Varmasti aurinkoiset ilmat verottaa tätä koneelle oloa, itte en kyllä yhtään nauti näistä keleistä. :ashamed: tyttö on niin kova hikoomaan et sen kans ei senkään takii lähe ulos, ja itte en vaan oo mikään auringon palvoja.
Mökillä aina kiva olla kun mies makaa ketarat ojossa laiturilla ja mä nyhjötän jossain kuusen alla ja pakoilen aurinkoa!
ja sitten möksään kun kaikki hoidot sun muut kasaantuu mulle.... Naiset... :headwall:
Täällä maha kasvaa jo ihan mukavasti. selvästi jo erottuu jos on paita hiukankin kiree niin kyllä se sieltä pilkottaa. Mies on ollu taas ihana, mahaa taputellu ja jutellu et voi että, meille tulee vauva. :heart:
KEskiviikkona mies jäi saikulle kun sillä ilmeni korvatulehdus
mulla sitten jotenkin kilahti aivan täysin ja mä olin ihan raivona kun mies vaan makaa sängyllä ja pelaa Xboxia. Mä sitten snaoin et mua harmittaa et tää on melki aina näin et sä saat olla koneel ihan ruhas ja mun täytyy hoitaa tyttö ja koti.. mitään muutosta ei tapahtunu ja mä suutuin viel enemmän. Illalla mä sitten kuitenkin tajusin et hyvänen aika mikä laps mä oon ollu, toinen on ihan kipee hikoo ja makoillessaan niin jaksaisko se muka jotakin tehdä.. Sitten vaan nöyränä mieheltä pyytään anteeks.. ja loppu ilta oli ihan mukava.. =)
ens viikon ke olis sitten eka ultra.. =) sitä on meinaan odotettu, ja pelätty. toivottavasti siellä oltais elos kun olis jotenkin kamala nyt saada uutinen et sydän on pysähtyny kun silloi neuvolassa kuulin jo ne sydän äänet. Mutta ollaan luottavaisella mielellä.
alussa tää on ärsyttäväää et neuvolat on niin pitkin väliajoin. olis kiva jos olis hiukan useemmin. Jo ihan sen takia et kuulis sydän äänet useemmin.
Ppitu, mitenkä meinaatte julkaista vauvauutisen? ihan kertoa vai jollakin muulla tapaa? tuut sitten kertoon mikä oli vastaan otto. =) kyllä häät varmast hyvin menee. ja onnittelut jo etukäteen, vaik niin vissiin ei sais sanoo, mut en välttis muista myöhemmin.
onks sulla millai hääpuku ja mimmonen sormus tulere oleen? jos saa hiukan udella..
kyllä tänne pystyy aijaa:n kautta lisään kuvia. Sinne pitää eka kirjautua ja siirtää kuvat koneelta sinne ja sieltä valita linkki minkä voi siirtää tälle keskustelu osiolle. olis joo kiva nähdä muittenkin mahoja.
mutta kaikille hyvää alkavaa viikonloppua!
tannn ja maukka rv 11+3 :heart: