Täälläkin mietitty sitä rotavirushommelia, että miten se oikein menee. Just viime neuvolakäynnin jälkeen tuli mieleen, että kysytäänkö neuvolassa sitä että haluaako sen rotavirusrokotteen vai tuleeko siitä jotain lappua kotiin?? Mutta kysäsenpä tarkemmin ens viikolla, kun on neuvolalääkäri ellei sitten ole sattunut tuleen postia sitä ennen
Meillä on ristiäiset sitten tossa pääsiäisen tienoilla, vähän myöhäseks menee kun poikakin on juuri sit täyttänyt sen maagisen 2kk mut aiemmin ei sille papille sopinut mikä haluttiin, on sama joka on kastanut meidän tytötkin. Ja aateltiin, että josko tuo vauveli olisi hiukan rauhoittunut siihen mennessä niin ei ihan koko tilaisuutta itkisi, mutta saas nähdä
on tosiaan aika itkunen välillä, joinain päivinä on oikeestaan ihan huutanut eikä ole kovin äkkiä rauhottunut mihinkään, surkeeta. Neuvolasta sanottiin, että pelkkää masuvaivaa mut ite mietin et oisko jotain muutakin..en tiiä :/ Neuvolantätsä sano muuten aika hölmösti, kun mainitsin tuosta itkuisuudesta, niin totesi et vauvathan toki itkevät. Älä, ihanko tosi
mä oon ihan aatellut että ne on aina hiljaa ja kiltisti
juu enköhän mä sen tiedä, että vauvat itkee, on tuo kuitenkin kolmas lapsi ja kaikki ovat olleet erilaisia, toiset itkee vähemmän toiset enemmän. Jotenkin vaan tuon pojan itkuisuus kuulostaa et jossain mättää, ehkä sitten vaan on masuvaivaa mut ens viikolla lääkäri sanoo vielä mielipiteensä kun poitsulla on välillä noita iho-oireitakin, voisi kuulemma ehkä olla allergiaakin.
Nimi on aikalailla päätetty, nimien järjestystä vielä vähän sumplitaan
ollaan sanottu poikaa nyt paavoksi
hauska tapaus kyllä on, itkukohtauksia lukuunottamatta, oikein jämäkkä poika. Kovasti on kehittynyt, vaikkei ikää olekaan vielä paljoa. On meinaan kääntyillyt nyt muutamina päivinä. Eikä ole ollut ihan mitään "vahinkoja" vaan selkeesti näkee että yrittää ja hups, hetken päästä sit onkin kellahtanut toisin päin. Masulta selälleen menee helpommin. Hymyilee myös kun hänelle juttelee, kova tarkkaileen ympäristöä. Ehkä sillä syntymäkoolla on jotain vaikutusta, kun on noinkin "aktiivinen", en tiedä, kun tosiaan oli aika jässikkä =)
Joku kyseli painosta, että miten on kilot lähtenyt. Yllättävän kivasti kyllä, täytyy myöntää, kaksi kiloa olisi vielä niin sitten oisin lähtöpainossa. Odotuksen aikana tuli yhteensä 13kiloa. Vaikka onkin painoo lähtenyt, niin silti tossa mahan alueella on vielä sitä löysää ihan liikaa mun mielestä
jos ottais itteään niskasta kiinni ja koittais päästä siitä vähän eroon ennen kesää..yrittää ainakin vois
Lepposia päiviä kaikille, nyt täytyy kipasta syömään.
sayenna ja paavo 1kk6pvä