Tampere hoi!!!

Ajattelin kysellä, että mihin päätökseen pääsitte siitä tapaamisesta... Jäikö se 19. päivä voimaan ja klo 13.30, vai!? Ja mites sen paikan suhteen... Vai onko koko juttu haudattu unholaan :/
 
Suunnittelu tais jäädä vielä vähän vaiheeseen mut päiväks taidettiin sopia 19 pvä...?! Pitäiskös nyt seuraava tapaaminen ihan suosiolla sopia sinne koskariin ja mietittäs sellä et onnistuisko tapaamiset esim. jonkun kotona. Sitä vois vaiks näitten koskarin "yleisten" tapaamisten lisäks kahvitella sillon tällön pienemmällä porukalla vaikkapa meillä... *Onkohan tässä mun tekstissä nyt mitään järkevää* :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2005 klo 19:32 Kastanja82 kirjoitti:
Suunnittelu tais jäädä vielä vähän vaiheeseen mut päiväks taidettiin sopia 19 pvä...?! Pitäiskös nyt seuraava tapaaminen ihan suosiolla sopia sinne koskariin ja mietittäs sellä et onnistuisko tapaamiset esim. jonkun kotona. Sitä vois vaiks näitten koskarin "yleisten" tapaamisten lisäks kahvitella sillon tällön pienemmällä porukalla vaikkapa meillä... *Onkohan tässä mun tekstissä nyt mitään järkevää* :whistle:
Juu, näin itsekin aattelin =) :wave: Heh, siis en tietenkään kenenkää kotio tuppautumassa ole vaan tuota alkupätkää 19.päivä-juttua tarkotin.. :D

 
Jep, me tullaan varmaan myöskin mukaan. Koskarin alakerta on varmasti hyvä paikka, kun meitä kerran on monta. Niin ja se 13.30 sopii meille oikein hyvin. Poitsu joko nukkuu tai sitten ei... Siitä kun ei enää nykyään ota selvää... ;)
 
Simpura!!!!!

Meiltä taitaa taas jäädä tapaaminen tulematta,aika kun on pikkasen varhanen meille...ja toisekseen olen ollut edellisen yön töissä eli en ihan niin aikasin kyllä liikkeelle pääse.Jollette sitten sovi hieman myöhempää aikaa,15 tai 15.30....?
 
tinza
multa meni se viime tapaaminen ohi, vaik olin luvannu tulla. mies ilmoitti avioerosta tossa kaks viikkoa sitten, joten on ollu tässä "hiukan" pasmat sekasin. jäin siis 10kk tyttömme ja helmikuussa syntyvän kakkosen kanssa yksin ihan totaalisen yllättäen. kaks viikkoo sitten lauantaina exä ilmoitti lähtevänsä siskolleen lahteen, ja sunnuntaina ilmoitti puhelimessa, et ei oo tulossa takasin, vaan haluaa avioeron.

niin, et toisaalta haluisin kovasti tulla tapaamiseen, kun varsinkin nyt tuntuu, et kaikki uudet jutut olis tosi tervetulleita, mut toisaalta en tiiä, uskallanko, kun on nää fiilikset niin sekavat,ja oon muutenkin aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin.

mut 19 pv klo 13.30 koskarin alakerrassa, vai? et jos saan itteni rohkaistua.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.10.2005 klo 17:10 tinza kirjoitti:
multa meni se viime tapaaminen ohi, vaik olin luvannu tulla. mies ilmoitti avioerosta tossa kaks viikkoa sitten, joten on ollu tässä "hiukan" pasmat sekasin. jäin siis 10kk tyttömme ja helmikuussa syntyvän kakkosen kanssa yksin ihan totaalisen yllättäen. kaks viikkoo sitten lauantaina exä ilmoitti lähtevänsä siskolleen lahteen, ja sunnuntaina ilmoitti puhelimessa, et ei oo tulossa takasin, vaan haluaa avioeron.

niin, et toisaalta haluisin kovasti tulla tapaamiseen, kun varsinkin nyt tuntuu, et kaikki uudet jutut olis tosi tervetulleita, mut toisaalta en tiiä, uskallanko, kun on nää fiilikset niin sekavat,ja oon muutenkin aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin.

mut 19 pv klo 13.30 koskarin alakerrassa, vai? et jos saan itteni rohkaistua.....
Ehdottomasti tulet mukaan vaan =)
Kovia olet joutunut kokemaan, joten varmasti kaikki ymmärtää jos tunteet heilahtelee tai olet tapaamisella hiljainen :hug:

19pvä siis ja 13.30 :wave: toivottavasti nähdään silloin :wave: :wave:
 
Ohi meni taas
Me yritetään nyt päästä mukaan, ellei vieraat sit just huomenna paukkaa kaffeelle! Olisi niin kiva tulla, kun on edelliset jäänyt väliin. Mut siis huomenna 13:30 koskarissa toivotaan, että näemme!

Äippä ja poju melkein jo 9kk
 

Yhteistyössä