Niiskuneiti ei oo tullu käytyy uimassa.. en tiiä käynkökään.. pitäs kans sit joskus illalla mennä, ettei ois enää ketään, kun vihaan mun vartaloo, enkä taho julkisesti sitä esitellä. Mä viime kesällä oottaessani esikoista sain turvotuksen vaihtelevasti kuriin Novellen omenanmakusella vishyllä, jossa on magnessiumia mukana sekä syömällä yötä vasten yhen tabletin PURU Magnex 375mg -magnessiumia. Sit myös tuore ananas poistaa nestettä kehosta, et jos ananaksesta tykkää. Myös kahvin on sanottu poistavan nestettä, mutta mulla sillä ei oo ainakaan mitään tekoo ollu. Sit jos sulla on pahiten tota turvotusta jaloissa, niin koivet kohti kattoo JA PARAS APU on vesi. Sitä juot niin paljon vaan päivässä kuin suinkin pystyt. Mielellään vähintään 2L/pvä. Mä satuin oleen heinäkuun ja elokuun alun ihan viimesilläni, jollon oli ne pahimmat helteet viime vuonna, joten sillon ei sit enää auttanu oikeen mikään kun maha paino jo niin paljon eikä nesteet päässy kiertään vaan keräänty kaikki nilkkoihin ja jalkateriin. Olin kyllä semmonen virtahepo laitoksella että voi morjens. Ei pahemmin tee mieli kattella niitä kuvia, vaikka muuten onkin mukavia muistoja, hirveää synnytystä lukuunottamatta.
Ninnatar kiitos sivuista.
LeenaT mulla oli heti plussauksen jälkeen leivästä tosi hirvee ällötys!
Kaikki leipä, missä vaan oli hiivaa käytetty, niin hyi olkoon.. ne haisi kaikki vehnäjauhoille ja sille hiivalle ja se oksetti.
Nyt pystyy jo joitakin leipiä syömään, mut esim. ihan vaalee leipä tai joku vaasan ruispalat. Yök. Onnea hyvistä ultrakuulumisista!!!
:hug:
Maira meillä on kans jotkut emmaljungat.. en enää muista mikä malli on, kun ostettiin käytettynä, mut tosi hyvät on kans... se vaan, ettei meidänkään jätkä ole sillon vielä niin vanha että jaksais koko aikaa kököttää missään seisomalaudalla tai jos väsyttää niin ei sais sitten semmosta istuin osaa laitettua makuuasentoon ja niissäkin on varmaan painoraja. Eihän tässä tosiaan kiire ole, mutta........ niih.
Meilläkin on audi. A6. Ja sinne kyllä pituuttas suunnassa mahtuu vaunut ja niitten viereen sit muuta tavaraa. Ainoa mitä toivoisin, niin siellä kun on niitä hemmetin pykälöitä, et ne ois poissa, niin sivuille jäis vielä fiksummin tilaa kuten esim. kaveripariskunnan rellussa. Mut jos kun tonne joutuis sitten kaksostenvaunut laittaan, niin sillon tila kyllä loppuis kesken. Korkeintaan enää mahtuis meidän neljän matkatavarat ja se ois siinä.
Juups. Hellepäiviä vaan kaikille. Me lähetään tänään iltapäivällä treffaan kavereita Ideaparkkiin, koska siellä on viileää!!
Muuten ollaan kotona tässä sen aikaa.. varmaan käydää pikapikaa pyörähtää tossa pojan kummituksilla, missä pappakin asuu, mut muuten ei kyllä tänään kauheesti ulostauduta. Äiti ei jaksa.
Sartsa 9+5 :heart: