tampereen HYVIN tuntevat..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hervantailainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hervantailainen

Vieras
onko tesoma tosiaan ihan niin kauhea paikka asua?:) katottii sieltä jostain kohmankaari alueelta kämppää, näytti tosi hienolta alueelta, siel aika uusia taloja vissiin? vai onko se enemmänki misä päin tesomaa asuu..

en kyllä keksi missä kohmankaarella on uusia taloja.... vanhoja kerrostaloja on paljon, mutta ei se nyt IHAN kamala asuinalue ole... tosin huonoimpia tampereella.. ja ainakin länsi-tesomalla, tohlopin suunnalla on sitten rivitaloja. itse en niihin vanhoihin kerrostaloihin menisi mitä siellä on, ehkä johonkin laitamille rivariin....

en ole siis asunut tessulla, vaan haukiluomassa, mutta tullut käytyä siis paljon tesomalla. hervannassakin asunut ja se on kyllä mielestäni tosi paljon kivempi paikka kuin tessu.

siis tällästä asuntoa kattelin, mun mielestä ihan kivan näkönen piha http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/main/showrental.action?id=117933

en usko että ton hintasis asunnoissa kauheen levotonta menoa on? Noista suurinosa on omistusasuntoja...

Mun mieheni on paljasjalkainen tamperelainen ja hänen mukaansa Tesoma on vihon viimeinen paikka missä voisi asua.
Tesoman asukaskunta näkyy kyllä vuokratasossa. Halvimmat vuokrat on Tessun suunnalla.
Tosin tuossa sun linkittämässä kohteessa vuokra ei ollut halpa.

Yhteistyössä