Tylsälle pistimelle paljon tsemppiä. Just ton takia mä jätin kaikki seulonnat nyt ja edellisissä raskauksissa väliin... en kestäis sitä epätietoisuutta - ja toisaalta en pystyis tekee aborttia. Jos vauvalla on jotain tosi pahasti pielessä, luotan, et luonto hoitaa sen pois, muussa tapauksessa siitä tulee meille rakas perheenjäsen, vaikka ois miten rankkaa. Multa on iteltäni epäilty vauvana vesipäätä, kun mun pää oli iso (ja on edelleen), jatkuvasti ramppauttivat neuvolassa. Vaan suht tolkuissani oon edelleen
meillä vaan on tällanen isopäisten suku!
Noista
kohdun asennoista, niin keskenmenon lappusissa lukee jokaisessa, et mulla on taaksepäin kallellaan kohtu. Tiistaina oli eka lääkärineuvola, ja hän sanoi, et kohdun suu on voimakkaasti taaksepäin kallellaan. Kuitenkin sanoi myös, et kohtu on hyvin pyöristynyt, ja vastaa viikkoja. En jaksa tollasii murehtii. Enemmänki jäi mieleen, kun hän sanoi, et kohdunsuu on sininen, kuten useilla raskaana olevilla (siinä oli kandi mukana tarkkailee, hänelle lähinnä selittti kaiken tosi tarkkaan...) mut ehkä ihan hyvä, ettei ite näe tonne alapäähänsä - edes nyt...
mitäs muuta? Multa on paino laskenut 2kg. Johtunee siitä, et lopetin imetyksen viikko sit, ja viimeekski tippui loput raskauskilot samantien sen jälkeen. Terkka jo ehti sanoo neuvolassa, et hän ei vielä huolestu painon alenemisesta, kun sanoin syyn, mut et ei sais enempää tippua. Nyt on toisessa tississä inhottava tunne, tekis niin mieli ottaa "vauva" (10kk) siihen syömään se tyhjäks, mut kun ei neiti enää siinä itekään viihdy... lypsämällä ei enää tuu mitään, joten ei auta kuin suihkutella lämpimällä vedellä...
Nii joo, ja kivaa, että suurimmalla osalla on iloisia ultrakuuumisia!!! :heart:
Hemuli ja Tirriäinen rv 12+3 :heart: