Tampereeee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myyy

Vieras
olen harkinnut muuttoa tampereelle! Olisiko ihania ihmisiä kertomaan kaupungista, ja kaikkea mitä mieleen tulee..
En tunne sieltä ketään, joten olisi mukava jos tätä kautta saisi vaikka tutustua ihmisiin:)

En tiedä mistä aloittaisin:D
Kun en tunne ollenkaan kyseistä paikkaa, onko jokin tietty kaupungin osa, jonne ei kannattaisi lasten kanssa muuttaa(levotonta)? asunto hakemusta täyttelen kohta..

MÄ en muuttas Tesomalle, mitään muita kamalia paikkoja en tiedä. Itse suosisin ehdottomasti mm. linnainmaata, atalaa, pappilaa tai hallilaa. Ja vaikka hervanta on paljon parjattu alue, sinnekin voisin muuttaa hyvinkin, palvelut, tarhat ym lähellä. Siellä en muuttais ainoastaan kaupungin kerrostaloihin!

Täällä hyvät kulkuyhteydet melkeen jokapaikasta, siis busseja kulkee keskustaan. Ite asutaan Tampereen maaseudulla, kämmenniemessä, täältä busseja menee harvakseltaan mutta muuten ihana paikka, jos haluaa elää "maalla". Mutta auto tarttee kyl olla...

Muuta?

En tiiä minne ei kannata muuttaa, mutta Hervanta on kasvava lähiö ja sielä on vielä suhteellisen halpaa asua (hinnat nousee kokoajan). Kaikki tarpeellinen lähellä ja kaupunkiin menee monta bussia ympäri vuorokauden.

Itse oon tykänny asua Annalassa. Kissanmaalla oli kans kiva asua, ainoastaan meidän naapuri talossa (kaupungin vuokratalot, ei kannata hakee ainakaan Hipposkadulle jos kaupungin taloihin hakee) asu kasa juoppoja jokka hieman häiritti.

väinämöisenkatu kalevassa, lyhyt matka keskustaan

väinölänkatu Tammelassa, siä on puliukkoja jonkun verran ainakin kesäaikaan puistonpenkeillä notkumassa, ite en muuttais, ei muutenkaan kiva paikka lapsiperheelle mun mielestä....

petsamonkatu kai petsamossa, en tunne paikkaa...

Muuta länsitampereelle,esimerkiksi lielahti on hyvä alue,kouluja,tarhoja,kaikki mahdolliset palvelut,lyhyt matka kaupunkiin ym...ja kuule tesomaa parjataan aivan turhaan,siellä nuoruuteni viettänyt ja paljon ovat siellä asiat muuttuneet,enemmän hallilassa,linnainmaalla,atalassa narkkeja löytyy..en tosiaan lähtisi länsitampereelta asumaan kosken toiselle puolelle!ja eihän annalassa ole edes PANKKIAUTOMAATTIA! =)

Yhteistyössä