+ + +TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+ + +

MG Esikoinen on 2-vee. Toinen olisi jo todella tervetullut useammastakin syystä. Yritys on ehkä ollut huonoa, ei niin tehokasta kuin olisi pitänyt. Eli tällä voidaan kumota se "ei kannata yrittää, niin lapsi tulee"-juttu. Emme yrittäneet = ei raskautta, nyt yritämme = ei vieläkään raskauttaa ;)

Olipa kiva löytää tällainen ketju, jossa kuumeilijoiden höpinöitä ei teilata. Itse olen mitettinyt, että missähän vaiheessa olisi aiheellista käydä lääkärin juttusilla. Kierto on aika pitkä, joten n. vuosi on mennyt ja raskaana en (ehkä) ole. Nyt siis kp 29/34 ja puti puhdas nega testissä. Tietysti, mutta pakko oli kokeilla! Eihän sitä koskaan tiedä. *huokaus*

Jaksamista kaikille keskenmenon kokeneille. Ja intoa uuteen yritykseen! En tiedä, miten kestäisin, jos omalle kohdalle sattuisi. Vaikka pakkohan se olisi kestää.

Nyt on taas niin korkealla odotukset tämän kierron suhteen, että rytinällä tulen alas, jos kuukautiset alkaa.

Tervetuloa bla-bla, neiti nöttiäinen ja miimau :flower:

Omanapaiseksi menee, kun olen vähän täpinöissäni: kp 31 ja haamujen haamu. Äh, mä yritän olla järkevä, kun voihan vaikka mitä sattua, olla vaikka kemiallinen tms. Mut hiljainen jee. Jos olisin raskaana, oireet ovat erilaiset kuin esikoisesta. Esikoisen oireina oli muistaakseni hillitön turvotus, raudan maku suussa ja repäisykivut, sekä turvonneet ikenet. Nyt mulla on ollu kyllä vatsatuntemuksia, mutta kai tuo kohtu on sen verran "löysempi" :D, ettei ne kivut ole samanlaisia. Rinnat ovat olleet kipeät, sitä ei ollut esikoisesta. Ei turvota liiemmin, menkkafinnit ja pms-oireet oli kyllä ja eilen oli ikenet turvoksissa. No, täytynee testailla lisää myöhemmin.

Huomenta taas kaikille!
Tein toisen R-testin tänään ja haamulla mennään aina vain. Taidan soitella neuvolaan ja käydä testaamassa labrassa, niin ei tarvi arvailla... Menkat tosiaan nyt viikon myöhässä, eikä mulla myöhästele yleensä koskaan. Oireet löytyy (rinnat turvonneet, tuntemuksia mahassa, hirveä väsy...):)

No, kerron taas sitten joskus (uutisia kuultua) mitä mun napaan kuuluu! Millainen maanantai muilla on?:D

Huomenta kaikille:flower:

Tervetuloa uudet:)

Tänne ei ihmeempiä, vuoto jatkuu edelleen. Toisaalta hyvä että menkat alko nyt ainakin tietää että nämä ovat ihan oikeasti menkat:D Ja uutta yritys heti ku vuoto loppuu. Torstaina olis käynti sielä jälkitarkastuksessaki, tosin eipä siellä taida ihmeempiä olla ku vastauksen sikiön kuoleman syystä jo sain kotiin, mutta käydään nyt kuitenki nokkaa näyttämässä:) Toivotaan että seuraavan käynnin syy kyseisessä paikassa ois iso maha:LOL:
Ihmeen äkkiä se tuo aika kyllä kuluu vaikka ensin kyttäs kalenteria ja laski päiviä että koska vois olla ovis ym. Nyt ku alko uus kierto ni siitäki on menny jo muutama päivä. Eipä kyllä ole tullu ajateltua koko vauvakuume asiaa nii paljon että sillä se varmaan tuntuu että aika menee nopiaa=)
Jos se tässäki pinossa ens kuussa pärähtelis niitä plussia taas enemmän. Ens kuun 18 pvä sitä sitten sais taas testailla kuhan tuo mies ensin keikautellaan tarpeksi useasti vällyjen väliin tämän vuodon jälkeen:LOL:
Nyt syömään ja kotihommat kutsuu.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :heart:

lisse, haamujenhaamu?? Vautsi! Kovasti peukkuja että muuttuu vielä plussaksi :)

Jennynny, onko haamu yhtään vahvisunu? Oisko sulla laittaa kuvia tänne niin voitais tutkailla?

Tänne ei kuulu mitään uutta. Alavatsaa nipistelee edelleen silloin tällöin.

Tervetuloa uudet! :flower: Täällä on hauska höpistä vertaistensa kanssa ja pohdiskella oikeita ja olemattomia oireita. :D

Onnittelut haamuista lisse ja Jennynny! Toivotaanpa, että haamut vahvistuvat.

Miulla menossa kp 34/~34. Eikä mitään oireita menkkojen alkamisen suhteen. No, välillä pienen pientä menkkamaista juilintaa jommalla kummalla puolella alhaalla. Vilunväreitä ja sitten yhtäkkistä kovaa kuumotusta. Eilen illalla posket helotti kuin mitkäkin, olin varma että sairastun mutta terveenä olen nyt taas. Mitä nyt välillä vilunväristyksiä ja sitten sitä kuumotusta.

Ehdottomasti oudoin juttu on kuitenkin se, että rinnoissa ei ole mitään tuntemuksia. Ei niin sitten yhtään mitään. Yleensä rinnat on vähintään muutaman päivän ennen menkkoja tosi kipeät, viime kierrossa jopa pari viikkoa. Viimeksi kierto venyi yli 40 päivän, saas nähdä miten nyt käy. Eipä tässä kai muuta voi kuin odotella. Jos raskaus olisi alkanut, olisi se suoranainen ihme, niin vähiin jäi yrityskerrat tässä kierrossa. Joten toivottavasti nyt pian se täti tulisi kiusaamaan. :kieh:

AiraM

Meidän kamera meni eilisillä synttäreillä rikki. Kuopus oli pudottanu sen lattialle ja se ei suostu tarkentamaan : / Mutta viivan tummuudessa ei ole tapahtunut mitään eroa. Just sen siitä näkee, kun siristelee.:rolleyes:

Saas nähä, ehkä mä tietoisesti "unohan" tän asian nyt joksikin aikaa, katotaan miten käy.
(kp 37/29)

+++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat+++

maanatai 24.1.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t..........Ikä....Haaveissa...Yritys
Shiny..........................kp54/?..............23v...1. lapsi.......yk4
henssu........................kp52/28............18v...1. lapsi.......yk1
undercovergirl.............kp49/29-31........26v...1. lapsi.......yk11
Epa_88........................kp40/30....................1. lapsi.......yk3
Jennynny....................kp37/29.............31v...4. lapsi......yk1
Villervalla....................kp37/30.............27v...3. lapsi......yk1
macy gray...................kp33/30-34........30v...2. lapsi.......yk14
AiraM..........................kp32/~34..................................yk2
lisse............................kp31/30-45................2. lapsi......yk2
Bla-bla........................kp30/34.............34v...2. lapsi......yk10
Sinderella....................kp29/36.............38v...6. lapsi......yk1/3km1
anniala........................kp28/26-30.........23v...2. lapsi
*Justiina*....................kp25/30-32........38v...3. lapsi......yk1
MolliMelooni.................kp25/35-38(40)...32v...2. lapsi......yk3½v
Minnarun.....................kp24/29-31.........30v...3. lapsi......yk6
jonna_82.....................kp23/29-32.........28v...1. lapsi......yk8
bluebaby......................kp22/28.............26v...1. lapsi......yk3-4v
pikkumy.......................kp22/28.............25v...1. lapsi......yk4
Gabrielle......................kp22/32..............29v...1. lapsi.....yk5
koiksa-79.....................kp22/28-36.................3. lapsi.....yk2
SiSa78.........................kp20/28-30.........32v...2. lapsi......yk2/4
adora..........................kp19/28-30..........25v...3. lapsi.....yk3v+
Eevaliisa Nwogu...........kp18/27..............26v...3. lapsi......yk1
Kauniina Päivänä Tuut...kp18/27-29.........33v...3. lapsi......yk5v+
Neiti-81.......................kp14/24-29.................3. lapsi......yk1v+km2
Zanca..........................kp14/26-31.........26v...1. lapsi......yk7
Viola30........................kp12/27..............31v...2. lapsi......yk8
Liina87........................kp10/29...............23v...1. lapsi......yk9
iloksi...........................kp9/31-33...........28v...1. lapsi......yk4,5v
Matilda-08...................kp7/26.......................2. lapsi.......yk4
Barbamama35.............kp6/23-28...........35v...3./4. lapsi...yk5
Viulu...........................kp5/28-30...................4. lapsi.......yk3/7
äiti x4..........................kp4/27................32v...6. lapsi......yk2
Mariel85......................kp2/?..................25v...2. lapsi.......yk4km2
myrskytuuli..................kp?/?..................33v...2. lapsi......yk?
Miimau.........................kp?/?..................31v...1. lapsi......yk7
neiti nöttiäinen.............................................2. lapsi
mileon.........................................................5. lapsi

TAUSTALLA
mahara, Agaetis, Amf, Sanelma, Coya, Paha päivä, Marble, very important baby, Nasukka82, Heathy, A-H, pia, Mukiin menevä, viuhpiipore, toiveikas -87, Safiirix, Sarmiina, Taikapeili, Nallekarkki, Liljah, BloodyEnd, marika 83, Nuplu, Vuokko84, Constance, wilkat, angelfish, Joko, Millukka, inspire, Viuhti10, Peppi Pitkäkorva, kissendaal, Aawatar, An-nie, Mischa10, Muffinssi, Minnäi, Pikku-Saara

PIINAILIJAT
Sinderella..................dpo7
*Justiina*..................dpo7
anniala......................dpo7
SiSa78.......................dpo5
MolliMelooni...............dpo3/4
Neiti-81......................dpo1

PLUSSANNEET 2009
joulukuu: MaybeSomeday ~ Tellu30
PLUSSANNEET 2010
tammikuu: Riemu ~ tyyty85 ~ Lara- ~ ennie ~ Hyväsetti ~ jemppero ~ Auroora
helmikuu: HayLina ~ Leli82 ~ Neila ~ sutulii ~ Sintsu78 ~ Eveny
maaliskuu: RiikkaVaan ~ piprane ema ~ Sanelma ~ Ezziina ~ Tinker Bell ~ miya ~ AaVee
huhtikuu: Unelmahöttö ~ babar ~ Neppi
toukokuu: Piupula ~ icefairy ~ Milja Sivupolku ~ Sophie84 ~ vauvahaaveilija85 ~ Onnellinen x5 ~ onnipellervo
kesäkuu: Auneliini ~ samara88
heinäkuu: mimia85 ~ Jade- ~ ToinenToive ~ tombatar ~ Jinda ~ Plink ~ Allie81
elokuu: äizikkä ~ nereida ~ Yaden ~ NeliApina ~ tatskattu ~ dyyni
syyskuu: Aada87 ~ Iksu81 ~ Diipeli ~ Ciba ~ JA82 ~ TUUtikiks ~ MyrskyMaija ~ PohjanTuuli ~ amma
lokakuu: sannikki ~ lumihiutale85 ~ tirpula ~ Mimmimami ~ Hiipu1 ~ skumppis ~ Silva ~ MyDream
marraskuu: tätimoonika ~ skorpioni07 ~ Manzu ~ Kristen ~ karvatonkoira ~ hemari ~ valtsukka ~ HelinäKeiju10 ~ Pumpuliini ~ vimmu
PLUSSANNEET 2010 joulukuu: iines83 ~ miimii10 ~ Okaasan ~ kamiraro ~ sandemar ~ Leo81 ~ Huldasharks ~ kolmannen haaveilja ~ kaneli83 ~ JiiMii82
PLUSSANNEET 2011 tammikuu:
Lisey.................8.1. .....kp29/28-32........28v...............2. lapsi...yk2
Mirage..............19.1. ...kp22/26-27.........29v...dpo11...2. lapsi...yk5
Salainen toive...19.1. ...kp34/24-36(44)...22v...............2. lapsi...yk2

Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/

HAAMUILIJAT
MiiJane76.........19.11.
Jennynny..........21.1. ...kp34/29.............31v..........4. lapsi...yk1

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: macy gray

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:
kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina)
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km?= yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Jos yritystä ollut pitkään eikä kiertomäärä selvillä, voi ilmoittaa myös vuosina.
Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen. Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (dpo-1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita :D

Plussarikasta tammikuuta!

AiraM Kuinka olet malttanut olla testaamatta? Vai oletko? Mulla kp 30/34 ja testannut olen jo vissiin 5 kertaa. Joo, tiedän, turhan aikaisin. Ihan kuin se testaaminen muuttaisi asiaa suuntaan tai toiseen. Noista sun oireista. Mulle tuli toissapvänä yhtäkkiä kova kuumotus ja olo, että kuume nousisi. Ei noussut ja hetken kuluttua olo oli taas normaali. Rinnat on ollut kipeät jo 2 vkoa. Ekassa raskaudessa ne oli ensimmäinen oire, mutta on mulla rinnat kipeät aina ennen kuukautisiakin. Voi, voi jos tulen taas pettymään. Toivotaan, että vilunväre on VARMA merkki raskaudesta ;)

Tervetuloa uudet! Mukava saada uutta verta joukkoon :) Ja muutamilla näyttää olevan jännät paikat, tsemppiä!

Oon ollut aika hiljakseen, oltiin reissussa ja ihan tietoisesti palstalta poissa. Nyt ois taas ovis ovella ja tein äsken elämäni ekan digitestin ja plussaa näytti! Vähän yllättäen tuli, limoja tosin on, ollaan koko porukka oltu kipeenä ja ajatukset ihan muualla. En jaksa nyt lähteä selaamaan kaikkia meidän keskusteluja taaksepäin (sorry!), mutta te digillä testanneet: ootteko vielä ekan plussan jälkeen testanneet? Testasin nimittäin päivällä (siis tää digiplussa äsken) tavan liuskoilla ja niissä ei ollut vielä yhtä tummat viivat kun yleensä oon ovikseksi tulkinnut. Kuten tiedätte, pitkään ollaan jo yritetty ja täsmäiskut mielessä, en halua joka päivä puuhailla. Toivottavasti tänään ja ylihuomenna riittäs..

Mutta nyt poika kylpyyn! Anteeksi vain omaa napaa.

Viola kp12(/26-27) dpo -1

Viola30: Onnittelut ovisplussasta! Kyllä digiin voi luottaa mun mielestä =) Mä puuhailisin mielummin tänään ja huomenna, kuin tänään ja ylihuomenna. Digihän näyttää oviksen 24-36 tuntia aikasemmin. Eli ovis siis tapahtuu sulla huomenna illalla/yöllä. Munasoluhan elää 12-24 tuntia. Ylihuomenna saattaa siis hyvinkin olla jo liian myöhäistä... Peitonheilutusintoa ;) Toivottavasti tärppi käy =)

muoks. En ole testannu digillä ekan plussan jälkeen (paitsi tässä kierrossa), koska se on turhaa. Oli vaan ihan rahanhukkaa testata seuraavana päivänä... Ei olis kannattanu. Ovisplussahan lasketaan kuitenkin siitä ekasta plussasta :)

Viimeksi muokattu:
Kyllä se haamu vaan on tänään vahvistunut, kyllä mä taidan laskea itseni optimistina plussanneeksi. Kokeilen laittaa kuvan myöhemmin, jos löydän oikean piuhan ja osaan sen ylipäätänsä laittaa. Olen yllättynyt, että plussa näkyy näin aikaisin (kp 32), koska esikoisesta tein monta aivan puhdasta negaa ennen kuin sain selkeän plussan kp 41.

Onnea Viola30 ovisplussasta, se helpottaa kuumeilua, kun on selkeä kohta mistä laskea.

Huomenta!

Olen jo muutaman päivän pystynyt olemaan testaamatta. Mut nyt piti testi tehdä. Olin jo niin valmistautunut siihen, et nega tulee. Mut toisin kävi. Plussa tuli. En todellakaan usko sitä vielä todeksi. Katsotaan nyt muutama päivä ja testaan uudelleen. Vielä en uskalla iloita.

Onnea lisse!! Tarrasukkia!

ON Hätänen akka minä :D Saatoittekin huomata, että jo tuonne muualle purnasin oviksen kadottamista. Eilen sain sitten siihen testiin sitä viivaakin, mysteeri nyt on se, että onko se jo plus vai onko ovis vielä tuloillaan... Jospa tänään vielä kerkeisi järkevään aikaan testata ja niin, ettei ole liikaa kitannut sitä vettä ja on pidätellyt sen muutaman tunnin ajan.

Onnea lisseja kaikki muut plussanneet! Varmasti ihana tunne!

Olin aivan varma että kuukautiset alkaa yöllä, oli niin kova alaselän särky, joka säteili reisiin saakka. Ei ole vielä kuitenkaan alkanut, mutta kaikki oireet on. Ja kun nyt olen ottanut tavaksi testailla raskautta, niin testasin tänä aamuna kaikkien haamujen äidin! :LOL: Siis ei pelkkä "viivan paikka", vaan vaalein mahdollinen ihmissilmällä havaittava haituva testialueella. Ja sekin tuli näkyviin vasta, kun testi kuivahti hieman. Pakko kuitenkin laittaa teille kuva. Ja ei, siinä ei näy luonnossa yhtään sen enempää kuin tossa kuvassakaan! :LOL: Tulkitkaa haluamallanne tavalla ;)

Ekassa raskaudessa tein ensimmäisen ja ainoan testin viikolla 7+ jotakin. Tikku ei kai ollut edes koskenut pissaa, kun oli jo höyryistä muuttunut tummanpunaiseksi. Ja nyt mä sitten kyttään jotakin vakoista aluetta ja kuvittelen siihen viivaa... ;) Voi tätä elämää!
Aijaa.com - 7377079.jpg

Viimeksi muokattu:
lisse ja neiti nöttiöinen: ONNITTELUT!!! :flower:

Zanca: Hyvä, että viiva lähtee vahvistumaan =) Tiedän kyllä sen hätäilyn tunteen kun ovista ei kuulu :D Laita kuvaa, niin arvuutellaan sitä tikun viivaa porukalla!

ON: Täällä ei mitään tuntemuksia... Oisin odotellu jotain tuntemuksia kiinnittymisestä, jos jotain ois tapahtunu. Toivo on kyllä aika vähissä, kun osu se kaamea tauti korkean kuumeen kera just oviksen aikaan :(

Maira ja Neiti81 kiva, jos jotakin näkyi. Itse en ihan oikeasti vaan usko, että se on nyt mikään muu kuin jokin ihme haituva testissä, koska mulla on nyt niin kovat kk-kivut. Sen verran toivon hiventä on, etten ole särkylääkettä ottanut.

Aika näyttää! [myös tällaisille malttamattomille ;) ]

MairaEn löytänyt sua tosta listasta. Mikä tilanne sulla on?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä