HÄPEÄN NAISTANI :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Peikko Pirandella:
Ei pitäs alkaa olla semmosen kanssa, jonka jokaista kohtaa ei jumaloi.

no onneks mä jumaloin mun miehen pyllykarvoja... :laugh: :laugh:

Miehen pyllykarvat on muuten ihanat! Pörröset. :p

toi PÖRRÖSET oli just oikee termi kuvaamaan niitä!!! voi pojat mä nauroin täälä...l :laugh: :laugh:

Mulla oli aiemmin tollanen poikakaveri, joka kommentoi kriittisesti jokaista mun ulkomuotoon liittyvää seikkaa. Siis vaikka olin lähes tulkoon missin mitoissa (tosin lyhyempi kuin missit), mut mun ois muka pitäny olla vielä laihempi jne jne... Että löytyy noita k*sipäämiehiä kyllä ja paljon!!

Onneksi nykyinen mieheni suunnilleen jumaloi mua, vaikka oonki tällä hetkellä rupsahtaneempi jne.

Ei kannattais mennä kimpassa saunaan, niin ei tarvis hävetä naistaan. En mäkään päästäis miestäni naisten kans saunaan, just senkään takia, että tuntisin olevani aika rupsu. :) Eikä mun mies onneks himoitsekaan päästä muiden naisten kans saunaan tai muuallekaan!! Ei ONNEKS oo niin pöljä! Se rakastaa vaan mua. <3 Onneks! :D

Vaikkakin epäilen ettei oo tosi juttu mutta toisaalta niin oonko mä ainoa joka ei ihmettelis jos joku mies noin ajattelis jos tollanen tilanne ois? Monikaan ei vaan myännä vaimolle, sattuneesta syystä :whistle: miehet vaan on semmosia ja osa naisistakin :)

kerroppa sinä meille omat mittasi ja mielellään kuvan kera.voidaan arvostella kuinka hyvältä sinä näytät. jos olet 24v.uskon että voit olla todella noin typerä (lapsellinen).aikuinen mies osaa arvostaa puolisonsa vartaloa oli se minkälainen tahansa varsinkin jos sillä vartalolla on kannettu ja synnytetty lapsia /lapsi.

seurustelin tai oikeastaan tapailin 3v nuorempaa kaveria. itse olin silloin 23v. kerran seksin jälkeen poika sanoi että kyllä sun takamus näyttää tosi pahalle. oli vähän selluliittia. silloin olin vielä tosi timmissä ja hoikassa kunnossa verraten nyt tähän selluliittisen ja lössähtäneeseen ulkomuotooni. onneksi ei tarvitse enään kuunnella tuollaisia kommentteja...

En mä ainakaan ihmettele, jos mies noin ajattelee. Tottakai saattaa tulla mieleen, että "oispa munki naisella isommat rinnat, pienempi pylly tms.." mutta ei mun mielestä vaimoa tartte silti hävetä. Eikä varsinkaan, jos rakastaa. Ei sillon kuulu hävetä, vaan kunnioittaa ja rakastaa vaimoa sellaisena kuin se on. Lopultaki ulkomuoto on vaan tosi vähäinen seikka ja jos nainen muuten on miellyttävä ja mukava, niin samapa tuo millanen ulkomuoto on. Uskoisin mieheni ajattelevan myös tällä tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Olen seurustellut nykyisen naisystäväni kanssa 4 vuotta eikä parisuhteessa sinänsä ole mitään vikaa, luottamus ja lämpö on mukana pelissä ja seksistäkin nauttii kumpikin osapuoli.

Ongelma on siinä, että häpeän naiseni ulkomuotoa toisinaan. Meillä on tapana viettää ystäviemme kanssa usein iltaa ja illanviettoihin kuuluu usein yhteinen saunominen. Tyttöystäväni on pyöreähkö ja roikkuu kyllä paikka jos toinenkin. Viimeksi kun me miehet menimme ensin saunatiloihin, sain hävetä silmät päästäni kun naiset tulivat perästä ja siitä lauteilta sitten kaikki poijjaat tarkastettiin heti onko muijilla kurvit kohdallaan. Kaverieni naisilla havaitsin oikein hyviä muotoja, tiukat vartalot, pinkeät peput ja muutamat oikein hyvät kiinteät rinnatkin löytyi. Oma naiseni kun sitten tuli saunaan, perse kuin ladonovet ja rinnatkin pienet ja riippuvat niin kyllä muuttui ystävieni ilmeet heti, pari säälivää katsettakin he minuun kohti loivat. Niin epähaluttavalta naiseni siinä porukassa näytti. Tästä lähtien ajattelin vältellä vastaavanlaisia iltoja viimeisiin asti, häpeä omalla kohdallani ja myötähäpeä naistani kohtaan oli niin suuri.

En silti muijaani aio vaihtaa, kasvoilta on oikein kaunis ja ihan tyytyväinen olen suhteeseen hänen kanssaan.

Tulevaisuudessa joudun häntä kuitenkin vielä häpeämään, se on varmaa ellei jokin muutu. Mikä neuvoksi? ToMi24

Kuules Tomppa MINÄ HÄPEÄN SINUA ! OLit sitten provo tai et mutta mene kotiin kasvamaan!!

Ei pitäs alkaa olla semmosen kanssa, jonka jokaista kohtaa ei jumaloi.

no onneks mä jumaloin mun miehen pyllykarvoja... :laugh: :laugh:

Miehen pyllykarvat on muuten ihanat! Pörröset. :p

toi PÖRRÖSET oli just oikee termi kuvaamaan niitä!!! voi pojat mä nauroin täälä...l :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tyssy:
Hyvä ToMi24.
Onkohan tällainen "mammapalsta" aivan sopiva paikka noinkin nuorelle miehelle kuin sinä. Jospa juttelisit ongelmistasi vaikka ystävillesi siellä Porvoossa. He varmasti ymmärtävät sinua, ovathan he nähneet naisystäväsi ja tietävät mistä puhut.

:laugh:

kap_logo_fi.jpg

Eikä edes ollut kauhean hyvä. :headwall: Mielenköyhyyttä, mielenköyhyyttä..

Yhteistyössä