~~~Tammikuussa 2009 IVF-ICSI-PAS~~~

~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~





Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 16

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 10 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 9

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 8 KFC

kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 5 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 5
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 ICSI/IVF, punktio 16.2, siirto ? pitkä kaava pp -- VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio 16.2, siirto ?, pitkäkaava pp --

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)



Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
 
Huh, onnistuin pistämään Pregnylin eilen jännityksestä huolimatta =) Onneks mies oli apuna aukaisemassa niitä ampulleja, mulla kädet täris niin paljon että hyvä kun sain pistettyä ja olis varmaan lennelly lääkkeet miten sattuu... Huominen onkin sitten seuraava jännityksen kohde!
 
Iltaa!

Ihan pakko tulla teidän ketjuun kuokkimaan, nimittäin tuo Pregnyl herättää muistoja! Itse tuikkasin (tai miehen sisko) sen vatsaan omissa häissäni viime elokuussa! Sattui hoito niin yhteen häiden kanssa, että kaasoni (siis tuo mieheni sisko) tuli minua oikeaan aikaan hakemaan tanssilattialta ja hääpuku korviin ja piikki nahkaan.... Ja ei muutako takaisin bilettään! :LOL: Valitettavasti tuoresiirrosta nega, eka PAS tulossa luultavasti huhti-, toukokuussa.
 
~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~





Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 17

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 11 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 10

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 9 KFC

kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 6 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 6
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 ICSI/IVF, punktio 16.2, siirto ? pitkä kaava pp -- VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio 16.2, siirto ?, pitkäkaava pp --

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)



Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
 
Sarah ja Nia Onkos teillä mitään oireita? Koskas testaatte?

millis ja emily Punktiokuulumiset?

).( Ei mainittavia oireita. Jotain pientä mutta laitan ne lääkkeiden piikkiin. Keskiviikkona sitten saa taas varmaan kylmää vettä niskaan...
 
Punktiosta kotiuduttu, vähän väsynyt ja tokkurainen olo vielä. Ei onneksi sattunut oikeastaan ollenkaan! 9 munista saatiin lopulta, 15 follia siellä oli punktiossa joten loput oli sitten tyhjiä/liian pieniä. Kai tuokin ihan ok määrä on, olisin vaan toivonut ehkä vähän enemmän kuitenkin kun tietää että joka vaiheessa niitä tippuu pois...

Miehen näyte oli ollut hyvä ja reagoinut pesuun hyvin, joten lääkäri oli sitä mieltä ettei icsi:tä tarvitse tehdä vaan mennään ihan perus-ivf:llä eteenpäin. Torstaina sitten siirto, toivottavasti sinne asti päästään!
 
Dream73 älähän vielä luovuta, kyllä toi meidän plussapino kaipais onnistujia...

Emily81 kiva kuulla että hyvin meni, eiköhän tolla saalillaa siirtoon päästä, nyt sitten lepäilet vaan sinne saakka

sarahin ja nian kuulumisia täälläkin jo odotellaan.... entäs cat33

oma: täällä alettua toipua pettymyksestä. tänään alkoi menkat, ehdin jo kaipailla, kun yleensä alkaneet jo pari päivää aiemmin.... no, alko kun alko, ja nyt sit kk pillereitä ja sit piikittelemään. kurjaa noin muuten oon flunssassa, ja ei meinaa aika kulua kotona... kun ei jaksa tehdä mitään...

plussatuulia, soja :wave:
 
Täälläkin päästy jo kotiin punktiosta ja katselin jo tuossa leffankin ajankuluksi. Vähän on vielä väsynyt ja laiska olo. Vajaa pari tuntia oltiin siellä lepohuoneessa ja sitten pääsin kotiin.
Meillä oli sitten lopputuloksena 12 munista eli 4 vasemmalta ja 8 oikealta. Ihan hyvin mun mielestä. Keskiviikkona on sitten siirto. Toivottvasti sinne asti päästään. :)
Miehen tulokset oli täälläkin hyvät. Lääkäri sanoi, ettää hyvään saumaan sattui paras simppanäyte. Täälläkin myös sittenkin IVF.
 
Iltaa! Ja terveiset sängynpohjalta. Kamala köhä ja flunssa iski tänään, pikkasen kuumettakin nousi nyt illaksi... Joten suurimmat tuntemukset on nää flunssakivut, joiksi näitä todella toivonkin. Eli hiukan on alavatsaa juilinut, en tiedä onko ihan menkkamaista kipua vai mitä, herkästi ainakin uskoisin että olis. En millään uskalla vieläkään uskoa/toivoa että raskaus voisi olla totta. Vaikka siihen on nyt paremmat mahdollisuudet kuin koskaan. Lisäksi rinnat on arat ja turvoksissa, mutta ei muuta kummoisempaa. Mulla piinailu loppuu vasta perjantaina, päätin etten yhtään yhden viivan testiä enää tee. Soittakoon sitten ne uutiset perjantaina, oli sitten hyviä tai huonoja. Meillä on onneksi loppuviikko lomaa miehen kanssa, joten on sitten aikaa asian käsittelyyn, kävi miten kävi.
Dream73, jokos sä saat tulokset keskiviikkona? Jännä miten eri piinapäivinä näitä testejä tehdään... mä en kyllä uskalla millään testata ennen sitä perjantaita, yritän uutisia venyttää viimeiseen asti. Toivon plussatuulia meille kaikille piinailijoille!!
 
Mahtavat saaliithan saitte molemmat millis ja emily. :) Soitatteko huomenna labraan hedelmöittymisväliaikatietoja. Tulkaahan sitten kertomaan miten lähti solut yhtymään. Mua ainakin jännitti hirveasti nimenomaan se soittaminen. Meillä kun oli niin vähän niitä soluja, että pelkäsin etteivät lähe toimimaan yhdessä...

Mä kyllä kertakaikkiaan tarkkailen itseäni ja yritän hakemalla hakea oireita, mutta kun en oikein edes tiedä mitä hakea. Muka jotain menkkamaisia tuntemuksia kevyesti ehkä mahassa ja ilmaa..? Mulla ei yleensä ole. En tiedä sitten olenko syönyt jotakin sopimatonta. Olen yrittänyt eri palstoilta selvitellä tuota kohdunnapukkahommaa. En siihenkään ole oikein vastausta löytänyt. Kun nyt kerran Lugeja työnnellään, niin väistämättä joutuu havaintoja tekemään. En vain tiedä miten niitä tulkita... Yritän vain itselleni suitsutella mielenrauhaa...
Dream, älä etukäteen harmittele, ettei tule turhaan harmiteltua. Neutraalina vaan... Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Sullako siis testipäivä keskiviikkona?

Onko kaikilla muillakin luget tukihoitona ja miten niitä otatte? Emättimeen vai suun kautta?

Toivottavasti liitymme Ellastiina kaikki loput kanssasi plussanneisiin :)
 
Mulle sanottiin hoitopaikassa (Felicitas), että vasta keskiviikkoiltapäivänä sais soitella tuloksia... En ees tiiä uskallanko soittaa :eek: ! Toisaalta on sekin sitten perseestä jos torstaina menee paikalle eikä olekaan mitään siirrettävää...

Mulla alkaa luget kanssa jo huomenna, 2x200g kahdesti päivässä emättimeen.

Miiruskaiselle ja muille piinailijoille paljon tsemppiä!
 
Mä en edes muistanut kysellä mitään soittojuttuja. Mut eiköhän sitä tuu tuossa iltapäivällä soiteltua. Ei sitä kummiskaan malta huomiseen asti odotella. :)
Mullakin alkoi luget tänään. Vähän eri annostuksella. Eli 3x100g kahdesti päivässä. Onko noista muuten mitään muita ohjeita siis pitääkö ottaa tarkasti esim 12 tunnin välein tai pitääkö makoilla hetki sen jälkeen....En sitten tullut kysyneeksi mitään noitakaan ja lääkeohjeissa ei ollut mainintaa.

Piinailijoille tsemppiä. :)
 
~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~





Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 18

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 12 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 11

Dream 73 2 ICSI, punktio 4.2, siirto 7.2, lyhyt kaava pp 10 KFC

kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 7 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 7
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 ICSI/IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp -- VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkäkaava pp --

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)



Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
 
millis ja emily Hienot saaliit saitte! Noista määristä jää jo varmasti pakkaseenkin jotain :) millikselle onnea huomiseen siirtoon!

Nia77 Vai on flunssa iskenyt, harmi. Toivotaan kuitenkin että oireet johtuisivat myös muustakin kuin flunssasta ;) Tsemppiä viimeisiin piinapäiviin.

Miiruskainen Niinpä...ei saisi etukäteen harmitella mutta olo kun vaan on jo valmiiksi "negaolo". No, toivoa löytyy vielä pikku rippunen vaikka usko onkin jo mennyt :kieh: ja lugeista vielä kyselit...mulla on käytössä vastaavat (progesteroni) mutta merkki on Cyclogest ja sitä ei voi suun kautta ottaa joten osoite on mulla alakerrassa. Annostus on 3*päivässä 200 mg.

).( Huomen aamulla menen sitten verikokeeseen ja tuloksen saan tietää klo 12:30. Aamulla aion kuitenkin tehdä kotitestin koska en halua saada tietää tulosta "vain" puhelimessa. Olen yksin kotona kun mies lähti työmatkalle joten haluan sellaisen pehmeän laskun tälle asialle :ashamed: Oireita ei juurikaan ole joten olisin hyvin, hyvin hämmästynyt jos olisinkin raskaana...mutta huomiseen :wave:
 
Hipshei!

Tultiin tuossa juuri Jenkkilän matkalta eli suurimmalta piinailulta olen välttynyt kun on ollut niin kamalan paljon muuta tekemistä!

Onnea plussanneille ja tsemppiä pudonneille sekä piinailua aloittaineille...

Ja Dream paljon plussapuhureita sinne!

Omaa oireilua...hhhmm...sen verran mitä sitä nyt on ehtinyt tutkimaan, niin pp4 jälkeen on ollut mekkamaista kipuilua alamahassa suunnilleen 2 kertaa päivässä. Ehdin jo säikähtää, mutta vuotoa ei yhtään ja sama kaava on jatkunut ainakin tähän saakka. Sitten toinen kummallinen oire on vilunväristykset...alkavat alaselästä ja kipuavat ylöspäin. Niitäkin monta kertaa päivässä. En vaan nyt yhtään osaa sanoa, että mikä kaikki voi noista Lugeista johtua...

testipäivä on siis vasta pp16 Oys:n ohjeiden mukaan...eli vielä melkein viikko aikaa panikoida...
 
~~~Tammi/Helmikuun 2009 IVF-ICSI-PAS~~~





Cat33: 1. ICSI, 2 PAS, siirto 30.1 pp 19

Sarah85 1IVF, punktio 2.2, siirto 5.2, pitkäkaava pp 13 OYS

Nia77 1 IVF, punktio 4.2, siirto 6.2, pitkäkaava pp 12

kolmisin: 1 ICSI, 1 PAS siirto 10.2 pp 8 OYS

Miiruskainen 2. IVF, punktio 8.2, siirto 10.2, lyhyt kaava pp 8
VÄESTÖLIITTO

millis1981 1 ICSI/IVF, punktio 16.2, siirto 18.2 pitkä kaava pp 0 VÄESTÖLIITTO

emily81 1IVF/ICSI, punktio 16.2, siirto 19.2, pitkäkaava pp --

Pupuvaimo: 1 IVF 1 PAS, siirto? pp --





Ihmeidentekijät

Jozefina =)
Angela77 =)
Raitanen =)
Tähtisäde =)
mm-72 =)



Myöhemmin onnistuvat

karatin
Kristiina76
Jena
Hope79
Meea
susy
Isis
Soja
Tirlittan-75
NPG
Sannuli-81
Pikku Myy -76
Dream 73
 

Yhteistyössä