Tämmönen tapaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Onko tää juttu tosi?
Hyvin vaikea kuvitella että MIES voi olla noin vässykkä!! Muija pettää, säätää ja sählää, mies antaa olla koska pelkää ettei nainen pärjää itse!!
Totta hitossa se pärjää, onhan hän jo rakantanut ihan toisen elämänkin itselleen teidän arjen lisäksi!

No voihan sitä mieskin olla naisen tossun alla niin pohjamutiin poljettu pikkuhiljaa, että itsekunnioitus on hukassa. Kyllä siletä jämäkkä mies kuoriutuu kunhan saa itsetuntonsa takaisin. Ei kaikki ole naisiaan määräileviä machoja.

Mä en ollenkaan näe sua vässykkänä, mutta sulla on tosi törkeä nainen, joka ei ilmeisesti tajua sun arvoa ollenkaan. tommoselle naiselle paras mies onkin semmonen pettävä hakkaaja porsas, se on sen maailmaa ja sä oot ihan eri maailmasta.

Alkuperäinen kirjoittaja hukassa:
Onko tää juttu tosi?
Hyvin vaikea kuvitella että MIES voi olla noin vässykkä!! Muija pettää, säätää ja sählää, mies antaa olla koska pelkää ettei nainen pärjää itse!!
Totta hitossa se pärjää, onhan hän jo rakantanut ihan toisen elämänkin itselleen teidän arjen lisäksi!

voi kuule, kumpa ei oisikaan tosi. no vässykkä varmaan sitten, tää nyt oli kaunistelematta se miltä tällä hetkellä tuntuu.

Kiltti saa olla, mutta ei tyhmä!
Sinisilmäisyys ei yleensäkään mihinkään johda, nassukkaan sitä vaan saa jossain vaiheessa.
Ja nainen tässä tapauksessa on selvästikin huomannut, että voi tehdä mitä vaan, sinä annat kyllä anteeksi ja jatkan hänen paapomistaan, siivoat kodin ja hoidat laskut.
Se on hänelle aivan liian helppoa elää tollaista elämää. Jos kaikki tulee kotona katettuna pärstän eteen niin kyllä sitä jotkut vaan hakee vähän haasteita / jännitystä / seikkailuja kodin ulkopuolelta.

Nyt otat itses niskasta kiinni ja lähdet lampsimaan! Ansaitset parempaa, ja tuletkin vielä löytämään ihmisen, jonka kanssa olet aidosti onnellinen ja joku, joka rakastaa sinua ja arvostaa sitä, mitä SINÄ teet parisuhteen eteen.

:hug:

Miten mä tästä kertoisin? Ois ihan kiva keskustella asiasta ihan sovussa, mutta jos sanon miten sain tietää niin vetää kilarit..

Ai SE vetää kilarit? Haluutko sä oikeesti sen kanssa keskustella? Etkö sä oo vihanen?

Mä luulen, että sä pärjäät kyllä ilman sitä, vaikka oletkin tottunut siihen, että pidät siitä huolta. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Onko tää juttu tosi?

No voihan sitä mieskin olla naisen tossun alla niin pohjamutiin poljettu pikkuhiljaa, että itsekunnioitus on hukassa. Kyllä siletä jämäkkä mies kuoriutuu kunhan saa itsetuntonsa takaisin. Ei kaikki ole naisiaan määräileviä machoja.

Samaa mieltä olen.
Mun mielestä parisuhteessa kummankaan osapuolen ei tarvitse / pidä / saa olla alistettu eikä toisaalta määräilevä machokaan.

Miten mä tästä kertoisin? Ois ihan kiva keskustella asiasta ihan sovussa, mutta jos sanon miten sain tietää niin vetää kilarit..

Se on ihan toisarvoista miten sait tietää, ei sillä ole mitään väliä enää. Jos se siitä alkaa räyhäämään, niin sano, että verrataanko kumpi on tehnyt isomman pahan?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Ai SE vetää kilarit? Haluutko sä oikeesti sen kanssa keskustella? Etkö sä oo vihanen?

Mä luulen, että sä pärjäät kyllä ilman sitä, vaikka oletkin tottunut siihen, että pidät siitä huolta. :hug:

En ole vihainen..no haluisin kuulla vähän sen perusteluita ja syitä moiseen käytökseen..taas..

Alkuperäinen kirjoittaja Debra:

Se on ihan toisarvoista miten sait tietää, ei sillä ole mitään väliä enää.

niin..ja olihan se kerran tehny mulle saman tempun kun epäili mua pettämisestä...eipä vaan ollu tullu petettyä ni vähän nolona kerto ku käskin puhumaan totta..

En ole vihainen..no haluisin kuulla vähän sen perusteluita ja syitä moiseen käytökseen..taas..

Mää kerron sulle syyn. Se on sun kanssa, koska olet niin kiva ja sun kanssa on helppo olla. Jostain syystä hänellä ei ole kykyä sua rakastaa, eikä mikään huomio riitä. :( Eikä se rakasta ketään. Ei se varmaan edes osaa.

Se voi olla ettet saa rakentavaa ,rauhallista keskustelua aikaiseksi hänen kanssaa.Minä ehdottaisin että poistuisit vain hänen elämästään..kyllä nainen ottaa sitten itse yhteyttä jos haluaa puhua,riippuen tietenkin siitä haluatko sinä enään silloin.

Yleensä jos todella välittää ja tuollaista menee tekemään suhteessa ,tajuaa jo sen ekan kerran jälkeen että mitä on menettämässä,eikä tosiaankaan tee sitä enään ikinä toiselle.

jaksamisia!

Jos oot jo päättäny jäädä suhteeseen ja sietää kaiken mahdollisen paskan niin helpointa olis sulle jättää vaan koko asia sikseen, olla kyselemättä mitään eikä enää tutkia naisesi viestejä tai ajatella koko asiaa.

Sie tuskin saat selityksii, todennäköisesti vaan syytöksiä että olet saannut asiat selville ja kuinka ne ei sinulle kuulu..
Hyvä mies heitä se nainen pihalle, sä et ole ansainnut moista käytöstä. Kuten joku sano, sä löydät paremman joka osaa arvostaa, kunnioittaa ja olla luottamuksen arvoinen.

Jos sä et vaadi edes mitään kunnioitusta, niin et sä sitä saakkaan. Nyt mun ihana kiltti mies tuli kotiin ja mä suljen koneen. Oikeesti, sut huolii kuka vaan! :hug:

Tossa tilanteessa ei ole mitään voitettavaa enää, keskustelut on aika turhia. Uusi elämä on ainoa positiivinen asia mitä voit nyt saada, ja mitä pikemmin sen aloitat, sitä nopeammin pääset tästä yli.

Mitä sä loppujen lopuksi sen naisen selityksillä enää teet? Itsekeskeinen hemmotteluun ja huomioon tottunut prinsessa joka haluaa sekä passaajan / kodinpitäjän, että seikkailua ja jännitystä muiden miesten kanssa.

Älä sitä murehdi, että 6 vuoden suhde menee "hukkaan", ei se ollut siihen valmis näköjään missään vaiheessa kuitenkaan.

Sanoisin vaan että päätös on sinun. Kuuntele omaa sydäntäsi ja tunteitasi. Mun edesmennyt mies petti mua, mutta annoin anteeksi kun se oikeasti katui. Ja hän oli kyllä mulle täysin rehellinen.
Voimia sinulle!

Mitä väliä sen vetämillä kilareilla on?
Sehän tässä on väärin tehny.
Mitä jos pakkaat sen kamat valmiiksi ja sanot että tiedät kun luit ne viestit, selityksiä ei enää tarvi ja että rouva on hyvä ja siirtää tavaransa ja ruhonsa toiseen kortteeriin.
Ei mikään helppo juttu jos toista vielä rakastaa mutta silti järkevintä.
Sä kuoletat ittes henkisesti tuossa suhteessa, sä taas annat mahdollisuuden selittää, ja naises varmaan sen taidon osaa, se sanoo ettei koskaan tee enää nuin, sitten se vähän syyllistää sinua ja itkee omaa kurjuuttaan ja kaikkiko on sitten ok? Kyllä varmaanki ja sama peli jatkuu, kohta taas se höylää jonkun muun kanssa ja yksi syy on se että sinä annat anteeksi ja uskot ne selitykset, hän varmaan luulee että kävi miten kävi niin sinä et häntä jätä.
Voimia sinulle!

Älä anna hänen tuhota sinua enempää, aloita uusi elämä, paljon on naisia jotka arvostaa kilttiä, rehellistä ja hyvää miestä joten usko pois vielä sinäkin löydät jonkun joka on sinun arvoisesi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanoisin vaan että päätös on sinun. Kuuntele omaa sydäntäsi ja tunteitasi. Mun edesmennyt mies petti mua, mutta annoin anteeksi kun se oikeasti katui. Ja hän oli kyllä mulle täysin rehellinen.
Voimia sinulle!

Niin, mutta luuletko ihan oikeasti, että sellainen ihminen katuu mitään, joka monesti tuollaista tekee? (eli ap:n tapaus)

juu..uusi elämä nimenomaan, ku jaksais ruveta sellasta viritteleen..saa unohtaa nuo pari kaveria samalla ja muijan..kyl on harvassa hyvät tyypit, ja ne jotka ovat oikeita kavereita lähtevät sit muilla tavoin :(

Jos et ole vihainen, niin jätät hänet ilman vihaa. Teet päätöksen, että eroat hänestä ainakin puoleksi vuodeksi. Jos vielä haluatte olla yhdessä, niin sitten palaatte yhteen. Asumusero parantaisi muutenkin suhdetta, jos aiot jatkaa. Onko teillä yhteisiä lapsia tai muita eroa hankaloittavia syitä?

juu..uusi elämä nimenomaan, ku jaksais ruveta sellasta viritteleen..saa unohtaa nuo pari kaveria samalla ja muijan..kyl on harvassa hyvät tyypit, ja ne jotka ovat oikeita kavereita lähtevät sit muilla tavoin :(

On se alkuun varmasti vaikeaa, mutta tukeudu muihin läheisiisi ja ota päivä kerrallaan ja askel kerrallaan.

Ihan oikeasti, se auttaa sitä naistakin kasvamaan elämässä hieman kypsemmäksi, että oppii virheistään ja oppii pärjäämään itse omillaan. Mun mielestä et tee kummallekaan palvelusta jos jäät.

Ei hyvä päivä..se nainenhan vie sua kuin pässiä narussa. Hemmoteltu akka joka tottunut siihen että sinä palvelet häntä ja tuot ruuankin nenän eteen. Miten oletkin voinut antaa sen ihmisen kohdella itseäsi noin, sehän pitää sua ihan narrina! Aivan sama millä keinoin olet saanut selville tämän ihmisen epärehellisyyden ja sillä ei ole mitään väliä miten hän siihen reagoi, koska sinä olet ainut jolla on oikeus olla vihainen ja loukkaantunut. Ymmärrän että on vaikea päästää irti kun kuitenkin yhteinen menneisyys takana, mutta nyt sun pitäisi ajatella vain ja ainoastaan tulevaisuutta..voitko enää koskaan luottaa tähän ihmiseen joka olisi valmis valehtelemaan sinulle niinkin isosta asiasta kuin tulevan lapsen isyydestä? taidat todellakin rakastaa tätä naista kerta ajattelet hänen toimeentuloaan, mutta ethän sinä voi toimia sellaisen ihmisen elättäjänä johon et voi luottaa pätkääkään ja joka kohtelee sinua näin..

Pakkaat akan tavarat jätesäkkeihin ja heität pihalle..menkööt "kavereidensa" elätettäväksi, piste.

Joko se oppii tekosistaan jotain, tai sitten hankkii noista "kavereista" jonkun uuden huoltajan ja tukipilarin itselleen. Aika näyttää, mutta ei tosta noin tuu enää mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
taidat todellakin rakastaa tätä naista kerta ajattelet hänen toimeentuloaan, mutta ethän sinä voi toimia sellaisen ihmisen elättäjänä johon et voi luottaa pätkääkään ja joka kohtelee sinua näin..

Mulla on varmaan sit erikoinen käsitys rakkaudesta kun ajattelen tällaisen olevan ennemminkin riippuvuutta kuin rakkautta. Esim. itse koen rakastavani erittäin paljon yhtä sukulaistani, ja juuri siksi olemme osallistumatta hänen raha- ym sotkujensa selvittämiseen, koska hänen olisi korkea aika oppia tulemaan itse toimeen. Toisen liiallinen paapominen on usein vain karhunpalvelus, parasta olisi antaa tilaisuus ottaa vastuu omasta elämästään, ja joskus oppi tapahtuu parhaiten itse kantapään kautta oppimalla.

Yhteistyössä