Tampereen mammat pinoutukaa

  • Viestiketjun aloittaja Jemppu
  • Ensimmäinen viesti
earthsprite
oon lepposta seuraa ja mun poika myös :D. ollaan vasta muutettu tampereelle ja uudet kaverit ois ihan tervetulleita. olen oman polun kulkija, taiteilija harrastuksen ja luonteen puitteissa:). rohkeesti yhteyttä ni nähään! saa meseillä! earthsprite586@hotmail.com ps. käy tsiigaa-> http://irc-galleria.net/view.php?nick=earthsprite
 
:wave: täällä vielä yksi äippä Tampereelta. Asutaan ainakin toistaiseksi Lielahdessa, mielellään tapaisimme muitakin kahvittelun tms. parissa. Eli mie olen 22 ja minun tyttönen syntyi 02/05.

Kirjotella saapi osoitteeseen jraudaskoski@hotmail.com
 
Susanna83
Täällä tuleva Äiti! Esikoinen syntymässä heinäkuun lopussa!
Olisi mukava saada kahviseuraa raskaana olevista tai jo synnyttäneistä äideistä.Olen 22-vuotias ja asustelen Atalassa.

Hyvää kesää kaikille!
:flower:

 
Äitsyli-69
Täällä 36-vuotias äiti Tampereen Hervannasta. Meidän uusperheeseen kuuluvat 36-vuotias isä, kohta 10-vuotias tytär edellisestä liitosta, kohta 2 1/2-vuotias tytär sekä masussa asusteleva tulokas (laskettu aika lokakuun lopulla). Kirjoitella saa osoitteeseen: hanna-mari.auvinen@luukku.com =)
 
elki

Täältä löytyy mamma & 1v4kk neitokainen.

Järjestettäisiinkö tapaaminen? Voisin koota postituslistan halukkaille osallistujalle. Listalle halukkaat, laittaa maili osoite hiiskuli@luukku.com :)
 
viime perjantaina oli tampereen tapaaminen pikkukakkosen puistossa, täälläkin siitä infoilin... tuolla plussalaisten kokoontumiset-osiossa me ollaan näistä tapaamisista yleensä juteltu ja sovittu =)

alustavasti suunniteltiin uutta tapaamista ( ilman lapsia tällä kertaa ) tuonne heinäkuun alkupuolelle :wave:
 
Äiti-67
Hei te kaikki kypsällä iällä äideiksi tulleet Tampereen mammat!
Olen kohta 38v. äiti ( mieheni on 40 v.), tyttäremme on 3kk. Olisi mukavaa tutustua muihinkin äiteihin ja vaihtaa ajatuksia äitiydestä, perheestä ja tietenkin ihan muistakin asioista. Laittakaa sähköpostia tulemaan niin tavataan ja tutustutaan! fanjos@suomi24.fi
Äiti-67
 
Täällä myöskin yksi Tampereen mamma(30 v.), täällä Länsi-Tampereella asustellaan, neidillä on ikää melkein 4 kk, perheeseen kuuluu myös mies (30 v.), joka on päivät töissä valitettavasti niin kahdestaan joudutaan päivät olemaan, joskus olis kiva kun olis jotain aikuistakin juttu seuraa ettei tunnu siltä et tulee mökkihöperöks, meiliä voi laittaa osoitteeseen kaisajukka@wlanmail.com

Aurinkoista kesää kaikille!
 
Mom
moi!!me ollaan myös hatanpäältä..äiti 23.v ja lapset 2v ja 2kk. Olisi mukava saada ulkoiluseuraa tästä lähistöltä!!
laita meiliä tulee, jos olet samaa mieltä:

tuija.hietaniemi@luukku.com
 

Yhteistyössä