T
TH
Vieras
Alan olla jo ihan lopussa parisuhteessamme vallitsevaan kiistaan asuinpaikasta. Asumme tampereella, mutta mieheni hakee toita pk-seudulta, koska hanen alallaan kaytannossa kaikki haastavat tehtavat Suomessa ovat siella. Talla hetkella meilla molemmilla on toita tampereella, mutta miehen urakehitys on nykyisessa tehtavassaan tampereella jumissa. Todennakoisyys, etta han saisi tampereelta samanlaisia haasteellisia toita kuin pk-seudulla on tajolla on todella pieni. Itse taas olen todella kiintynyt tampereeseen, taalla ovat ystavani, leppoisa tunnelma, ihana koti ja kaunis luonto heti keskustan tuntumassa, mitka ovat minulle todella tarkeita. Toista voisin saada pk-seudulta, mutta tyo ei ole minulle se juttu, vaan ymparisto jossa elan. Itse asuin pk-seudulla opiskeluaikana 7 vuotta, enka milloinkaan tuntenut aluetta kodikseni, vaikka kovasti yritin kotiutua sinne. Tampereelle muutettuani rakastuin tahan kaupunkiin heti, ja nain on jatkunut jo kuusi vuotta. Meilla on perheen perustaminen suunnitteilla. Emme vain paase yhteisymmarrykseen siita, miten jarjestaisimme asumisemme / elamamme jos ja kun mieheni saa pk-seudulta toita, jollaisia han haluaa. Apua ihmiset, onko teilla neuvoja, tai vastaavasta kokemusta?