ONNEA ENIE :flower: :heart: :heart: Ei saa noin säikytellä herkkiä mammoja, ihanaa kuitenkin että kaikki on hyvin.
Tervetuloa bellona!
Tica mulla tais olla vähän samanlaisia "suolenvetoja"
alkuraskaudessa, mutta on menneet jo ohi. Aina kun jännitti vatsalihaksia niin jostain saatto nippasta oikein kunnolla.
Onneksi olkoon KiaralA :flower:
piiuli82 Ei ollut oikein minustakaan kovin asiallista käytöstä. Tosin hänen miehensä harrastaa tuota sättimistä, joten on tainnut oppia jotain uutta. Sain onneksi sovittua asian ja huomenna hän taas lähteekin. Mä en ymmärrä miten sitä voikin loukkaantua tuollaisesta läski nimittelystä näin pahasti? Kai se on vaan sitä kun näyttää niin norsulta tässä vaiheessa. Neuvolan täti on ihan uuno, mutta lääkärin kanssa oon juttelin viime viikolla. Täytyy itsekin vähän tarkkailla tilannetta ettei mene masennukseksi. Mulla on koko raskaus mennyt niin hyvin, mutta nyt viimeiset 2 vkoa itkettää ihan kaikki.
Kiitos
rakuuna tsempeistä ja onnea yritykseen.
Pinguli No hui! Sehän voi olla hengenvaarallista olla kotona vahingossa liian pitkään. Sinuna vaatisin verenpainemittarit kotia lainaan tai jotain. Aika hurjaa ettei tota seurata vaikka noin selkeät oireet.
zaara eihän sulla vaan voi olla virtsis, joka olis mennyt munuaisaltaan tulehdukseen? Mulla ollut 2 kertaa, yhden niistä raskaana ja oireettomana. Ei juuri poltetta selässä, eikä kuumetta...
s-a-j mulla meni vedet vasta kun puhkaistiin. Olin jo aika pitkällä, et ei kannata kauheen kauaa kotona kuitenkaan kärvistellä.
Tsemiä sairaalaan jos sinne lähet, ihan älyn jännää!
(.) Yöllä kun kääntyilee niin maha on aivan kova ja ihan kipee. Vessaankin kun pungertaa, niin ihan kipeetä tekee. Outoo.. joku toinen tais valitella samaa, mistäköhän johtuu..? Ja kauhee pissahätä, sit kun juoksee vessaan niin tulee ehkä se teelusikallinen. :kieh:
Kiitos haleista :heart: ne tuli kyllä tarpeeseen. Tänään on taas ihan hyvä olo, kyllä nää hormoonit on sitten outoja..
Minävaa ja vaavi 37+1 (los paniikkis)