Olipas hauskaa luettavaa tullut, anteeksi teille voimistelijoille mutta hauskasti kerroitte =)
Tinzus jos minä sanoisin niin tyttöä noilla sykkeillä ennustan, ja ihan vain esikoisen sykkeistä päättelin kun hänellä oli tollasta 125-140. Tämän tulokkaankin kohdalla sykkeet korkeat, viimeksi jopa 160. Kummipojallamme oli n.110 luokkaa...
KiaralA kiva kuulla että pääsit kotiin, kunhan maltat olla rauhaksiin
Mulle tuli aika päksiin synnytystapa-arvioon 28.12. Meinasin jo soittaa sinne että älkää sitten jakako kaikkia sectioaikoja niin että mä jään taas loppumetreille
Isäni 50-kymppiset on nimittäin 23.1. ja mä haluan olla paikalla. Esikoinen leikattiin 39+6 koska edellisviikko oli jo täynnä :| No, on vaan odoteltava sinne, enhän tiedä ees mitä päättävät, mutta yritän pitää puoleni :saint:
maito eilen huomasin liiveissä tahran, ja toista nänniä kun puristaa niin tulee tippa,pari. Toivon todella että nyt imetys onnistuis, sais sillä painoakin putoamaan. Anteeksi teille jotka kärsii suuresta painonnoususta kun tollasta mietin, mullehan ei oo tullut kun 3,5kg nyt, mutta omasta takaa sitten löytyy jo 30kg ylipainoa. Viimeksi tuli n.7kg ja sairaalaan jäi enemmänkin vaikken täysimettänyt koskaan.
Jaahas, pitää patistaa itsensä ja mies nukkumaan!
Hyvää yötä ja jaksamista meille möhömahoille!
santtu ja iita 33+1