Paljon voimia kurjia uutisia saaneille! :heart:
Vedenjuonnista... Mä en myöskään pysty juomaan vettä, ainakaan aamun aluksi. Mutta jäävesi onkin toinen asia, sitä pystyn lipittämään pitkin päivää, mutta hirveen vähän tulee kyllä juotua, ylipäätänsä. Limut ja vichyt, joiden suurkuluttaja olen ollut, ei maistu yhtään. Tee on oikeestaan ainoa mitä mielelläni juon.
Voi teitä ihania ketkä ootte saaneet nähdä ultrassa pienen! Varmasti ihanaa! :heart: Jos ens vkon neuvolatätsä ei saa sydänääniä kuuluviin, niin pakko munkin varata vielä yksityisultra. :wave:
Täällä kuulkaa menee Jussit nyt kotona sitten. :ashamed: Meitsi on kurkkukipuinen eli flunssahan se sieltä pian sit paukahtaa. Perskule, en ois tarvinnu kun muutenkin olo on huono. JOSKIN ajoittain ihan hyvä.
Mulla iltaa kohden tulee järkyt pahoinvoinnit, ihan niin kun esikoisestakin. Laatta ei oo viä lentäny mut erittäin lähellä on. Loppuis jo niin pääsis nauttiin normaali elämästä. :stick: Siis mä en voi aatellakaan käyväni kaupassa, tai jossain lihahyllyllä, yööööök. Oksu lentäis. Onneks rakas ukkeli hoitaa kaupat ja muutkin asiat mitä en jaksa/pysty. Joskos tää kohta iloksi muuttuisi.
Hei, rentouttavaa Juhannusta kaikille, voikaahan hyvin!
Tuhnuliini 9+3