Tampereelle muuttamassa!!

  • Viestiketjun aloittaja ÄITI22
  • Ensimmäinen viesti
ÄITI22
Hei!! Olen kahden tytön (2v ja 10kk) äiti ja haluaisin kirjekavereita tampereella ja lähiseudulla asuvista äideistä (myös tampereelle muuttavista). Itse olen muuttamassa lasten ja avomiehen kanssa tampereelle tai jonnekin lähistölle (vielä ei ole varmaa paikkakunnasta) tämän kesän aikana. Tuttuja ei sielläpäin hirveästi ole, joten olisi kiva tutustua jo etukäteen muihin pienten lasten äiteihin.
Laittakaahan osoitteita tulemaan, niin yritän vastata mahd. nopeasti. :D
 
ÄIPPÄ22
heipparallaa täältä tampereelta!ilmotukses pisti heti silmään oon meinaan itekkin 2lapsen äippä 2 vuotiaan pojan ja 10kk tytön!!asutaan raholassa ja meillä on koira ja tietty mieskin;mut ei olla viälä naimisissa!!MISSÄS PÄIN NYT SIT ASUSTELET??OLIS KIVA TUTUSTUA TAI JOTAIN!!JOS TÄÄ VIESTI NYT IKINÄ TULEEKIN PERILLE NI ILMOTTELE JOTAIN!!BY:JENNI (OON MUUTEN ITEKKIN 22) ;)
 
ÄIPPÄ22
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2004 klo 14:18 ÄIPPÄ22 kirjoitti:
heipparallaa täältä tampereelta!ilmotukses pisti heti silmään oon meinaan itekkin 2lapsen äippä 2 vuotiaan pojan ja 10kk tytön!!asutaan raholassa ja meillä on koira ja tietty mieskin;mut ei olla viälä naimisissa!!MISSÄS PÄIN NYT SIT ASUSTELET??OLIS KIVA TUTUSTUA TAI JOTAIN!!JOS TÄÄ VIESTI NYT IKINÄ TULEEKIN PERILLE NI ILMOTTELE JOTAIN!!BY:JENNI (OON MUUTEN ITEKKIN 22) ;)
 

Yhteistyössä