hauskaa :wave: ja tuuthan kertomaan sitten mihin päädyitte, mut kuten moni täällä coyotea jo kehuikin, sinne kannattaa mennä ;)