Heippa täältä reissun päältä! :wave:
Kylläpäs täällä on taas tapahtunut kaikenlaista. Kaikki p***a kerääntyy aina kerralla samaan osoitteeseen ja nyt tuntuu et se on tehnyt oikean kiertovierailun... Enie-uutisia odotellessa, jos saataisiin iloisia uutisia meitä piristämään.
tammikuun4 apua!
Mulla ei oo turvotusta kun ihan sitä aitoo tavaraa, mutta nyt pelottaa et vauvasta tulee kauhean iso ja synnytys sit kauhee, eka kun oli niin helppo.
musssu iskee kohta joukkohysteria kun maalaillaan piruja seinille.
Katselin noita teidän viikkoja ja ajattelin et kääks kun ootte pitkällä. Sit mä yhtäkkiä tajusin, et mä oon yhtä pitkällä ja iskii paniikki. Apua kohta se jo tulee, en mä haluakaan synnyttää näin pian!!
MammaRoi Minäkin odottelen yksin.
hansukas Minä lopettelin Cipralexit 2 viikkoo sitten, vähän tuli "vierotusoireita", mutta muuten hyvällä menestyksellä. Mitä nyt tunteet on voimakkaammat (eli normaalit) kun hormoonit heittelee.
marijanna tervetuloa mukaan!
Hipkukka Ihana kuulla, että pääsit "luomusyöttöön". On se vaan niin ihana tunne ja yhteys. :heart:
Väpä08 Ei saa itkettää. :'( Parhaatkin ystävät lähtee täältä joskus. . Meidän pappa on nyt 17v, joten ei varmaan silläkään tassut enää kauaa laukkaa.
Kovasti voimia, energiaa ja haleja. Vaikkei se varmaan mitään autakaan, mutta Kuopio on onneksi tosi hyvä sairaala. Everything happens for a reason. :hug:
tiituli81 voi kauheeta! miten tollasta pääsee tapahtumaan, ettei lääkärit huomaa?! :hug:
Janoschin tarinatuokio pikkasen törkeetä touhua! Minä en varmaan veis pariin kolmeen viikkoon tahallanikaan, että menee viesti mummolaan perille. Mut mä oonkin tällainen pimppu-iita.
(.) Täällä ei mitään ihmeellistä muuta kuin haen siskon tänään lentokentältä. :heart: Ihanaa, se kun asuu ulkomailla niin sitä näkee vaan 2-3 krt vuodessa.
Minävaa ja vaava 36+3