Moikka pitkästä aikaa
Tuttia täälläkin syödään, kamalan kovaa imemisen tarvetta ei tytöllä ole mutta "puolinälkäisenä" hyväksyy sen ja toisinaan nukahtamiseen, helpottaa kyllä elämää kun yöllä vaipanvaihdon ajaksi voi sen antaa kun minäkin esikoisen unia varjelen.
Vauva on eiliseen asti syönyt 1-2,5h välein, ja kitisi sitten mahaansa kun söi niin usein- mut eilen aloin ihan tietoisesti venyttämään väliä kolmeen tuntiin. Nälkäänsä ei tarvitse kuitenkaan huutaa, seurustellaan ja vaihdetaan vaippaa ihan rauhassa, kävellään ympäriinsä ja heilutaan niin kauan kuin mahdollista, et aikaa kuluu mahd. paljon syöttöjen välillä jotta yötkin rauhoittuisi. Tytöllä on 22 maissa aina aktiivinen kausi, valvoo pari tuntia ihmettelemässä, nyt katsotaan josko päivällekin tulisi joku hereilläolojakso.
Montako tuntia teidän vauvat on hereillä vuorokauden aikana yhteensä??
Ensimmäinen
NUHA on jo päällä...
Esikoisella oli protestisempi kausi tuossa muutamana päivänä päällä, tuntu suorastaan vihaavan mua, tänään ollu paremmalla tuulella. Silläkin kyllä oli pientä lenssua ja hammastakin pukkasi, että voipi olla syytä siinäkin... Päivä- ja yöunetkin menneet vähän sekasin sen takia.
Mulla oli eilen ihan totaalinen piiputuspäivä (flunssa iski muhunkin), itkin vaan että en jaksa, kun monta yötä menny räkäisten kanssa valvoessa ja sit kun esikoinen tuntui heittävän oikein vettä myllyyn huutamalla mulle koko aika ni meni ihan kuppi nurin ja päädyttiin siihen et mies lähti esikoisen kanssa vanhemmilleen, ja mun äiti tuli olee meille vauvan kanssa niin et mä pääsin nukkumaan, ja nukuinkin 2,5h päiväunet. Viime yökin meni suht hyvin kun aika mainiosti onnistui se 3h yhtäjaksoista unta- temppu, ni flunssaa lukuunottamatta tänään on jo toivoa elämässä taas =)
Mimonmami ja Itikka (nimen kerron sit kerhossa
25 vrk KAMALA! Kohta jo kuukausi... Nyyhkis!