***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

Tulin juuri ulkoa sisään..! Maha tyhjenee vauhdilla ja alamahalla tuntuu kipeää painetta :)

Verenpaineen mittasin aamulla oli pikkuisen koholla yläpaine. Silmissä on alkanut näkymään mustia viiruja ja on sellainen paineen tuntu silmissä. Sekä päätä juilii hieman..Taidan soitella uudestaan äippäpolille että pääsisin edes tarkastukseen!

Jos vaikka hyvällä säkällä käynnistäisivät synnytyksen..! :whistle:
 
Yhdes koos ollaan.. välillä napakoita supistuksia mut eipä juuri muuta.. :headwall:
Ihan turha minulla on yrittää mitään konsteja käynnistämiseen.. Mut on tää kyllä melko pirullista että eka meinaa tulla ulos ennen aikojaan ja sitten jumittaa tuonne sisään kun sais tulla ulos!! :D
taidan siirtyä suosiolla sinne tammivauvat elokuussa-10 :whistle:

 
Tsemppiä loppumetrien kanssa kärvistelijöille!

Mä täällä kärvistelen näitten sairaalasänkyjen kanssa, selkä aivan järkyssa kunnossa kolmen yön jälkeen...
Pieni valvotti yöllä klo 2-7, ei itkenyt pahemmin mutta tissillä oli jatkuvasti joten nyt 'hieman' väsyttää. Nyt se söpönen tietysti sitten nukkuu kun mä en voi edes ajatella makaamista :p

ootellaan tässä lääkärin kiertoa ja sit kotiin jos ei nyt mitään ihmeempiä!
En malta odottaa!!

Tinii+Enia 2vrk
 
Aamulla jo kuvittelin, että jospa vihdoin jotain rupeaisi tapahtumaan, kun tuli muutama kipeähkö supistus(?) ja selkä hirmu kipeä, oksetti ja maha oli löysänä sekä sellaista "menkkajomotust" :ashamed:
No nopeasti loppuivat, nyt ei taas mitään..
Kohta lähdetään uuteen kotiin maalailemaan yms.

Hyviä vointeja ja jaksuja kaikille! :hug: :heart:
Tiukun äiti ja masumatkaaja 40+3 :heart:
 
Millis Siis se jethro on niiiiin kauhee :D Eikä mua nyt oikeesti ne vanukkaat niin kovin sit kiinnostakkaan :D :LOL:

Pitää viimeistään maanantaina käydä tsekkaa se tammiston varasto :p

Tänään jos vaik käväsis itikses, ihan vaik vaan kattelee ihmisii..ja jos liikkeellä olo sais vaik jotain supistuksia aikaseks.. Toivossa on hyvä elää (=tässä tapauksessa siis -iiriksessä-) :D

Muistakaas mammat pyhittää lepopäivä ;)

iiris ja bamse 38+2 :heart:
 
tinii onnittelut täältäki pikkukaiffarista :flower:

Mulla taas alaselkää pakottaa :headwall: Onneks lonkka jo parempi!! =) Eile oli pientä juilimist viel lonkas, mut tänää ei enää mitn.JEEE!!!
Yhest vaivast ko piäsöö, ni toine tuloo tilalle tai sit mie vaa valitan ja valitan ja valitan! :LOL:

Jakautumaan tahton mä, mut taijan luovuttaa kans koht rontti1:n tavoin ja ootella käynnistystä. Ei auta näköjää kotikonstit, ett alkais synnytys :/

Pörri ja valtavassa yksiössään viihtyvä Pätkä 37+3
 
Yhdessä kasassa täälläkin ollaan edelleen. Suppareita tuli eilen illalla sellanen 4h tosi kipeesti mutta sitten lakkasivat. Menis sitten nukkumaan ja vajaa 3h kerkisin nukkua kun oli noustava vessaan ja sitten alkoikin taas supparit 7min välein. Niitä tuli sitten pari tuntia ja taas loppuivat. Mentiin sitten miehen kanssa nukkumaan. Nyt on sitten maha kipeä, eilisistä supistuksista mutta muuten ei taas mitään. Täytyy tänään taas koittaa sauna aja seksiä jos sais suppareita.

Vauva-10 ja Muukalainen 38+0 POKS!!
 
iiris- Älä ole tommonen, Jethro oli :heart: :p Ja vanukkaatkin oli hyviä! :D :)

---

Kävin aamulla reippaalla lenkillä, koitin jopa pari askelta välillä juosta (näytti lähinnä virtahevon laukalta, sen jälkeen kauhea puuskutus). Se oli tietenkin taas ihan turhaa, ei mitään oireita edelleenkään. Taidan liittyä rontti1:n seuraan ja luovuttaa. Käynnistystä odotellessa (mullekin puhuttiin, että 18.1 käynnistettäisiin) :)
 
iiris Mun oli pakko mainostaa sulle, kun hesarissa oli niin iso mainos. :LOL: Kumminkin menit sinne vanukkaille etkä itikseen...

pinkgreen Söitkö muutes tillerin puolesta sen vanukkaan? Lehes kun mainostettiin et lapsille.... :LOL:

ei vissiin oo sitten kukaan vielä synnyttänyt kenellä la 4.1.2010. Pitäiskö laittaa joku kilpailu pystyyn...hih.
 
Onnittelut vauvautuneille ja tervetuloa uudet.

s-a-j Meillä irtosi nyt pojalta 5pv ikäisenä ja tytöltä 7pv ikäisenä.

Rinnat:Ei ole auki, mutta pojalla on niin sairaan kova imu, että kipeää tekee joka kerta kun hän on rinnalla.

ON:Täällä jatkuu hanakalt päivät, onneksi yöt on nyt muutaman kerran olleet suht kivoja. Paitsi kun minun vanhemmat oli eilen taas hetken lapsenlikkana niin olivat nukkuneet päivälläkin kuin enkelit. Pitäis kai käydä itse kaupassa useammin ja pyytää äiti tänne kaitsemaan niin josko oppisivat päivälläkin nukkumaan :LOL:

Hipkukka
Meillä menee rytmit niin, että pääsääntöisesti syönnit on kyllä "pakotetusti" yhtäaikaa, eli jos toinen ei ole herännyt niin se herätetään syömään samaan aikaan. Jotain poikkeuksia olen tehnyt kyllä tuon tytön kohdalla jos se on valvonut kovasti.
Mutta mitään sellaisia ei kotona ole, että tietyn ajan välein syötäisiin...,kasvat muutenkin ihan reippaasti. Eli mennään sen mukaan miten pienillä on nälkä.
Sairaalassahan mekin syötiin tasan tarkalleen ajallaan tyylisesti.

Mutta nyt alkaa kaksi pientä karhua rääkyä ruokaa :D
 
Hyvää sunnuntaita!

Kukas tammikuisista olikaan tämä, jonka vauva oli itse vielä perätilasta kääntynyt? En jaksa selata taaksepäin ja mulla on sikahuono nimimuisti :ashamed: Muistan vaan, että oli olllut kovaa närästystä ja sitte vauva olikin seuraavaks ollut jo raivotarjonnassa.... Mulla nimittäin oli edellisyönä aivan järkky närästyskohtaus...4 rennietä meni, ennenkuin loppui, teki oikein pahaa. Nyt eilen masu oli ihan eri mallinen ja kun vauva illalla möyri, niin mun mielestä pää ei enää ollut tuossa kylkiluiden kohalla, vaan ennemminki peppu, eli ei siis ollut sellanen kova pyöreä, vaan pehmeä ja ennemminki soikea mötti :D Lääkäri kyllä sanoi, ettei enää itellään käänny, kun oli niin tiukasti kiinni...

Ja jos niin kävi, että vauva kääntyi, niin mitäs sitte ku menen sinne sovittuun sektioon 21. päivä, ultraavat ja vauva onki rt, niin sitte mulle sitä sektiota ei tehäkkään.... En kyllä ainakaan meinaa kotiin enää siltä reisulta lähteä, saavat sitte käynnistää. Ketuttaa vaan, jos kaikki hemmetin peräruiskeet sun muut tulee sitte "turhaan" laitettua :p

J.t ja ilmeisesti pyörähtänyt Pampuliini 37+6
 
Meidän ukkelilta lähti napavarsi 15 vrk:n iässä. Muilta lapsilta on lähtenyt paljon aiemmin...

Mulla on rinnanpäät pysyneet ehjinä, mutta vauvan muutama eka imu on alkanut sattumaan. Ei mitään ongelmaa enää hetken päästä... Ensimmäiset kaksi viikkoa meillä harjoiteltiin rinnalta syömistä, nyt on alkanut sujumaan. Poika on kans niin pieni, että oli vaikeeta ensi alkuun.
 
Mulla oli ainakin vauva kääntynyt itse perätilasta, raivotarjontaan :) Närästi todella inhottavasti,ja tuntui ettei renniet siihen auta. Ja en kyllä ollut huomannut että vauva oli kääntynyt itse raivotarjontaan. Vasta ultrassa se huomattiin :)

Täällä soittelin taas synnärille,käskivät ottaa särkylääkettä ja mennä lepäämään jos pääkipu ei hellitä niin sitten suoraan sinne käymään. Nyt heräsin unilta ja ei enää päätä pahemmin särje,mutta paineet täytyy mitata kohta. Nipistelee mahaa koko ajan,ja tuntuu sellaista painetta mahalla..

Tietysti mulla voi olla synnytys lähellä kun maha tuntuu oudolle..Maha on tyhjentynyt useasti..

Nyt menen mittaamaan paineet ja katsellaan mitä ne näyttää.
 
onko teillä muilla ollut tuollasia "kestosupistuksia"? Tuntuu välillä että maha on koko ajan silleen kova ja pinkee. Vaikea olla oikeastaan mitenkään päin. Mutta noi ei tee kipeetä. Vain kiristää mahaa. Ja nyt on tänään tulllut hirvee kutina masuun!!
menkkajomotusta on myös ollut sekä mahassa että selässä. Voi kunpa noihin tulis vähän potkua :)
 
Täällä ollaan myös edelleen yhdessä kasassa, vaikka muutamana päivänä jo luullut, että pääsis jo synnärille. Taidan ilmoittautua kans niihin elokuu -10 synnyttäviin :headwall:

Samariini Mulla on ainakin välillä joku kestosupistus päällä, saattaa kestää tunninkin. Neuvolan täti sanoi vaan, että joillekin niitä jostain syystä tulee eikä ollut yhtään huolissaan.

Eilen tuli kokeiltua saunat, siivoukset ja shoppailut, mutta pieni on päättänyt pysyä sinnikkäästi asumuksessaan. Odottavan aika on kyllä tooodella pitkä.

ZebraZ 39+2
 
Zebraz: kiitti vastauksesta. Toivottavasti nuo on jotain asiaan kuuluvaa.. Mulla on vain jäänyt päähän että aivan kuin olisin joskus lukenut jostakin että ne voisivat olla vaarallisiakin.. Tai merkitä että jotain on pielessä.. :/
 

Yhteistyössä