ONNEA
jjuuli ja mima73 pikkumiesten syntymän johdosta!! :flower:
Olikos se
jjuuli sinun äitisi joka veikkaili, että jouluna teitä on jo kolme? meni arvaus oikein
Tsempit myös
lilliputille tulevaan sektioon
Näitä tammikuisia alkaa tipahtelemaan ja aina saa jännäillä kun tänne tulee, että kuka on käärönsä saanut
hajuista joku täällä jutteli, että oudot hajut ovat himona, sama täällä kuten jo aiemmin kirjoittelin, multa, sikarit ja vanhat kirjat tuoksuvat aivan vastustamattomilta ja kirjaakin on lähes mahdoton lukea, kun sitä pitää nuuskia koko ajan
Muuten himona on iskenyt himo RAAKAAN perunaan, voisin syödä ihan koko ajan raakaa perunaa ja yölläkin nousen kuorimaan moisia, kun tekee niin mieli
Onko muilla
unettomuutta ? mulla on ihan mahdotonta tuo
mä en saa öisin nukutuksi ollenkaan, vaan joka yö valvon johonkin kolmeen-neljään ja pyörin vain sängyssä
yöunet ovat olleen n. 3h ja päivisin olen kuin nukkuneen rukous, mutta valvominenkaan ei auta, sillä kun on aika mennä nukkumaan ei uni vain tule. Huokaus! Edellisessä raskaudessa oli täysin sama vaiva ja tuo poistuu vain sillä, että vauva syntyy, joten sitä odotellessa.
villavaatteiden pesu en pese, mä oon muutenkin kummallinen, kun mä en pese vaatteita koskaan ennen käyttöönottoa, eli uudet vaatteet tulevat käyttöön sellaisinaan niin ei oo tullut mieleenikään noita villavaatteitakaan pestä, etenkin kun villa ei ees tuosta pesusta tykkää. Ainoana poikkeuksena on kirppariostot, jotka menevät aina pesukoneen kautta, niitä en voisi kuvitellakaan ottavani käyttöön ilman pesua.
Joo, tänään sain vihdoin ja viimein paketoitua loputkin lahjat ja kohta tästä menen siivoamaan, joten ensi yönä saisi lähtö tulla
tuskin tulee kun tosiaan ei oo mitään pienintä merkkiäkään, että ylipäänsä olisin jossain vaiheessa synnyttämässä
mut vielä olis huominen aikaa syntyä, et ehdittäis sit jouluksi kotiin. Saisi puolestani jo syntyäkin, mut eiköhän tämä ensi viikolle mene.
tatomira 38+2