Ettehän te mitään seniorilaisia oo, viellä nuoria ja parhaassa iässä! =)
tänään sain sitten varattua itelleni neuvolan, ens viikon torstaina olis se, silloin viikkoja on 9+2, eli ihan samat viikot kun ekastakin. Kuullosti jotenkin aika tympääntyneeltä se terkka mut voi olla että vaan kuvittelen.
mut ihan kuka muu vaan on varmasti kivempi/parempi kun mun eka terkka.
se vaan aina tuijotti vaa'an numeroita ja niist valitti. kiva siinä sitten olla että, voi voi, minkäs mä mun turvotukselleni mahdan.
Huono/etova olo on pikku hiljaa väistyny ja välillä tulee ajatus että ollaankohan siellä mahassa viellä elossa. Aion kyllä pyytää että josko vois koittaa jos sydän ääniä kuuluis. mutta kyllä mä aika valosin mielin meen viikko viikolta ja päivä päivältä.
Ihanaa, ylihuomisen huomenna meillä suuntaa auton nokka kohhti turkua ja me päästään rentoutuun miehen kanssa. Kylpylään lilluun ja kasvohoitoon, mies sai 75min hieronnan mut raskaana oleville siel ei oikein ollu mitään..
olisin niin halunnu päästä hierontaan.
Yhden vinkin voin sanoo, vaikka oottekin mua vanhempia, sitten kun vauva on syntyny kannattaa alkaa aika pian ottaan omaa aikaa ja miehen kans kahden keskistä aikaa. Jos se vaan on mahdollista. Vauvankin on hyvä oppia oleen muittenkin kans ja se tuskin menee rikki muiden hoidossa. MEillä kotona äite ymmärsi sen vasta 5. lapsen kohdalla ja siihen mennessä se oli ehtiny jo masentua. SIeltä oon ilmeisesti ottanu opikseni koska esikko oli jo 3,5 viiikkosena mummulassa yötä ja saatiin miehen kans puhua asioita halki ja poikki kun mulla oli vaikee synnytys takana ja ei minkään laista kiintymystä tyttöön. Ja mitä paremmin äiti voi sitä paremmin muu perhe voi. Kyllä se äite vaan on nin keskeinen henkilö perheessä että. mutta tietty toiset kokee sen niin ettei välttämättä sitä tartte mut itteni tuntien, mä tarvin. En halua saarnata tms, kokemuksella vaan kerroin. =) Ja se että ei se tee yhtään huonompaa äitee jos sen vie hoitoon tai jättää isälle.
ootteko miettiny kuinka monta lasta haluaisitte? Musta olis kiva saada yli 5.
itellä on 5 sisarusta ja se on kyl ollu sellai rikkaus että haluis ite kans et omilla lapsilla olis iana joku kaveri.
mut eihän sitä ikinä tiedä jos ei vaik saakkaan kun nää kaks..
No, nytt tuli taas hurjan påitkä teksti, toivottavasti kukaan ei suuttunu tai jotain. =) apologize... Huomenna poksuu jo 8+0! =)
Tannn ja maukka rv 7+6 :heart: