Millimamma Voi ei !! : / Miten inhottavaa ! : / Toivottavast et nyt joutuis puolta vuotta kipittää keppien kanssa
Tulehan sitten kertomaan, mitä neuvolassa sanottiin!
Napsutin Onneksi kaikki oli hyvin! Varmaan vikaa siinä dopplerin käyttäjässä, jos ei saanut ääniä kuulumaan... Vai onko sulla esim. istukka edessä?
Niina85 Täälläkin sellain
kertomisen "innostus" on nyt lopahtanut... Alkuraskaudessa mulle oli tosi tärkeää, että pääsin kertomaan molempien vanhemmille ja sisaruksille sekä lähimmille ystäville. Tosin, muut saavat tietää sitten pikkuhiljaa ajan kuluessa
Esimiehelle kerron ens viikolla. Kattelin just hänen kalenteriaan, että taidan minäkin varata ihan ajan häneltä, että saadaan rauhassa jutella... Esimies on yks tän firman johtajista, joten hänellä pitää pikkuisen kiirettä.
pikkumini Onneksi myös henkistä vointia seurataan. Hyvä, että puhut asioista avoimesti ja toivottavasti ahdistus helpottaisi. :hug:
tyttö Tenonvarrelta En ihmettele yhtään, että tolla työtahdilla väsymys korostuu entisestää : / Kaikkeen sitä ihmisen täytyykin venyä : / Voimia sinulle :hug:
pipituuna Täälläkin on joku
aivomato, mikä vie ainakin puolet lähimuistista
Mites, nyt on ainakin ollut lämmintä suurimmassa osassa Suomea.
Ootteko enemmän kesä- vai talvi-ihmisiä? Ite tykkään kaikista vuodenajoista tietyllä tavalla, mutta kesä ja alkusyksy on mun suosikkeja. En välitä 30 asteen helteistä enkä muutenkaan ole ulkoilmaihminen, mutta onhan se kivaa, kun aurinko paistaa
Viime syksy oli todella masentava. Pimeää ja märkää : /
ON: Täällä olo normalisoituu entisestään. Pieniä kuvotusoloja tulee toisinaan, mutta varsinainen "MUA OKSETTAA" -olo on pysyny nyt pois. Viikonlopun pärjäsin ilman päikkäreitä (tosin perjantaina nukuin töiden jälkeen 2 tuntia. Tais eka työviikko loman jälkeen ottaa voimille) ja muutenkin mentiin vähän vajailla yöunilla. Varsinkin la-su yönä valvottiin ukkosen takia... :|
Massu alkaa pikkuhiljaa näkymään. Ei enää auta vatsan vetäminen sisään
Isäntä tunnusteli tota pötsiä eilen ja totesi, että kiinteämmältä vaikuttaa
Eli turvotusta on ilmeisesti hävinny jonkun verran.
Ulkopuoliset eivät vielä huomaa, mutta töissä olen huomannut, että varsinkin naispuoliset katselevat vähän tarkemmin... En vain saa suutani auki, että kertoisin, missä mennään
Täytyy alkaa nyt pikkuhiljaa uutista kertomaan, että kerkeää porukka sitten sopeutumaan siihen, että oon jäämässä poies... Täällä kun on muutenkin ollut jonkun verran noita organisaatiomuutoksia, jotka ovat tapahtuneet vielä suht lyhyellä varoitusajalla, niin mun mielestä on kohtuullista kertoa ihmisille ajoissa. Viimeisetkin huomaavat sitten (ehkä) kasvavasta vatsasta, missä mennään
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille !!
Hennu & Möhkö 16+1