Tervetuloa uusille!
Misux Meillä on ihan peräkkäin lasketut ajat ja sama synnärikin, että saapas nähdä ollaanko samaan aikaan synnärille. Aika arpajaisethan toi lasketun ajan määritys (ja ennen kaikkea toteutuminen) toki on
Fb-ryhmään en varmaankaan ala kirjoitella tässä vaiheessa. Mulla on siellä niin paljon muita tahoja, joiden kanssa käyn ajatustenvaihtoa, että menis pelkäksi fabottamiseksi koko syksy
Täällä alkoi maanantaina työt, mutta palasin vasta tänään toimistolle kun rauhoittelin masua pari päivää muuton jäljiltä. Teki hyvää ja tänään oli hyvä palata koneen ääreen. Nyt on sitten luvassa melko sähäkkä syksy. Kevät oli niin raskas ja intensiivinen, että palauduin siitä kunnolla vasta kesäloman viimeisellä viikolla. Nyt päätin sitten, että otan PALJON rauhallisemmin syksyn. Vaan itseni tuntien hidastan vasta siinä vaiheessa, kun alkaa supistella ja tulla ikäviä tuntemuksia. Mutta jos silti yrittäisi
Painosta Raparperitaivas sen kiteyttikin. Hyvänen aika naiset! Ei uutta elämää kasvattaessa tarvitse pysyä nollakoossa vaikka Victoria Beckham sen tekeekin. Ja toisaalta. Elkää suotta ressatko siitäkään, että paino ei nouse! Kyllä ne siellä neuvolassa sitten sanoo, kun on syytä lisätä kaloreita ruokavalioon.
Nijan ainakin valitteli, että ruokailut on olleet mitä on. Ite en ainakaan oo pystynyt syömään kerralla edes puolia siitä mitä yleensä. Viime neuvolassa oli kokonaispainonnousu 1.9 kiloa plussasta ja eilen kun punnasin kotona (vaaka näyttää aikas samaa kun neuvolan) niin oli enää 300 grammaa plussaa. Veikkaisin, että jos jatkossa tuo mahalaukun vetokyky pysyy yhtä huonona niin tässä alkaa paino putoamaan siinä vaiheessa kun vauva alkaa tosissaan kasvamaan.
Masun koskettelusta ja kommentoinnista Mulla menee reviirin rajat todella kaukana ja sain ihan kauheen sisäisen hepulin, kun anoppi tuli taputtelemaan kuukausi sitten masua. Meinasin sanoa, että menetkös siitä! Nyt aattelin, että kun se tulee viikonloppuna kylään niin kerron sille ensin tästä meidän huulihalkiomahdollisuudesta ja sen jälkeen esitän sille kainon toiveen, että koskettelee mun vatsaa vasta kun minä ehdotan. Varsinkin tässä vaiheessa, kun musta on ihan mahdoton sanoa ulospäin, että olen raskaana, tuntuu vähän typerältä, että tullaan hiplaamaan. Mies saa tietysti kosketella ja sitten mun herkkis-veljentyttö, joka halasi ihanasti masua, kun olin kertonut veljen perheelle, että meille tulee vaavi
se on sellainen halailija muutenkin, että sen suon hänelle.
Nyt taidan jatkaa syysflunssan kourissa yskimistä ja sähköpostien selvittelyä. Miksei sitä vaan voi arkistoida sähköposteja heti, jos kerran aikoo joskus arkistoida ne?...
Anskutin ja Syllikki (ei MITÄÄN käsitystä viikoista tällä hetkellä
)