Huh, olipas tekstiä neljän päivän tauon jälkeen. Lahopää vain ei muista enää puoliakaan
Verenpaineista: Eikai se lääkäri niistä kovin huolissaan ollut, ovat vain aikamoisesti laskeneet kun normaalisti ovat sitä optimaalista 125/80 luokkaa. Siskolle soittelin kyllä heti lääkärin jälkeen ja hänellä oli ollut ihan sama tilanne. Eli tämäkään ei jaksa huolettaa!
Pinguli: Minulla myös on kohtu taaksepäin kallellaan, kuten muillakin perheeni naisilla. Siskolla ainakin pysyi maha tosi hyvin "piilossa" pitkään, tosin kasvaa ns. sisään päin ja pistää kaikki sisuskalut entistä ahtaammalle. Itselläni kohtu oli varhaisultrassa ainakin vielä tosi vahvasti oikealla puolella, sen tosin kai pitäisi sieltä hivuttautua keskemmälle ajan myötä.
Mitä en tee raskaana: Öh, mitä normaalia minä teen? Ei ole normaalia mulle maata vaan sohvalla ja katsoa kaikenmaailman hömppäsarjoja. Remontit jäissä, puutarhahommat jäissä, siivouskin suureksi osaksi jäissä. Voittaispa elämä pian!
Oma napa: Sairaslomalla edelleen, mikään kiinteä ei meinaa pysyä sisällä. Tiputuskunnossa en onneksi ole, jotain aina ehtii imeytymään kun ei ihan heti tule pois. On vain niin tyhmää että tuntee huonoa omaatuntoa kotona olemisesta, eikä pomo yhtään helpota asiaa..
Zuh & Naatti 9+2