Ensimmäisenä pahoitteluni kaikille joiden pikkuiset eivät jaksaneet! :hug:
TERVETULOA kaikille uusille tasapuolisesti! :wave: Meitähän on jo ihan hyvä joukko.
Kaikille oikein paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista! :heart:
Äitiysvaatteita kävin katselemassa, housuja varsinkin. Muutama paita multa löytykin mut mukavia housuja ei. No eipä sitten löytyny. H&M oli semmoset pellavahousut mut hinta oli sen 30e niin aattelin odotella varmimmille viikoille ja yrittää pärjätä verkkareilla.
Piipu85 Ei mullakaan sen kummempaa intoa oo ostella mitään. Noita äitiysvaatteita kävin katselemassa ihan vaan pakosta, mulla ei ole mitä pitää jalassa. Kaikki puristaa niin, että huono olo saapuu välittömästi.
Täällä on ollut puhetta
vapaista. Itse olen vielä äitiyslomalla edellisestä, heinäkuun alusta jään hoitovapaalle. Jos tämän lapsukaisen saan syliin asti niin aion pitää koko äitiysloman ja jään myös sitten hoitovapaalle.
Asumustilanne on hyvä. Saatiin juuri edellinen asunto (47 neliöinen kaksio) myytyä ja ostettiin 80 neliöinen kolmio. Tässä aateltiin muutamat vuodet viihtyä ja katselemme sitten joskus sitä, toivottavasti viimekistä, kotia.
Santtu81 Oii, teillä myös ultrataan kolmanne kerran. Olisipa täälläkin. Tympeetä kun nää asiat niin vaihtelee.
Tammikuunvauva Mulle kans tuli mieleen, et ihan tosissaanko et meinää MITÄÄN ostaa vauvalle?
Pitäähän teidän ainakin turvakaukalo ostaa tai ainakin saada? Ellette sitten kävele sairaalasta kotiin? Koskaan ei tiedä jos joku asuukin niin lähellä sairaalaa. Mut myönnän etten koskaan pystys tommoseen.
Etten siis ostelis vauvalle mitään ennen syntymää.
ellujokinen Olitkin jo saanut vastauksen kysymykseen täällä.
Aia Päivitin sen nyt kumminkin.
Saa sen sit helposti muutettua!
haimi Täällä yks joka imettää vielä. Ja imetän niin kauan, kun tyttö suostuu tissillä olemaan.
Nyt on pari päivää lakkoillu. Eikä oo suostunu ees pullolle. Oon sit yrittäny survoa nesteitä kiinteiden sekaan. Ihme tyyppi.
Mut rinnat ei oo menny kipeeks, vielä ainakaan.
Autumn Eikä, rakenneultrassa vasta selvis?
Heh, onpas jännää. Varmaan vähän siinä iskee paniikki.
Tirlittan Ilmoittaisitko LA?
Mies on mukavasti mukana. Taitaa vähän sitäkin jännittää raskausaika, tuleeko issias taas vaivaksi ja miten sitä sitten pärjää. Innoissaan on ja ei taida uskalla hössöttää, kun tyttöä odottaessani meinasin saada raivarit aina kun se hössötti.
Ultrissa mies on ollut aina mukana mut neuvola on mun aikaa ja paikka.
Eli siis mun pyynnöstä mies on pysyny ja pysyy sieltä poissa.
Joku/jotku kerto, et olivat nähneet
unta pienestä.
Mie oon nähny raskauden aikana unen missä meillä oli kaks tyttöä.
Muista vauvaunia en ole vielä nähnytkään.
Fossiili Toivottavasti otat siellä nyt ihan rauhassa ja toivottavasti siellä masussa kehitys jatkuu.
Rimppakinttu Kyllä saa olla omastaan onnellinen! Ja samalla voi ottaa toisten suruun osaa.
Mulla on nyt monta päivää alamaha, munasarjan (tiedän kyllä tasan missä munasarjani on kystien vuoksi
) kohdalta. Maanantaina olis se varhaisultra mut miehän nyt kuitenki menin siirtämään sen ajan myöhemmäksi, kun viikkoja olis maanantaina vasta se 5+6. Tänään soitan neuvolaan ja varaan eka ajan ja kysyn tosta kivusta. Päänsärky on myös tullu.
Nyt on jotenki niin epäuskonen olo, et tuolla masussa olis mitään ja ketään. Tuntuu etten enää osaa iloita tästä ollenkaan. Pelottaa toi kipu joka tuntuu koko ajan kovenevan ja olihan mulla kipuja esikoisestakin mut ne ei ollu tämmösiä. Ja juu kipuja on erilaisia mut silti. Argh. Ottaa niin pattiin.
Kävin serkun luona kyläilemässä ja sehän huomas mun turvonneen pötsin. Laitoin väljimmän paidan mitä löysin mut kumpu tohon tuli esille silti. Sekin odottaa kolmatta. Loppukesästä sillä LA. Oonki aatellu, et mitään ilmottelukierrosta ei tehdä vaan saavat kukanenkin huomata milloin huomaavat. Siis meän vanhemmille on kerrottu jo.
Tine & ? 5+3