Tervetuloa uusille! Meitähän alkaa jo olla mukavan kokoinen porukka kasassa
Elli T: minullakin tässä toisessa raskaudessa turvotus, kuvotus yms. alkoivat heti plussan saatua. Ja ikää minulla 36 joten osittain varmasti johtuu jo siitäkin tuo oireiden voimakkuus!
Töissä kertomisesta Minulla niinkin inhottava tilanne, että olen vielä hoitovapaalla ja töihin palaamassa elokuussa jolloin esikoinen menee myös päiväkotiin. Joten varmaankin pitää ennen kesälomia pomolle kertoa uudesta raskaudesta... töissä kerkeän siis olla maks. 4kk (mikäli pystyn olemaan loppuun saakka kuten esikoisesta pystyin). Pomoni varmasti repii pelihousut, kun kuulee uutisen ja tuon ajan jonka kerkeän siis töissä olla. Mutta asiat tärkeysjärjestykseen, - lapset ensin!
Blue bird: saat minun sympatiat, - ja toivotaan että menne nopeasti ohi.
Huono/etova olo Minulla ollut siis niin huono ja etova olo jo kaksi viikkoa, että en kestä enää yhtään päivää lisää! Oksennusta ei ole tullut, mutta vellova olo ja paha maku suussa koko ajan. Tämä olo vie hurjasti voimia niin henkisesti (alkuloinen olo ja mikään ei kiinnosta) kuin fyysisestikin; - eilisen päivän makasin vain sängyssä! Harmittaa hurjasti tuon esikoisen vuoksi, kun äiti ei jaksa innostua mistään eikä leikkiä... Olo on niin hirveä, että huomenna soitan itselleni ajan akupunktioon ja kokeilen jos sen kautta olo paranisi. - Tsemppiä muillekin huonon olon kanssa kamppaileville :wave:
Varhaisultra Itsekin ajattelin varata varhaisultran, mutta milleköhän viikolle se kannatttaisi varata? Nyt menossa 6+3, joten olisikohan joku 7+0-7+6 hyvä ajankohta?
Ensi torstai eli 7+0 olisi minulle hyvä päivä kun esikoinen hoidossa silloin muutoinkin toisen menoni vuoksi.
Kylpylä Uskaltaako näin alkuraskaudessa käydä ihan normaalisti uimassa ja kylpymässä kuumissa altaissa lillumassa?
Mukavaa masunkasvatussunnuntaita kaikille!