Heip.
En oo jaksanut hetkeen mitään kirjoitella, kun ei omaan napaan mitään uutta kuulu. Lukemassa oon kyllä käynyt viestit päivittäin.
Meillä on kahden ekan välissä 3,5 vuotta. Silloin kaksostenrattaat olisivat olleet ihan turhat. Esikoinen on ahkera pyöräilijä, käveleekin pitkiä matkoja, eri juttu sit, jaksaako äiti kävellä yhtä hitaasti ja ihmetellä jokaista ruohonkortta, kiveä, hiekan jyvää, halkeamaa asvaltissa jne. Nyt kakkoselle ja kolmoselle tulee ikäeroa 1v4kk (jos siis syntyy LA). Olin jo netissä ihastutnut Carenan kaksostenrattaisiin, mut sisko lupas heidän rattaat ilmasiks lainaan, ni tuskinpa nyt sit ostetaan omia. Eiköhän tuo kakkonen jo ensi kesänä kävele ja pyöräile, ainakin jonkin verran. Lisäks ostin jo vuos sitten sen "laudanpätkän" vaunuihin, sen päällä esikoinen on seisonut, jos ei oo jaksanut koko matkaa kävellä. Ja vauvan saa helposti myös liinaan, esikoista pidin aikoinaan tosi paljon liinassa ja oli kätevä! Kakkonen ei oo niin siinä viihtynyt, tai sit oon ollut liian laiska laittamaan siihen...
Tänään laitoin ekaa kertaa äitiysfarkut jalkaan - ja hassua kyllä - tuntuu, et vauvamahaa ei näy niissä ollenkaan!! Maha mulla jo on, siis helposti havaittavissa, mut näköjään vaatteilla saa hyvin piiloon. Huomenna tulee yks kaveri kyläilee, jolle en oo viel kertonut, saas nähä, huomaako mitään... en vielä viittis kertoakaan, kun hän on tavallaan myös työkaveri enkä oo vielä kertonut töissäkään... noooh...
Huomenna poksutaan täälläki, tänään vielä 12+6.
t.Hemuli