Moi kaikille,
ja heti alkuun iso :hug: kaikille tarvitseville.
Mulla on taas jaanyt sivukaupalla kuulumisia valiin, mutta jatkuva pahoinvointi nayttaisi vihdoin helpottaneen eli enkohan ma ala taalla vahan saannollisemmin pyoria taas.
Aitiyspaivarahasta oli ainakin ollut puhetta: taalla aitiysrahan suuruus riippuu paljon tyonantajasta, minimissaan (jonka myos omani tarjoaa) on 90% palkasta ekat kuusi viikkoa ja loput ajasta n. £100 viikossa eli ei paata huomaavat tulot :/ . "Palkallista" aitiyslomaa on nykyisin 9 kk, viela pari vuotta sitten vain 6 kk. Kokonaisuudessaan poissa saisi olla vuoden, mutta tuolta vikalta kolmelta kuulta ei sitten saa yhtaan mitaan.
Eka
katilon tapaaminenkin on koettu, meni odottettua mukavammin, tati ei ollut ollenkaan niin hatainen ja hosaava kuin yleensa, ja oli tosi kannustava ja myotatuntoinen vaikka tunnustin etta painoa on tullut jo melkein
4 kg!! :ashamed:. Viime raskaudessahan onnistuin keraamaan 25 kg lisaa alkupainoon nahden, laitokselle jai kymmenen ja loputkin putosivat alle puolessa vuodessa mutta vannoin etten enaa liho niin paljon... ja tassa sita taas ollaan, vaikka olen oikeasti yrittanyt rajoittaa mm. suklaan puputtamista. Katilon mukaan ei ole huolta viela koska painoindeksini on nyt vasta 20, mutta jos kehitys jatkuu samaa tahtia se 25 kg tulee taas minimissaan :/ .
Oon tassa nyt sitten katsellut kuntopyoria ebaysta
Katilo yritti maanantaina kuunnella myos
sydanaania, joita ei saanut kuuluviin (n.3min yrittamisen jalkeen), en ollut asiasta kovin huolissani, mutta poikettiin kuitenkin eilen taas siella ilmaisessa ultrapaikassa kun oltiin Lontooseen menossa muutenkin ja kaikki oli hyvin. Mini oli 45 mm pitka ja ilmeisesti nukkui koko ultraamisen ajan kadet kasvojen molemmin puoli, oli kylla kasvanut ja kehittynyt viime nakemasta tosi paljon :heart: :heart:. Tyttoolo jai edelleen, saa nahda muuttuuko np-ultrassa...
Vadelmilla ja Mini 11+1