Tampereelta äitejä 20-30v?

Hei löytyykö täältä tampereelta vaunulenkille kavereita, kahviseuraa yms? :)

Itse olen 21v ja poika pian 7kk :)!

tuolla iällä niin väliä, seura olis tärkeintä ja voitaisiin erityisesti vaihtaa kuulumisia lapsista, toimintatavoista , tapahtumista jne :)!
 
Täällä 22-v yhden lapsen äitykkä. Poika pian 7kk. eli samassa ikäskaalassa ollaan :) Itse olen Tampereelle muuttanut kuukausi sitten, joten olis kiva tutustua uusiin ihmisiin. Missä päin Treetä asustelette? Itse olemme Raholasta.
 
no juu samas ikäskaalas tosiaan ollaan :) Hervannassa asustellaan, me ollaan joskus tuolta raholasta käyty katsomas asuntoa, mut ei ollut meille sopiva, mutta tiedän missä päin se on :) voitaisiin kyl joskus nähdä poitsujen kanssa , tällä hetkellä meillä on poika hirveessä nuhassa, mutta kun tuosta paranee niin sitten :)
 
Meillä kans kova nuha oli kiusana pitkän aikaa. Siitä kehittyi sitte samalla silmä-ja korvatulehduski. Nyt onneksi antibioottikuurin jälkeen jo lähes terve, pientä aivastelua jäljellä. Saatiin odotella yks kaunis lauantai-ilta Taysin ensiavus 4 tuntia ennenku päästiin lääkäriin! Oli aika kurjaa. Mutta, toivottavasti teillä poitsu paranee ilman sen kummempia tauteja :)
 
Voi ei , tosi ikävää :/ ! mekin käytiin lääkärissä edellispäivänä, mutta ei ollut onneksi sitten mitään tulehdusta :)!
Sitä mäkin toivon että poitsu paranee pian, niin päästäs täältä kodista jonneki päi liikkuu, on tässä kyllä ohjelmaa viikonlopulle, niin ois kiva jos poitsu paranis, ettei oo sit ihan nuutuneena menossa mukana..
eiköhän me ens viikoks tervehdytä kunnolla :) !
 
Paranemisia :) Meidän poika lähti just Seinäjoelle mummolaan viikonlopuksi.(ensimmäinen vapaa viikonloppu miehen kans ) Saa nähdä osaako sitä olla kaksisteen enää ja keksiikö tekemistä ku ei oo pientä hoidettavana :D
 
Täällä ois 24-vuotias 08/10 syntyneen pojan äiti myöskin vailla lenkkeily-, kahvittelu-, jne seuraa. Asutaan Kalkussa, mutta helpostihan täältä pääsee melkein mihin päin Tamperetta vaan. Olis mukava tapailla aktiivisesti muita äitejä ja saada jotain mukavaa tekemistä tämän tyhjänpäiväisen palloilun sijaan:).
 
taaperox5 Sen tarkemmin en osaa sanoa kuin, että Kalkun Kehätien varrella. On tälle alueelle vissiin joku nimikin olemassa, mutta en sitä kyllä nyt millään muista:) Me muutettiin tänne vasta tämän vuoden maaliskuussa eli ei vielä kovin kauaa oo ehditty tällä alueella asumaan. Tykkään kyllä tosi paljon, kun on nii hyvät vaunuttelumaastot:D Me käytiin myös vuoden verran asumassa tuolla pohjosemmassa, mut muutettiin sitten takasin, kun tuli niin ikävä tätä kaupunkia :D
 
hei kaikille :) ! laittakaa ihmeessä yksityisviestii kans jos jossakin päin haluisitte nähdä, olen tän viikon tampereelta pois, mut ens viikolle ei vielä oo sovittuna mitään erityistä millekään päivälle :)!
 

Yhteistyössä