Tampereen mammat pinoutukaa

  • Viestiketjun aloittaja Jemppu
  • Ensimmäinen viesti
Äitsyli-69
Nimimerkille "ikäloppuko" ja muillekin "ikätovereille" tiedoksi: Täältä löytyy 36v. äiti Hervannasta ja tyttäret 10v. ja 2 1/2v. sekä masuasukki (raskausviikkoja 29+5). Olis kiva saada uusia äitiystäviä, nimenomaan omasta ikäluokastani! Vaikea uskoa etteikö niitäkin olisi! Kirjoitella sopii os. hanna-mari.auvinen@luukku.com =)
 
Kuttura
"Ikäloppu"! Täällä toinen! :wave: Siis pari vuotta nuorempi eli 32v ja lapset :poika -97 ja tyttö -00. Emme tosin asu Tampereella vaan naapurikunnassa. Jos kiinostaa, viestiä voi laittaa osoitteeseen mp.nasta@suomi24.fi.
 
Täällä myös yksi mamma vuosimallia 80! Minulla 5kk ikäinen tytteli ja pikkukakkonen"hankinnassa"! Asustelemme raholassa eli jos joku on täältäpäin niin voisi vaikka tavata lenkkeilyn yms.merkeissä!!!
 
-Tumpula-
En ole Tampereelta mutta pinoudun silti. :wave:
Mä olen 24-vuotias 1v 3kk pojan äiti, asustellaan Hämeenkyrössä. Uudet tuttavuudet olisi tervetulleita. =)
pisamainen@hotmail.com
 
Tittamaari
Yksi ikäloppu lisää :wave:

Ikää itselläni on piirun alle 35, lapsia on 5, iältään 15,12,11,7 ja 4kk:n ikäinen iltatähti =) Asustellaan Leinolassa.

Olisi kiva saada seuraa, vaikka vaunuilemaan, päiväkaffille, tai miksei iltakaffille, jumpalle tai iltakävelyille ilman lapsia. Jos asut lähistöllä ja olet seuran puutteessa, laitahan yksityisviestiä tai meilaa cosmic@netti.fi
 
täällä olis äippä 19 ja tyttö 3kk, isukki 21v. atalassa asutaan ja mamma seuraa muista nuorista äideistä kaipaisin lähialueilta :) :wave: ! mailia voi laittaa osoitteeseen sadepisara1986@luukku.com
 
Heips!

Täällä Tampereen lähikunnasta, Lempäälästä, äiti 33v. ja poika 1v6kk.
Hoitovapaalla ollaan ja päivisin kaipailisin lenkkeily-,puisto- tai kahvitteluseuraa, mielellään näistä muista "ikälopuista", vm-70-luku ,äideistä.
Kirjoitttele, niin tutustutaan! :)
Osoitteeni mami72@luukku.com
 
34-äiti - vielä kotosalla 1v 3 kk ikäisen pojanvesselin kanssa. Asustellaan Palvaannniemessä (koska kaikki kyselevät missä se on niin Messukylän ja Järvensivun vieressä ;) Ottakaa toki yhteyttä! raunihan@yahoo.com
 

Yhteistyössä