Heippa kaikille! Edelleen oon aika huonosti osallistunut keskusteluun, vaikka joka päivä käyn lukemassa teidän kirjotuksia =)
Nyt ajattelin kysyä, että kuinka monta kertaa päivässä sitä puolukka mehua pitää antaa kun meidän neidillä on luultaavasti sammasta? Kieli on ihan valkoinen ja maiskuttelee suutansa koko ajan. Tissikään ei meinaaa pysyä suussa.. Oon kuullu, et se sammas kutisee, hiivan aiheuttamahan se on. Niin ja mites tissit pitääkö niihinnki(siis nänneihin) laittaa sitä puolukkaa?
Meidän Tyttö kääntyi eilen ihan itse selältä mahalleen!! Teki sen oikeen pariin otteeseen. Kova on muutenkin liikkumaan. Huitoo ja sätkii koko ajan hereillä ollessaan. Päätäkään ei tarvii enään melkein ollenkaan tukea. Tosi jäntevä vauva, sanoi neuvolan tätikin =) Ei uskalla enään hetkekskään jättää yksinään sihinkään mist vois tippuu..
Tyttö tuplannu melkein painonsa. Syntyessään 2464g ja nyt 4660 pituuttakin tullu aika hyvin syntyessään 44cm ja nyt 56cm.
Meillä ristiäisetkin oli jo kuukaus sitten. nimeksi tuli Minni Ruusu Rebecca
:heart:
Vilipi; Aivan ylisöpöläinen tyttö teillä =) Niin ihana tukka. meillä ollaan ihan kekkosia vielä..
Onko joku muuten kaavaillu mitään tapaamista tänne etelään päin?
Tissi-Liisa kutsuu...
hyvät viikonloput kaikille :flower:
Toivoo Iizi ja Minni 10vk