Pulleroballerina: Meillä tuo Möttönen on kanssa sellanen huitoja, ettei nukkumisesta yöllä tulis varmaan mitään ilman kapaloa. Sillä nukkuu kun ihmisen mieli.
Galateija: Ootko katsellut mekkoja H&M/Lindex/Kappahallista?
Sieltä, siis ekasta, mun kaveri osti ainakin tytölleen ihanan
"silkki-kimonon".
Myyra: Me otettiin se Kelan laatikko viime sunnuntaina pinniksestä pois, kun alko jalat ottaan päätyyn kiinni.
Nyt ollaan nukuttu isossa sängyssä siitäasti, ja hyvin on mennyt.
Meillä tuon pojan vats on toiminut tähän saakka hyvinkin kahdesti päivässä, eilen tuli si 24 tunnin tuko tuossa kakkimisessa.
Vitsit, että oli herra kiukkunen koko illan!
Itselläkin tuli ihan itku, kun kaikki helpotukset yritti koittaa ja mikään ei auttanut. :ashamed: Mies sitten patisti mut aikasemmin nukkumaan, kun olin ihan rikki. Nyt elämä näyttää taas valosammalta! B)
Käyttääkö kukaan sitä Nannin jauhe korviketta???
Onnittelut Cartsalle!!! :hug: :flower:
Galateija: Ootko katsellut mekkoja H&M/Lindex/Kappahallista?
Sieltä, siis ekasta, mun kaveri osti ainakin tytölleen ihanan
"silkki-kimonon".
Myyra: Me otettiin se Kelan laatikko viime sunnuntaina pinniksestä pois, kun alko jalat ottaan päätyyn kiinni.
Nyt ollaan nukuttu isossa sängyssä siitäasti, ja hyvin on mennyt.
Meillä tuon pojan vats on toiminut tähän saakka hyvinkin kahdesti päivässä, eilen tuli si 24 tunnin tuko tuossa kakkimisessa.
Vitsit, että oli herra kiukkunen koko illan!
Itselläkin tuli ihan itku, kun kaikki helpotukset yritti koittaa ja mikään ei auttanut. :ashamed: Mies sitten patisti mut aikasemmin nukkumaan, kun olin ihan rikki. Nyt elämä näyttää taas valosammalta! B)
Käyttääkö kukaan sitä Nannin jauhe korviketta???
Onnittelut Cartsalle!!! :hug: :flower: